Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטרף להמלצה של דניאל GRI, במיוחד על הפיאסטה והI20, הסיריון מיושנת ופחות בטיחותית מהן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
הטיפלים בטידה הרבה יותר יקרים מהמאזדה גם המבחר שיש בתקציב הוא יותר מצומצם מזה של המאזדה (ביחס של 1:6 אם מסתכלים רק על דגמי 2008 ומעלה)

 

אני לא בלחץ לקנות, אני יכול לחכות עד שאמצא אקזמפלר שמור. ולמה הכוונה הרבה יותר יקרים? סטייל צרפתייה או גרמנייה מזדקנת?

 

לגבי רכבי המיני, אני אוהב את הפיאסטה.. אבל אני לא יודע אם היא מזדקנת יפה.

לגבי ה-I20 אני לא אוהב אותה, היא אנמית ומאוד אפורה.. לא אהבתי בכלל.

רכבי מיני ששקלתי היו הסוויפט והג׳אז, אך הן יקרות בצורה הזויה! ככה שהן ירדו.

אם לומר את האמת, התחלתי להסתכל על הפיאט פנדה. נכנסת לי בתקציב שנת 2012 ידנית. יש לה מנוע קטן ועושה רושם שהיא מאוד חלשה.. יש למישהן ניסיון עם הרכב הזה?

 

zvit,

איזה רכב אתה היית קונה ולמה?

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

חפש את הסקירות של yulianx, הייתה לו כזאת פנדה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חלשה זה יחסי,לעומת המזדה כן,מצד שני היא תהיה הרבה יותר חיסכונית מהם,חדשה יחסית ואמינות טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חלשה זה יחסי,לעומת המזדה כן,מצד שני היא תהיה הרבה יותר חיסכונית מהם,חדשה יחסית ואמינות טובה.

 

ראיתי באיזור אשקלון-אשדוד אחת שחורה.. אני חייב לעשות נסיעה על אחת כזו לבדוק אותה.

נראה לך שהיא תחזיק עליות לצפת בחום הישראלי עם מזגן?

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

בפעם האחרונה שנסעתי לצפת עם מזגן ועם אישתי לא זכור לי שהדרדרתי אחורה.

אבל לכביש הררי אתה צריך להיות מוכן לזה שאי אפשר לנסוע כמו המזדה 3,כלומר לא תמיד הרכב יכול להאיץ מהר,ולפעמים נוסעים על 70 בעליות.

 

גם בחום הישראלי אין משהו מיוחד,זה לא שאנחנו גרים ליד השמש,הרכב לא מתחמם ולא משנה כמה חם או באיזה עליה אתה.

המחוג בפיאט צריך להיות על החצי במצב תקין גם כשחם וגם כשקר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הירידה ממשפחתית למיני קצת קיצונית, הפנדה נחמדה מאוד אבל צרה באופן יחסי,

מהכרות אישית (שבועיים+ והרבה קלומטרג') עם הI20 ה"אפורה" היא לא רעה בכלל נוחה מרווחת אבל צריכת הדלק די זהה למשפחתית.

המיני יהיו יותר קופצניות ומרעישות,

ידני טוב לך? צרפתיות יעשו עבודה טובה ותתפלא גם אמינה למדי באיכות חיים הרבה יותר גבוה מהסריון.

לדבי הסוזוקי הספלאש מרווחת מאוד (תא מטען קטן), חסכונית להפליא וזריזה עם אמינות מצויינת (אולי זה הסיבה שהמחירון נשאר גבוה).

פורסם

אתה צריך להיות מוכן לזה שאי אפשר לנסוע כמו המזדה 3,כלומר לא תמיד הרכב יכול להאיץ מהר,ולפעמים נוסעים על 70 בעליות.

 

אחרי שאעשה עליה סיבוב אהיה חכם יותר.

 

ידני טוב לך? צרפתיות יעשו עבודה טובה ותתפלא גם אמינה למדי באיכות חיים הרבה יותר גבוה מהסריון.

 

איזה דגמים?

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

לבסוף החלטתי ללכת לכיוון אחר, היות ולאחר חישובים נוספים גיליתי שביכולתי להחזיק סובארו B4 וכנראה שאלך לכיוון הזה.

תודה רבה לכל מי שענה ותרם את דעתו.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

זה שאתה יכול, לא אומר שאתה צריך או שכדאי לך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

zvit - בשרשור של בני 20 צריך להביא בחשבון דחיית כל המלצה המעוגנת במציאות. זו הסיבה שבגללה לא הגבתי בשרשור זה מאז הפוסט השני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פנדה 2012 זו בהחלט בחירה יותר הגיונית ממשפחתומטית 1600 או מטחנת הדלק B4.

 

מצד שני, אולי מתחשק לך חתונה קתולית עם תחנות הדלק בצפת, ואז אתה הולך על רכב מעולה עבורך.

פורסם (נערך)

זה שאתה יכול, לא אומר שאתה צריך או שכדאי לך.

לאחר התייעצות עם המוסכניק שלי, ועם החבר שבבעלותו אחת (עם מערכת גפ"מ) עלויות האחזקה של אחת במצב טוב הן לא בשמיים - הבעיה העיקרית היא הדלק.

החלטתי לבסוף לחפש אחת שמותאמת למערכת גפ"מ (עם שסתומי פליטה מחוסמים), וכבר מותקנת בה מערכת גז - לכן אמרתי שכנראה אוכל לתחזק אותה.

אני יודע שלא פשוט למצוא אחת, ואם לא אמצא כזו כנראה שלא אקנה B4 לצערי.

 

 

Zvit - ניסיתי להפעיל את ההגיון הזה עם הכלב שלי, לא עבד.. עדיין מלקק לעצמו ת׳ב*צ*ם



תגובה מטופשת ולא במקום, אולי עדיף שתמשיך לנסות.

 

פנדה 2012 זו בהחלט בחירה יותר הגיונית ממשפחתומטית 1600 או מטחנת הדלק B4.

באמת עשיתי על אחת ידנית מודל 2007 סיבוב (הבנתי שמדובר ברכב דומה לדגם החדש) - רכב נחמד מאוד.

בתצורה החדשה שלו (2012-2013) אפילו נראית סביר ביותר גם מבחוץ וגם מבפנים.

העברת ההילוכים בה טובה, קצרה ויחסית נעימה, הפריע לי שהיא קצת צרה לי, וקצת חלשה..

אבל אין ספק שהיא מהווה חיסכון משמעותי.

 

הפנדה באמת הרכב הכי חסכוני שהצלחתי להעלות על דעתי ולא האמנתי שהיא תמצא חן בעיניי.

אבל אחרי שקראתי עליה קצת ונסעתי עליה, אני חייב לומר שהיא הפכה להיות אופציה לא רעה בכלל לרכישה.

 

יש לרכב מחלות מיוחדות או נטיות מיוחדות להזדקנות רעה שמישהו יכול לתת את דעתו עליהן?

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

שלילי. המנוע מוכר ומשמש הרבה רכבים של הקונצרן ( 500, אפסילון ועוד ). גם הטיפולים לא יקרים והאחזקה השוטפת זולה מאוד. לדעתי בחירה מצויינת שלא תתחרט עליה.


×
×
  • תוכן חדש...