Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחילת שבוע הבא אסע לחיפה ואנסה לגנוב נסיעה על הדגם החדש מאחת מסוכנויות הרכב שם.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

קודם כל הרכב שאני יודע שהוא מותאם לגז הוא אימפרזה החסרונות, לא חסכוני, לא חזק . בקשר למנועי 1.4 מניסיון עם האקסנט שלי מזגן ועליות וגם בלי מזגן רק עליות סיוט צריך ממש לאמץ את הרכב, לדעתי הכי מומלץ הטידה: די חזקה, צריכת דלק סבירה בטוח יותר חסכונית מהמאזדה אגב החסרון הרכבים מונעים בגז אי אפשר להחנות בכל מקום

פורסם

האימפרזה רכב מזעזע ומיושן,

בתקציב שלו אפשר לקנות B3, אבל גם היא לא סיפור הצלחה. מכונית לא משהו, לא מאובזרת, לא בטיחותית, מנוע חלש ושתיין ביחס למתחרות שלה מאותה תקופה. גם השוק לא משהו. עם זאת המחירים נמוכים יחסית וניתן למצוא אקזמפלרים שמורים בתקציב.

 

הטידה לא מי יודע מה, אני לא יודע אם נהגת עליה, אבל לי כן יצא, ובעיניי היא צפופה מאחור (יושבת על רצפה של קליאו) וגם לא סוחבת משהו, נהגתי על אחת משומשת עם 70-80 אלף ק"מ ולא התרשמתי ממנה לטובה בכלל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

כן.. נהגתי על הטידה ודי התאכזבתי.. נהניתי יותר על הפנדה.

מאזדה שלוש הייתה לנו בבית, גם לא להיט - אבל עדיפה על הטידה לפחות לטעמי האישי.

אני בתקווה שאחרי הנהיגה על הפנדה מודל 2012 אוכל להחליט.

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם (נערך)

יש חדשות.

 

נהגתי על הפנדה החדשה (2013), ואכן הרכב חמוד מאוד חוץ מהעובדה שצפוף לי בברכיים.

יש עוד בעיה שהתגלתה לאחר נסיעה יותר ארוכה - לא ניתן להוריד/להעלות את מושב הנהג

וקשה לי למצוא תנוחת נהיגה טובה. בכל מקרה, אני מחכה למצוא עסקה טובה.

כרגע באזור הצפון לא נמצא רכב מתאים לצערי.. כמעט ואף אחד לא מוכר כזו ובטרייד-אין

לא הצלחתי למצוא אחת שמצאה חן-בעיניי (מצאתי רק רכב אחד! בטרייד אין בצפון).

 

בעניין שונה אבל באותו עניין...

יש לי ליד הבית קורסה ידנית 2012 (3 דלתות), מנוע 1.2 85 כ"ס. הרכב עם 52,000 ק"מ.

נהגתי על הרכב והוא ממש מצא חן בעיניי. הוא מרווח מאוד מקדימה וגם די נוח.

ההילוכים עוברים נהדר. היא קצת חלשה.. קצת יותר חזקה מהפנדה אבל עדיין, לא בדיוק זריזה.

קראתי עליה במשך שעות ועושה רושם שמדובר ברכב לא רע, רק שהיא קצת חורגת לי מהתקציב.

 

יש משהו שאני צריך לדעת לפני שאני שוקל ברצינות לרכוש אותה מבחינת אמינות או משהו אחר?

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

יצא לי לנהוג על הטידה במשך חודש: רכב מזעזע לא יציב בפניות ולא סוחב בעליל.

לעומת זאת יש להורים שלי קורולה 2009 עם הגיר האוטומטי הרגיל: רכב מעולה! חף מתקלות ומרגיש מעולה על הכביש שלא לדבר על הנוחות בנסיעה.

אבל לפי דעתי אתה נסחף קצת...וואגית סופר מיני תעשה את העבודה בצורה טובה יותר

פורסם

אם צפוף לך בפנדה ולא מצאת תנוחה טובה לנהיגה, תוותר על הרכב הזה. לא שווה לסבול במקום ליהנות מהרכב.

קורסה ידני- רכב טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה מעולה להגיב לשרשור אחרי שראית רק את ההודעה הראשונה...

 

בכל מקרה הקורסה רכב נחמד בהחלט. כמה זה דורש ממך למתוח את התקציב?

 

המחירון המשוקלל של הרכב הוא בערך 46K. הוא דורש בערך 44K על הרכב - לא סופי.

עכשיו לפי המחקר הקצר שעשיתי השוק של הקורסה לא משהו, ובנוסף אנחנו בחצי הדרך לטיפול 60,000.

אני לא לחוץ על לקנות רכב.. והתקציב ההתחלתי שלי לא אמור לעלות מעל 35,000.

חשבתי להציע 40K-39K במידה והבדיקה תצא תקינה ולא יהיו לי ריג'קטים.

 

אם צפוף לך בפנדה ולא מצאת תנוחה טובה לנהיגה, תוותר על הרכב הזה. לא שווה לסבול במקום ליהנות מהרכב.



קורסה ידני- רכב טוב.

 

vladclar,



גם אני התחלתי לחשוב ככה.

 

הייתי רוצה להציע פחות מ-39K, העניין הוא שאני לא מומחה במיקוחים... מה אתם חושבים?

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

לדעתי אתה יכול להציע גם פחות. השוק של אופל די מוגבל בארץ. כמו כן, הרוב נמכרו לליסינג ( 5 דלתות אוטומטי וידני ). נסה להציע 35K. משם תתקדמו. כמובן שתסביר לו שהשוק של אופל בארץ לא משהו, ובייחוד לרכב 3 דלתות ידני שלא באמת ספורטיבי. אם בא לך עוד כמה עצות בנוגע למיקוח אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.

פורסם

אני חושב שאתה צריך אולי להתעמת עם הפחד מצרפתיות. יש לי פיגו 308 2010 כבר שנה, 0 תקלות, המוסכניק ראה אותי פעמיים השנה - יישור קו בגלל קנייה (קניתי מפרטי שקצת הזניח את הרכב) וטיפול שנתי. בנוסף ל1.6 ליטר מנוע עם 120 כס יש לך ומצב ספורט, יש לך מצב שלג ברכב. במחיר שלך תמצא גם 2009 ואולי אם תחפש טוב ברמת גימור סטנדרטית גם 2010.

 

מבין השתיים שציינת, המאזדה פחות חסכונית. לגבי הנעה כפולה, ולדעתי גם עיצוב ממש יפה זה סובארו בי4. תחשוב על אולי עלויות גבוהות יותר, אבל בתדירות נמוכה יותר כי הרכב פחות יתאמץ בעליות, לפי דעתי.

פורסם

אפרופו פחדים...

ביררתי עם המוסכניקים שלנו על עניין הגז והם שללו את כל מה שכתבת, בנחרצות. אז למה הם ומי שמם? המוסך של הקיבוץ שלנו הוא מתקין מורשה של משרד התחבורה למערכות גז וכל צי הרכבים שלנו מזה יותר מעשר שנים (האמת שהיינו מהחלוצים בעניין) נוסע על גז.

ונחש מה? משנת 05 לערך יש ברשותנו צי של סובארו B4 מוסבות לגז. אני מדבר על מהדגם הראשון של ה165 כ"ס עם הצורה "הספורטיבית" ועד היום עם הB4 עם המראה השמרני יותר. על הדרך יש גם עשרות רכבי שברולט מאליבו מנוע 2.4 שהוסבו לגז ועוד כמה outback כולן נוסעות, בטיחותיות ואפילו אמינות לרוב.

לסיכום מעל עשר שנים עם הרבה מעל למאה (אולי בעצם מעל למאתיים) רכבים מוסבים לגז ואין כל בעיה בטיחותית.

 

*ביונדאי שונאותה (סונטה) שהיו לנו והוסבו לגז, נאלץ המוסך לעשות ראש מנוע לכולן לאחר כ100 - 120 אלף ק"מ עקב תקלה שהתגלתה בדיעבד (זה יכל להימנע בעלות אפסית לרכב) ולא לקחו אותה בחשבון, כי עם הסובארו היו כמעט אפס תקלות והרכבים האלה נשקו ל400 אלף ק"מ, בשימוש קיבוצי אגרסיבי.

 

רק קח בחשבון שB4 עם מיכל גז מאחור הופך את הפנדה למתחרה ראויה... בכול הנוגע לתא מטען.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

שמע.. מהמחקר שערכתי אלו התוצאות שגיליתי, ולא יהיה מאושר ממני אם אני טועה:

דיברתי עם כל מוכר B4 עם מערכת גפ"מ שמצאתי- ורק אחד מהם ידע את הדברים שאני רושם עכשיו.

 

המוסכניקים שדיברתי איתם הם מהמוסך המרכזי של סובארו בפתח תקווה (דיברתי עם שניים).

מעבר לזה, גם דיברתי עם בעליהם של סובארו B4 עם מערכת גפ"מ (ללא מנוע עם שסתומי פליטה מחוסמים).אחד מהם חבר קרוב - הוא יד ראשונה, היחיד שאני מכיר שהזמין אחת עם שסתומי פליטה מחוסמים מהיבואן.

 

חלק מרכבי הסובארו מודל 08-09 עם 150 כ"ס (הדגם החסכוני יותר - לא מודל 07' עם 165 כ"ס),הוזמנו לארץ מיפנאוטו עם שסתומי פליטה מחוסמים. ממה שהבנתי מדובר בשסתומים מחוזקים שמותאמים להתקנה של מערכות גפ"מ. באותו תקופה, סובארו עבדו במן שיתוף פעולה עם חברת גז-פרו, והיא זו שהתקינה את מערכות הגז על הרכבים סמוך לתאריך קבלתם אצל הלקוחות, ואלו קיבלו אחריות מלאה של היבואן. אצל חבר שלי (שנוסע רק על רכבים עם מ"ע גז) התקינו מערכת גז בערך חודשיים לאחר שקיבל את הרכב..

 

המוסכניקים של סובארו פ"ת המליצו לי בפירוש להימנע מלהתקין מערכות גפ"מ על רכבים בעלי שסתומי פליטה רגילים, וזאת מחשש מבעיות שעלולות להיווצר במנוע. אני כל כך אוהב את הרכב, שהתעניינתי בהזמנת ראש מנוע בעל שסתומי פליטה מחוסמים מסובארו- אך הוסבר לי שלמרות שלפני מספר שנים עוד היו עושים זאת, כיום הפסיקו לבצע הזמנה והתקנה של ראשי מנוע עם שסתומים מחוסמים, בגלל תלונות רבות שהגיעו מלקוחות שהתלוננו על בעיות במנועים. לפי דעתי סוג של כסת"ח כי הם לא רוצים לקחת אחריות על הדבר הזה.

 

ניהלתי היום שיחה עם בעל סובארו B4 עם מערכת גפ"מ שמותקנת על מנוע עם שסתומי פליטה רגילים. (מוכר אותה במחיר הזוי של מעל 60K!) הוא היה היחיד ממוכרי ה-B4 עם מערכת גפ"מ שהיה מודע לכך שהוא התקין מערכת גז על רכב ללא שסתומי פליטה מחוסמים. אמיתי - הופתעתי לטובה. הוא סיפר לי שהחליט לקחת את הסיכון היות ויש לו ניסיון רב עם מערכות גפ"מ ולטענתו הסיכוי שייגרם נזק לשסתומים אינו גבוה, וגם אם "הולכים" שסתומי הפליטה, התקנת שסתומים חדשים זה סיפור של 5,000 ש"ח. הוא טוען שקיבל הצעת מחיר כזו ממוסך מישל בחיפה (מורשה סובארו) - לא יודע, אמר.. אז אמר.

 

 

רק קח בחשבון שB4 עם מיכל גז מאחור הופך את הפנדה למתחרה ראויה... בכול הנוגע לתא מטען.

 

אדיר! אני אחיה עם זה :lol:

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec


×
×
  • תוכן חדש...