Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תום מה הכוונה - לחווט הכול עד הבגאז' ופשוט ללכת ליוסי/בומביי/כל חנות רנדומלית ולבקש לשמוע סאבים?

לנספורס - מי זה סיס? ואיפה ניתן לראות את ההתקנות?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במפגשים מילא,

אבל אתה באמת חושב שלחנות לא תהיה בעיה? "אה הנה דור בא, בסדר, תן לו לשמוע את הסאב הזה אפילו אם הוא לא יקנה אותו בסוף".

המגברון המדובר הוא 4 ערוצים? שווה משהו? אם כן אני מוכן לנסות להביא דרך אמאזון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חמוד בהחלט, אבל רק שני ערוצים. 200 יורו באמאזון גרמניה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור,

 

אני אתן לך דוגמא, יוני סטריאו, ראש העין, קיר של סאבוופרים בתיבות מבוסטון g5 וidmax ועד הסאב וופר הכי קטן ועלום שם מוכנים בתיבות. תתקין, תשמע תקנה.

 

יש בתי התקנות שעובדים ככה, יש כאלה שמעדיפים דוגמנית ויש כאלה שיפתחו במיוחד ויתקינו בתיבה אם אתה מפגין רצינות.

 

שתים עשרה עמודים של מה בדיוק הולך כאן? תעשה סיכום ביניים בבקשה של איפה אתה עומד נכון לעכשיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב, אז ככה:

1. יחידת ראש ומתאמים למיניהם - נרכשו. המערכת כבר אצלי (DEH-X8750BT של פיונייר), המתאמים בדרך מהאיביי.

2. מגבר - הוצע כאן הJBL והוא די גדול אם אני מבין נכון, על פניו עושה רושם שעל מנת לקבל מגבר קטן כמו של ליאב (מסיב אודיו MX4) יש צורך לחרוג ב200-300₪, ובשביל לקבל משהו איכותי כמו שיוסי הציע צריך לחרוג ל1600₪ (חריגה של 800₪ מהJBL).

3. רמקולים, דובר כאן על מורל טמפו אולטרא 6.5"בהתחלה, התוספת לרמקולים שהציע יוסי היא לא גדולה לעומתם.

4. סאב, גם כאן דובר על מורל פרימו 104/804 עם תיבה מקורית שעולים בסביבות 850₪. ראיתי שגם לאלפיין יש סאב במחיר דומה וחשבתי לשקול אותו. הסאב שיוסי מציע עולה מעט יותר, אך אם הוא איכותי יותר אין לי בעיה להשקיע.

 

 

במצב הנוכחי, אם אני הולך על ההצעה של יוסי למערכת מבוססת ARC AUDIO, אצטרך איזה חודשיים או שלושה כדי לגייס את הכסף ובעיקר את הסכום לעבודה (שאני מניח שלא יהיה פחות מ900-1000₪). ההפרש די גדול ממה שתכננתי להוציא בהתחלה.

 

בניתי על משהו כמו 3500₪ כולל עבודה. כרגע עם ההצעה של יוסי אני עומד על כמעט 5000₪ (כולל יחידת הראש שקניתי) ללא עבודה.

האם זה לא אוברקיל למי שבסך הכול מבקש לשמוע מוזיקה באיכות טובה בווליום סביר? אני לא מחפש להרעיד את השכונה ולא מחפש להרשים בחורות עם המערכת שיש לי ברכב. בסך הכול רוצה להנות מהמוזיקה באיכות גבוהה, עם באסים יפים, עם צלילים גבוהים מדויקים שישמעו טוב ולא יצרמו לי כמו בקליאו. מדי פעם אני רוצה ווליום גבוה יותר מהנורמה, אבל לא בהגזמה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

קצת חורה לי שאתה מתלונן על החריגה מהתקציב, כשאתה זה שהחליט בסוף לרכוש HU בעלות של 1250 ש"ח במקום משהו בגזרת ה-600 ש"ח. (בשל התעקשות על ענין ה-FLAC, דגם חדש ואיכותי עד כמה שניתן וכו').

 

מורל פרימו 104 הכי זול שראיתי עולה 500 ש"ח (וה-804 רק 450 ש"ח) + לבנות לו תיבה - לדעתי לא יותר מ-300 ש"ח.

טמפו אולטרה הכי זול שראיתי עולה 720 ש"ח.

מגבר כמו של ליאב, הכי זול שראיתי עולה 990 ש"ח.

סה"כ, בלי ה-HU - בערך 2500 ש"ח!

 

אף אחד לא מכריח אותך ללכת בדרך זו או אחרת.

אפשר למצוא דרך להוזיל עלויות ע"י שינמוך כזה או אחר, או בחינת ציוד אחר.

עד כה לא השתמע כי ממש יצאת ושמעת משהו מכל ההצעות שעלו עד עכשיו (ואף אחרות).

אם אתה כל כך חושש מאופן ההשקעה, המינימום יהיה להשקיע את הזמן (ולא למהר) בחיפוש מקומות לשמוע מה שרק אפשר.

ביחס למה שהיה לך בקליאו, יכול להיות שמערכת גם בחצי מהתקציב תהיה עדיפה.

 

מתנצל על התקיפות שבדברים, אבל איך אדי אמר "שתים עשרה עמודים של מה בדיוק הולך כאן?"

(וגם קרדיט למלך האודיו אי שם בעמוד השישי)

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אני רואה שבחנות שהצעת יש גם בידוד, סוף סוף גם במחיר סביר ופחות או יותר מה שאני רוצה:

http://www.th-s.co.il/prod.asp?QR=on&catalogid=122

 

איך הסאב הזה אגב?

http://www.th-s.co.il/prod.asp?QR=off&catalogid=126

הוא מגיע ל2500HZ לעומת המורל פרימו שמגיע ל900HZ, אני מבין שיש לזה משמעות מבחינת צלילים גבוהים יותר, על פניו ב550₪ סאב עם תיבה זה לא יקר בכלל, השאלה אם הוא שווה משהו?

תיבות ממה שראיתי עולות 200₪ בערך ל10-12 אינץ', ותיבות ל8" זה 250-300₪ לפחות, ככה שאם לוקחים את הפרימו 804 כבר שווה לי להשיג את הדגם עם התיבה המקורית ב750-800₪.

טמפו אולטרא נגיד זה משהו שלא משנים.

 

מה הפשרה אם אני רוכש מגבר כמו הJBL או הפיוניר באיזור ה500₪? מה אני מפסיד?

נניח זה:

http://www.bombuy.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1551

 

או זה:

http://www.bombuy.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1573

 

 

תראה, בHU היה לי חשוב להשקיע בגלל שאמרתם שרצוי שהמכשיר יהיה עם מעבד 24 ביט ו3 יציאות RCA (שרצוי שיהיו עם מתח כמה שיותר גבוה), זה כבר הקפיץ אותי לאיזור של המכשירים של 800-900₪, ורציתי מכשיר שקורא FLAC עם דיבורית בלוטות' מובנית, זה כבר הזניק את המחיר באופן מהותי, אז בכל מקרה לא הייתי יוצא עם HU זול של 500-600₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הבידוד המדובר הוא 2 חתיכות 25X25 ס"מ שיושבות מאחורי הרמקול. זה נחמד, אבל לא בר מהות גדולה מדי.

 

את אף אחד זה לא מענין לכמה הסאבוופר עולה משום שאתה חותך אותו ממילא בין 120-60 הרץ.

ההמשך הוא ההצעה שלי ממקודם.

 

לגבי מגברים, הסברתי כבר סעיפים להתבונן בהם, ובשרשורים אחרים ובגוגל תמצא עוד הסברים רבים אחרים.

 

אולי אני סנילי, אבל לא זכורה לי המלצה לגבי 3 יציאות.

לגבי 24 ביט - נאמר לך על ידי וע"י אודיו קינג שזה לא משהו להתעכב עליו.

כנ"ל לגבי מתח המוצא.

מה שמשאיר את ההתעקשות שלך על מכשיר שקורא FLAC.

פורסם

הדיעה שלי,

 

על מגבר תשקיע! תלך על הארק.

 

סאב וופר, קיבלתי טעימה קטנה של מוראל פרימו, מאוד נעים ומאוד טונאלי אבל חסר פאנטש. מסוג הסאבוופרים שאני אהבתי רוב שנותיי בתחביב.

 

הוא לא בחירה רעה אבל אם אתה יותר מחפש את הדיוק מאשר את העומק, ארק אודיו סדרת ארק תהיה בחירה נכונה יותר.

 

לגבי הסט הקדמי, לא יכול לחוות דיעה טרם שמעתי. אני מאוד אוהב את מוראל וכוח מהמגברים שאתה שוקל לקנות יספיק לך ואני לא רואה כאן בעיית נצילות אז אני ניטרלי.

 

לגבי חריגה מהתקציב, עוד לא ראיתי פעם אחת בחיים שלי מישהו שנכנס לפרוייקט על משהו שאוהבים ללא חריגות תקציב, כמעט תמיד במינימום תהיה חריגה של 0איזה עשרים אחוז מהתקציב ההתחלתי.

 

לא להתרגש ולהתעלם מהבלאגן עם הספרות, כותב מטאבלט ולא מצליח לערוך 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לנספורס - בקיצור אתה אומר להמשיך לחסוך? אני מפחד שאני נכנס להוצאה קצת מוגזמת שתתקרב לאיזור ה6000₪ אחרי התקנה. לי זה נראה מוגזם בשלב הנוכחי. לגביי הסט הקדמי צריך לחשוב מה לעשות. ההפרשים הם לא גדולים מדי.

תום - אם הבידוד לא מהווה משמעות אז אפשר לדלג על זה? או שזה יעזור במשהו? בכל מקרה התכנון בהתחלה בכלל היה דאבל דין, ככה שבכל מקרה נשארו 2000-2200₪ לשאר המערכת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה יכול לעקם פרצוף עכשיו או להיות מרוצה אחכ.

 

בסופו של דבר, אם לא תהיה מרוצה ממה שתקנה עכשיו, אחכ אתה כנראה תשדרג ובסופו של דבר תוציא סכום כולל גדול יותר.

 

או שתלמד להתאים ציפיות למציאות, כי שרשור של 12 עמודים שנראה כמו נסיון נואש לאכול עוגה ולהשאירה שלמה בדרך כלל נגמר בפשרה ובסופו של דבר, אכזבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

"בסופו של דבר, אם לא תהיה מרוצה ממה שתקנה עכשיו, אחכ אתה כנראה תשדרג ובסופו של דבר תוציא סכום כולל גדול יותר."

זה משפט הגיוני ונכון.

 

אני אדגיש שוב - אני לא מחפש לשמוע בעוצמות גבוהות, אני מחפש איכות. האם בשביל זה אני באמת צריך מגבר שעולה 1600₪?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מצאתי באמאזון מגברים שטוחים, כמו Kenwood KSC-SW11. עולים פחות מ900₪ עם משלוח ותופסים ממש מעט מקום בבגאז' או מתחת לאחד המושבים, השאלה אם זה שווה או שזה נחות מהותית מהסאבים שהוצעו כאן על ידי יוסי/תום ושות'?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...