Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים וחברות שלי אשמח לעזרה כי אני לקראת קנייה ואובד עצות.

 

אני בן 25, בלי ילדים, ועתיד לנסוע בערך כ-400 ק"מ בשבוע (19,000 בשנה +-).

התקציב שלי הוא 30,000 - 35,0000 ש"ח, ולא יותר.

 

אני מחפש רכב חסכוני שיכול לסחוב עליות לצפת גם בקיץ וגם בחורף עם מזגן.

הדרישות הן חיסכון בדלק, אמינות גבוהה, ובטיחות - עד כמה שאפשר לבקש מיפנמאומטית עם מנוע 1.6.

 

אני מעדיף לקנות רכב עם מנוע בנפח של 1.6 לפחות, בגלל שאני עולה הרבה לצפת.

 

בהתחלה בדקתי רכבים עם מנוע 2.0:

סובארו B4, מאזדה 2.0, גולף 2.0, אך לאור עלויות אחזקה גבוהות - אלו ירדו מהפרק לצערי.

 

השלוש והטידה עושים רושם של רכבים אמינים מאוד, והם נכנסים לי בתקציב (מאזדה 2008, טידה 2009).

הקורולה היא גם אופציה, אבל משום מה אני פחות מתלהב מהדגמים שנכנסו ב-2008.

 

כרגע אלו היתרונות והחסרונות, אשמח אם תוסיפו/תגרעו מהם:

 

לטובת הניסן:

1. טידה שנת 2009 נכנסת לתקציב, לעומת מאזדה שנכנסת בתקציב רק עד שנת 2008.

2. הטידה מרווחת יותר מהמאזדה 3 וממה שקראתי גם נוחה יותר (טרם בדקתי נוחות בעצמי).

3. הפנים שלה נראה לטעמי טוב יותר כי הוא פחות קודר משל המאזדה.

 

לטובת המאזדה:

1. המאזדה יושבת נמוך יותר על הכביש, ואני אוהב לשבת נמוך.

2. המאזדה נראית משמעותית יותר טוב מהטידה וזה שיקול די גדול אצלי.

 

הבנתי שצריכת הדלק שלהן די זהה, וגם עלות הטיפולים די זהה (אני לא מטפל במוסכים מורשים).

 

יש כמה דברים שאני לא סגור לגביהם:

1. איזה מבין הרכבים יציב יותר על הכביש ויתמודד לדעתכם טוב יותר עם החורף המושלג בצפת?

2. האם אחד מהרכבים עדיף על השני מבחינת אמינות?

3. מבחינת שיקולים כלכליים של מכירת הרכב בשלב מאוחר יותר, יש עדיפות לאחד מאלו?

 

תודה מראש לעוזרים,

ניב.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יכול להוסיף לרשימה גם סוזוקי SX4,רנו מגאן(שתשאיר לך עודף מהתקציב),סיטרואן C4 ובכללי אני ממליץ לך ללכת ללובינסקי טרייד ולבדוק את הרכבים שם ולקבל גם שנתיים אחריות יבואן מהם.

 

בהצלחה,

זיו

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
אתה יכול להוסיף לרשימה גם סוזוקי SX4,רנו מגאן(שתשאיר לך עודף מהתקציב),סיטרואן C4 ובכללי אני ממליץ לך ללכת ללובינסקי טרייד ולבדוק את הרכבים שם ולקבל גם שנתיים אחריות יבואן מהם.

 

בהצלחה,

זיו

 

זיו תודה על התגובה.

אני פחות בקטע של צרפתיות, לגבי הSX4 גם לא רלוואנטי.

החלטתי להתמקד בעיקר בשני הדגמים לעיל.

 

בברכת חג שמח,

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

ניב, חבל שאתה נרתע מהצרפתיות, הן מצויינות וזולות. בתקציב שלך אתה יכול לקנות מגאן 2009 שמורה ומלוקקת (חפש בסבלנות), תקבל הרבה מאוד עודף, ומכונית שעונה כמעט על כל דרישותיך - חסכונית מאוד (כן!), יציבה, בטוחה, נוחה, זריזה, חזקה ואמינה (זה, אם טופלה היטב ותמשיך להיות מטופלת היטב).

 

מה שכן, כאחד שנוהג בצפת בשלג - אם זה חשוב לך, קנה מכונית עם הנעה לארבעה גלגלים, או לפחות נסה לקנות משהו עם ASR, רק שאני לא יודע אם יש כאלה בתקצב שלך. מכוניות רגילות נתקעות ומפריעות לי לעבוד כשיש שלג וקרח (הסעת עובדים).

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
ניב, חבל שאתה נרתע מהצרפתיות, הן מצויינות וזולות. בתקציב שלך אתה יכול לקנות מגאן 2009 שמורה ומלוקקת (חפש בסבלנות), תקבל הרבה מאוד עודף, ומכונית שעונה כמעט על כל דרישותיך - חסכונית מאוד (כן!), יציבה, בטוחה, נוחה, זריזה, חזקה ואמינה (זה, אם טופלה היטב ותמשיך להיות מטופלת היטב).

 

מה שכן, כאחד שנוהג בצפת בשלג - אם זה חשוב לך, קנה מכונית עם הנעה לארבעה גלגלים, או לפחות נסה לקנות משהו עם ASR, רק שאני לא יודע אם יש כאלה בתקצב שלך. מכוניות רגילות נתקעות ומפריעות לי לעבוד כשיש שלג וקרח (הסעת עובדים).

 

הרכב היחיד שהעליתי על דעתי עם הנעה כפולה (שאותו אני אוהב מאוד) הוא ה-B4.

אבל אם אני מחליט ללכת עליה אני צריך להתחבר לתחנת דלק.

 

אני מכיר לא מעט מכונאים, זו הסיבה שאני נרתע מצרפתיות (הכוונה בעיקר לפיג'ו וסיטרואן).

את האמינות של המגאן אני לא מכיר - זו הסיבה שאני לא מתקרב, זה אומר להתחיל מחקר חדש.

אתה מתכוון למגאן בצורה החדשה או הישנה (מגאן II)?

 

אשמח לתגובות נוספות בנוגע לסוגיה לשמה פתחתי את הפוסט.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

איני מבין מדוע פסלת את ה-SX4, אני החזקתי במקביל SX4 ומאזדה 3 (שתיהן מדגמי 2010, ויש הבדלים מהדגמים הקודמים) - וה-SX4 עולה על המאזדה בכל פרמטר, חוץ מאשר, אולי, עיצוב. בדגמים שלפני 2010 אכן פחות זריזה (מערכת ההנעה של הליאנה).

מכל מקום, איני יודע מה רמות המחירים הממשית שכן המחירים שאתה מצטט נמוכים בהרבה מהמופיע במחירון יד 2 והפעם האחרונה בה מכרתי רכב מיד שניה היתה לפני 5 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איני מבין מדוע פסלת את ה-SX4...



לא נכנס לי בתקציב SX4 שנת 2010, והדגמים שלפני עגלות. לכן פסלתי.



 

דגמים שלפני 2010 אכן פחות זריזה (מערכת ההנעה של הליאנה).

בדיוק.

 

מכל מקום, איני יודע מה רמות המחירים הממשית שכן המחירים שאתה מצטט נמוכים בהרבה מהמופיע במחירון יד 2



איזה מהמחירים שציטטתי נמוכים ממה שמופיע ביד 2?

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

גילוי נאות: זה בין הפוסטים העצובים שכתבתי - מאזדה 3 או טידה.. בא לי לבכות.

יש לי טפטים של אלפינות ובימרים והרכב הראשון שלי יהיה יפנאומטית 1.6

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם (נערך)
מה עם B4 מוסבת לגז?

 

יש לי חבר עם B4 מוסבת גז, שנה ניסיתי לשכנע שימכור לי.. ואז שמעתי על מישהו שהתפוצץ יחד עם האוטו. הבנתי שיש דליפה של גז מהמערכת היות ולא ניתן לאטום באופן מלא. באותו מקרה ספציפי הגז דלף כנראה בצורה קצת יותר רצינית וניצוץ ממערכת החשמל (ככה סיפרו לי) של הרכב גרמה לו "לעלות קומה" יחד עם הבעלים שלו.

 

קצת העביר לי את החשק.

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

הטידה תהיה חסכונית ב 15% לפחות מהמאזדה והרבה יותר נוחה, וגם סוחבת לא רע בכלל,

בקיצור חוץ מהמראה החיצוני והתנהגות כביש עולה לדעתי בכל פרמטר על המאזדה,

ואין בכלל מה להשוות אותה לאקסנת שנחותה ממנה בכל פרמטר.

פורסם

הטיפלים בטידה הרבה יותר יקרים מהמאזדה גם המבחר שיש בתקציב הוא יותר מצומצם מזה של המאזדה (ביחס של 1:6 אם מסתכלים רק על דגמי 2008 ומעלה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הטיפלים בטידה הרבה יותר יקרים מהמאזדה גם המבחר שיש בתקציב הוא יותר מצומצם מזה של המאזדה (ביחס של 1:6 אם מסתכלים רק על דגמי 2008 ומעלה)

 

עדיין שווה את המאמץ בחיפוש...

טיפולים בשלב זה של חיי הרכב לא חייבים להיות במורשה (למרות שלקוחות פרטיים מקבלים אחלה מחירים במוסך השלושה מורשה ניסן-רנו).

פורסם

לדעתי סופרמיני 1.4 גם תעשה את העבודה יפה מאוד. היום ניתן למצוא כבר I20 בתקציב שלך, כמו גם פיאסטה וכמובן דייהטסו סיריון. כולן יהיו זולות משמעותית לאחזקה, אמינות, חסכוניות וגם זריזות. אין סיבה שתרכוש רכב משפחתי.


×
×
  • תוכן חדש...