Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

חבר שוקל לרכוש את הרכב הנ"ל, רמת גימור XS טיפטרוניק עם 149 אלף ק"מ

מכיון שאני לא מכיר את הדגם אשמח לעזרה בנושא למי שיודע ומכיר

תקלות? אחזקה? מומלץ??

תודה מראש

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

לבדוק שטופל כמו שצריך, לא כמו 30 אלף לפי הוראת יצרן שהייתה פעם אלא לפחות כל 15, לבדוק שעשו טיימינג.

הרכב מפנק מאד אבל צריך להתרגל לגיר.

בהצלחה

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם
לבדוק שטופל כמו שצריך, לא כמו 30 אלף לפי הוראת יצרן שהייתה פעם אלא לפחות כל 15, לבדוק שעשו טיימינג.

הרכב מפנק מאד אבל צריך להתרגל לגיר.

בהצלחה

 

תודה. רבים מזהירים מהגיר של ה307. האם לך היו תקלות?

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

יש בעיות עם הגיר, רגיש להזנחה. תבדוק שהחליפו שמן איכותי בתדירות יותר גבוהה ממה שהיצרן דורש, שלא נהגו ברכב בכאסח. עלות תיקון יכולה להיות גבוהה.

פורסם

הפיזו 307 של אבא שלי עברה טיפול בגיר ב-180 אלף. ועכשיו כשהרכב ב-200 אלף הגיר שוב עושה בעיות.

 

זוהי הנקודת תורפה העיקרית של הרכב(ואולי תקלות חשמל נקודתיות שיכולות להיות מעצבנות מאוד). הגיר לא רק שלא אמין אלא הוא גם די מרגיז בהתנהגות שלו

 

שיקח בחשבון שבעתיד תגיע תקלה שתשבית את הרכב ויכולה לעלות גם 5 אלף שקל.

×
×
  • תוכן חדש...