Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

IMG-20150818-WA0043.jpg

סובארו בי4 שנת 2008 עברה 138 אלף קמ

לגבי הצריכת שמן נאמר לי על ידי המוכר שזה בגלל גומיה שצריך להחליף שעלות תיקון כ 400 שח

מה דעתכם?

פורסם

ביישור קו יש פה 4 צמיגים, תיקון בקרת שיוט, תיקון מתזים, בדיקה של המדחס מזגן.

ואחרי כל זה צריך לבדוק את המנוע, ההערות במנוע הן לא הכסת"ח הרגיל ועצם זה שדולקת נורה (check engine?) כנראה גרמה למוכר למכור את הרכב.

אם לרכב הייתה בעיה ב 400 ש"ח אז הוא היה מסדר אותה, אני לא אתפלא אם מדובר גם על 4000 ש"ח רק על המנוע.

 

תתרחק מהרכב הזה.

פורסם

סה"כ בדיקה לא משהו. לגבי גומיות במנוע, אני מניח שהוא התכוון לגומיות שסתומים. שגם אם זה רק זה, אני לא

חושב שיש מישהו יעשה לך את זה ב 400 שקל. חוץ מזה כמו שכתבו למעלה, להחליף 4 צמיגים, גומיות לציריות,

בקרת שיוט, וכל שאר הדברים שם, זה ממש לא 400-500 שקל, אלא יותר בכיוון של 4000 שקל, וזה בהנחה

וזה רק גומיות השסתומים במנוע, ולא משהו גדול יותר.

לגבי נורית תקלה דולקת, צריכים לחבר למחשב ולראות מה בדיוק התקלה. בקיצור, לא משהו, עבור לרכב הבא.

פורסם

לפי דעתי :

למה לקחת למכוני הבדיקה ולקבל בדיקה כל כך שטחית וסתמית כשאפשר לקחת למוסך מורשה ולעשות בדיקה אמיתית נכונה ומדוייקת כולל הסטוריה של הרכב וכל זה לפני קניה שם. ומה שיפה זה שהם נותנים לך פירוט עלויות תיקון כך שהמחיר גם יכול להשתנות בהתאם.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הם עושים במסווה, הם קוראים לזה בשם אחר: בדיקה מקיפה לרכב(כולל התחברות למחשב והכל)...350 שקל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...