Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא אני מצאתי את ה-pw חסכוני יחסית.

הצלחתי לחלץ מבקבוק אחד כארבעה-חמישה רכבים עד שהוא נגמר.

בגדול יש לו flashing point ארוך יותר מאשר ipa רגיל, זאת אומרת שזמן ההתאדות שלו ארוך, וניתן למרוח אותו "יותר זמן" מאשר שימוש עם אלכוהול מדולל.

 

עריכה:

נזכרתי שהבקבוק שלי הוא של ליטר, אני מניח ששלומי משתמש בחצי ליטר (מה שנמכר בזמנו בארץ) :)

זאת אומרת ששלומי צודק, והוא אכן מספיק לארבעה רכבים.

(אפשר לחלץ טיפה יותר).

"יאללה בירי".

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דווקא אני מצאתי את ה-pw חסכוני יחסית.

הצלחתי לחלץ מבקבוק אחד כארבעה-חמישה רכבים עד שהוא נגמר.

בגדול יש לו flashing point ארוך יותר מאשר ipa רגיל, זאת אומרת שזמן ההתאדות שלו ארוך, וניתן למרוח אותו "יותר זמן" מאשר שימוש עם אלכוהול מדולל.

 

עריכה:

נזכרתי שהבקבוק שלי הוא של ליטר, אני מניח ששלומי משתמש בחצי ליטר (מה שנמכר בזמנו בארץ) :)

זאת אומרת ששלומי צודק, והוא אכן מספיק לארבעה רכבים.

(אפשר לחלץ טיפה יותר).

 

השאלה אם יש הבדל משמעותי בין הPW לIPA?

זה שמן הסתם, הוא יותר טוב, והוא תכשיר יעודי, זה ברור.

יש הבדל יותר גדול?

פורסם

מצאתי שהתכשירים הייעודיים, מעבר לזמן ההתאדות הארוך שלהם גם משאירים פחות סימנים שצריך לנגב אותם אפילו כשה IPA מדולל במים מזוקקים כמו שצריך, ולשם כך אני משתמש בהם אבל רק כשבאמת התכונות האלו נדרשות.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
מצאתי שהתכשירים הייעודיים, מעבר לזמן ההתאדות הארוך שלהם גם משאירים פחות סימנים שצריך לנגב אותם אפילו כשה IPA מדולל במים מזוקקים כמו שצריך, ולשם כך אני משתמש בהם אבל רק כשבאמת התכונות האלו נדרשות.

 

חיפשתי ולא מצאתי. איפה אתה נמצא?

פורסם (נערך)

אוריה - ההבדל הוא גדול מאוד, יש אוטמים שצריכים דילול חזק מאוד של ipa בכדי שירדו מהפח, ולפעמים גם אז באופן חלקי שמצריך כמה מעברים.

לעומת זאת ה-pw מוריד הכל בנגיעה, הבדל ענקי, אני לא חוזר אחורה ל-ipa.

 

דודי - נכון לעכשיו כן, מחפש יותר נוחות.

 

אלי- אין קשר בין המוצרים,

זה להשוות פוליש/pre wax לנוזל ניקיון.

 

הליים פריים הוא פוליש עדין מאוד מאוד עם יכולות ניקוי, שמצריך עבודה ידנית או מכונה, משאיר אחריו שכבת בסיס שטובה לווקסים, הרבה פחות לאוטמים, הוא סבבה לעבודות סינגל סטייג', אפשר להתייחס אליו בתור גלייז פחות או יותר.

 

בעוד שהפאנל וויפ הוא תרסיס שמוריד הגנות ומכין את השטח להגנה/ציפוי, רסס נגב, סוג של דיגריזר אם תרצה.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

איך גלייז

אין בו פילרים בכלל. הוא עושה ניקוי כמו PW ומוריד שאריות הגנה קודמת חמצון קל של הלכה עם החלקיקי פוליש.

בניגוד לפוליש\ גלייז עם פילרים וחומרים מבוססי שמן לסיכוך הפוליש, LP לא משאיר שום דבר אחריו אחרי הניגוב (יש בו שמנים ארומטיים כמו בPW שמפרקים שמנים\ שומנים אחרים ומתאדים)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אמרתי שניתן להתייחס אליו כאל סוג של גלייז, לא אמרתי גלייז פרופר, הבנת הנקרא.

 

אז בתור אחד שהשתמש בליים פריים, תגיד.

השתמשת ב-ipa אחרי ליים פריים?

במידה וענית כן, אתה תראה שלחומר יש בנוסף, יכולות מיסוך, שלאחר השימוש ב-ipa, מתבהרים.

ועזוב את זה שבתיאור המוצר באתר שלהם רשום "a mix of cleansing agents, glazing oils' and micro abresivs"

 

איך אתה רושם שהוא לא משאיר אחריו כלום בזמן שזה אחד מהתכונות הברורות שלו, שבכל נקודה ברשת נאמר לגביה - שכבת בסיס להגנה.

 

זה כמו שתגיד של-srp אין יכולות ניקוי, בעוד שזה אחד מהתכונות שלשמן קונים מלכתחילה את המוצר.

אל תטעה.

"יאללה בירי".

פורסם

לא השתמשתי בו אבל תכננתי, ומהשעורי בית שעשיתי עליו אני זוכר שהוא לא משאיר שום דבר אחריו (או לפחות שום דבר משמעותי... ממש לא כמו SRP)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

במה לבחור? אני מסכים עם מה שצ'יפופו אמר. התוספת שלי היא שאם עושים פוליש תכשיר כמו ה lime prime מאבד מהעוקץ שלו,כל העניין בהכנת הצבע לווקס\אוטם\ציפוי זה פוליש ולאחר "סטריליזציה" של הצבע. במקרה שכזה panel wipe\top inspection יעשו את העבודה.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

^^ מה שהוא אמר.

אחרי פוליש (אפילו עדין) ולפני ציפוי או אוטם עדיף משהו שהוא לניקוי בלבד.

אני בחרתי גם בPW. הספיק לי 150-200 מ"ל לכל הרכב (לא הייתי צריך הרבה כי שטפתי את הרכב עם סבון כלים אחרי הפוליש וזה הוריד את רוב החומר)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013


×
×
  • תוכן חדש...