Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW יידרשו לבצע ריקול של חצי מליון מכוניות בארה״ב (רימתה במבחני זיהום)


Asaf-R
שימו לב! השרשור הזה בן 2013 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מניח שהקנס הוא עוד לפני תביעות עתק שבטח יוגשו נגד היצרן ע"י בעלי הרכב - בטח חצי מהם יתבעו על כך שרכבם זיהם בפועל יותר ממה שבטח הוצהר על ידי היצרן בעת הקנייה והחצי השני יתבע אותם על כך שהרכבים שלהם יהיו עכשיו מעט חלשים יותר בעקבות ביטול התוכנה הזו.

 

"האינטרס" הוא ברור וכתוב למעלה - ביצועים טובים יותר של רכבי הדיזל שמתבטאים במומנט גבוה יותר ושיפור בהאצה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 391
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במידה ושיטת חישוב המס על הרכבים באמריקה, צמודה למדד זיהום האויר כמו בישראל.

הרי שהממשל והמדינות הפסידו גם מיסים, ובעצם VAG רימתה אותם, עקב רישום הרכבים כפחות מזהמים.

 

לכן לדעתי סכום הקנס הגבוה, כולל כנראה החזר מיסים מלא.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שיש כאן יותר מקנס כספי עצום.

 

במידה ותוכח האשמה, מדובר בעבירה פלילית של ממש ועבירה על חוק האויר הנקי בארה״ב שנלקח שם ברצינות יתרה.

 

יש כאן קייס לבתי המשפט הפלילים.

 

מעניין איך יתפתח.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו טריק של מהנדסים שלא מצליחים להתגבר על בעיה מסויימת ומנגד יש את הדדליין לעשות Rlease לתוכנה, אז הם עוקפים את הבעיה ב׳אלגנטיות׳. מזכיר לי שהייתי מהנדס צעיר והקבוצה שלי עמדה בפני דילמה - לא הצלחנו להתגבר על בעיה פיסיקלית שקרתה פעם בכמה ימים, ומנגד היה דדליין קשיח. המנהלים החליטו שהם יבצעו seamless reset למודם מבלי שה-application processor היה מודע לכך. היום זה נראה לי חמור מאד, אבל אז זה נראה לי כמו ׳פתרון׳ יצירתי [emoji16]

 

אני גם אוהב את הקשיחות האמריקאית בשמירה על החוקים שלהם.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו טריק של מהנדסים שלא מצליחים להתגבר על בעיה מסויימת ומנגד יש את הדדליין לעשות Rlease לתוכנה, אז הם עוקפים את הבעיה ב׳אלגנטיות׳. מזכיר לי שהייתי מהנדס צעיר והקבוצה שלי עמדה בפני דילמה - לא הצלחנו להתגבר על בעיה פיסיקלית שקרתה פעם בכמה ימים, ומנגד היה דדליין קשיח. המנהלים החליטו שהם יבצעו seamless reset למודם מבלי שה-application processor היה מודע לכך. היום זה נראה לי חמור מאד, אבל אז זה נראה לי כמו ׳פתרון׳ יצירתי [emoji16]

 

אני גם אוהב את הקשיחות האמריקאית בשמירה על החוקים שלהם.

 

יחי ההבדל הקטן שאתה אולי לא תעמוד בSPEC של המוצר ולא תעבור על החוק בעזרת תרמית מכוונת ומתוכננת מראש.

לטעמי ברגע שאתה מוכן לעבור גבול מסויים זה שם עלייך סימן שאלה גדול , ולכן העלתי ואני מעלה שוב , מה עם מבחני הריסוק של הרכבים שלהם? מי אמר שהם היו אמינים , הרי שאם היו מגלים שהם רימו בזה אז כולם היו מתחרפנים.

בגלל שגילו שהם זיהמו קצת את האוויר אז לא מתרגשים , אבל זה רק עניין של מה גילו , מבחינתי יש על כל החברה סימן שאלה ענק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי :)

עכשיו צריך למצוא את ההאקר שישתיל כזה aftermarket ליצרנים הישרים (אם יש כאלה...), זה בטח נותן שיפור בביצועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא יכול להיות מאוד חסכוני, לא מזהם ובעל ביצועים טובים בו זמנית. אין ניסים ונפלאות במנוע בעירה פנימית. רוצה ביצועים? זה לא עובד עם תערבובת ענייה.

 

תקנות זיהום האויר פשוט נעשות דרקוניות יותר ויותר בכל איטרצייה חדשה של תקנות. זה משפיע על אורך חיים של הרכב בין ביתר. הפתרון לא ביעול מנוע בעירה פנימית. הפתרון זה חשמל עם טווח סביר כמו טסלה וטעינת סוללות בשעות שפל של צריכת החשמל (בלילה).

 

אני בטוח שכל היצרניות עושות את זה באירופה. קטן, גודש וביצועים זה נחמד, אבל יש גבול כמה התערבובת יכולה להיות ענייה ולספק באותו זמן ביצועים. הבעירה היא זו שמייצרת אנרגייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שקראתם טוב,

הם לא קיצרו דרך בגלל שלא הצליחו להתגבר על בעיה.

 

הרכבים יודעים לטפל בזיהום אוויר כמו שצריך, פשוט עושים את זה רק כאשר עוברים בדיקה, זה מכוון, לפחות ככה זה נראה.

 

נראה כמו טריק של מהנדסים שלא מצליחים להתגבר על בעיה מסויימת ומנגד יש את הדדליין לעשות Rlease לתוכנה, אז הם עוקפים את הבעיה ב׳אלגנטיות׳. מזכיר לי שהייתי מהנדס צעיר והקבוצה שלי עמדה בפני דילמה - לא הצלחנו להתגבר על בעיה פיסיקלית שקרתה פעם בכמה ימים, ומנגד היה דדליין קשיח. המנהלים החליטו שהם יבצעו seamless reset למודם מבלי שה-application processor היה מודע לכך. היום זה נראה לי חמור מאד, אבל אז זה נראה לי כמו ׳פתרון׳ יצירתי [emoji16]

 

 

אני גם אוהב את הקשיחות האמריקאית בשמירה על החוקים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה נעשית על ידי העלת הרכב על דיינו ודימוי נסיעה תוך כדי חיבור לOBD, חיישן גזי פליטה באגזוז וגם חיישן בפקק התדלוק לבדיקת לחץ

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולכן העלתי ואני מעלה שוב , מה עם מבחני הריסוק של הרכבים שלהם? מי אמר שהם היו אמינים , הרי שאם היו מגלים שהם רימו בזה אז כולם היו מתחרפנים.

למיטב ידיעתי, ושיתקנו אותי אם אני טועה, הNHTSA והEURO NCAP קונים רכבים חדשים מדילרים מבלי שהיצרנים יודעים מי קנה, איפה ומתי כך שאין להם באמת יכולת לרמות את מבחני הריסוק כי הם לא יכולים לדעת איזה רכב ספציפי ייבדק.

הרי כשהרכב נקנה, הוא כבר סיים את תהליך הייצור ולא ניתן להחזיר אותו לפס הייצור לצורך חיזוקים כאלה ואחרים או לייצר רכב אחר, בטיחותי יותר, מבלי לעורר את חשדם של הארגונים הללו, מפאת זמני מסירה.

 

אני מניח שאפשר לחשוב על תיאורית קונספירציה כזו או אחרת שמאפשרת ליצרן לדעת איזה רכב ייבדק ולחזק אותו בהתאם, אבל אני נוטה להאמין (או לפחות מקווה) שבמבחנים האלו הם לא מרמים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נשמע רע מאוד אבל לא ממש מפתיע.

 

הפוליטיקה (מיסוי) דחפה את התעשיה למנועי טורבו קטנים אשר בנסיעה במהירות קבועה מזהמים מעט וחסכוניים מאוד. בחיים האמיתיים, בגלל שיש האצות, זיהום האוויר והצריכה בהרבה פחות מרשימים. כעת, הריצה למכוניות היברדיות משיגה תוצאה דומה. יש מרחק עצום בין נתוני הפרוספקטים למה שקורה בפועל.

 

כמו שציבפר כתב - אין ביצועים בלי זיהום במנוע בעירה פנימית.

 

האמריקאים קפדנים ומחמירים.

 

המשבר הזה עלול להוביל בסופו של דבר למכוניות עם פחות ביצועים. נזכיר את כניסת הממירים לרכבים האמריקאים והפגיעה הגדולה בהספקים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GM הסתירה במודע תקלה חמורה, זייפה מק"טים וגרמה למותם של לפחות 13 בני אדם, ונקנסה ב900 מיליון דולרים.

VW זייפה במבחני זיהום אוויר, ועם כל הדאגה שלי לסביבה - לא הרגה אף אחד. ונקנסת בפי כמה סדרי גודל.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2013 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...