Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תתחיל מנסיעות מבחן. אני דווקא כן הייתי ממליץ לך לעשות אחת כזו על המיטו 1.4: אולי לא "מתנהגת" ולא מספיק "כוח", ולא "ספורטיבית" הכול בסדר... אבל לי נראה שהמושגים האלה לא רלוונטיים לך כל כך לפי מה שכתבת. השאלה הרלוונטית היא לעומת מה היא לא מתנהגת, ספורטיבית וכו'? בטוח שלעומת הקליאו שלך זה עולם אחר (או לעומת הד'ציה ששקלת לדוגמא). חוץ מזה כולם בחנו, נסעו ונתנו חוות דעת, מה זה משנה? קח לנסיעת מבחן וארוכה כמה שיותר. להתייעץ תמיד טוב ומומלץ אבל אתה נוהג ברכב לבסוף, אתה מסתכל עליו בכול יום ואתה זה שצריך להיות מרוצה ולא בוחני המגזינים או אנחנו- הממליצים והמייעצים.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי loty

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דור, נסעת איתי. היה לך נוח? אם כן, אז הכל בסדר. לי זה בסדר - אבל היא אכן נוקשה וקשיחה ממה שאתה מכיר.

 

ד"א, הגרסאות בלי הקיט (12 ומעלה) בהחלט נוחות יותר(והן 135 סוסים).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש לי את הסנדרו סטפווי כבר 4 חודשים ובנתיים הוא אחלה אוטו.

התעניינת בביטוח - אני בן 21 בלי תביעות קודמות, שילמתי 2400 חובה ו-2600 מקיף לכל נהג מעל גיל 21 - ודרשו ממני קודן.

עד עכשיו נסעתי 5,500 ק"מ והממוצע לצריכת דלק הוא בסביבות ה14 ק"מ לליטר (אני לא נוהג חסכוני במיוחד).

מבחינת ביצועים המנוע סוחב מצויין, ויצא לי כבר כמה פעמים לעלות את העליות לרמת הגולן עם רכב מלא.

 

כמה חסרונות בולטים באוטו עד עכשיו:

- מיקום כפתורים של החלונות (גם אחוריים וגם קידמיים)

- מזגן רועש כשהוא על עוצמה הכי חזקה

 

ומנגד יש גם כמה יתרונות לא רעים כמו המרווח גחון שאפשר לרדת מדרכות בלי שום בעיה, והבקרת שיוט שממש נוחה בנסיעות ארוכות. גם המערכת מולטימדיה שמגיעה עם האוטו לא רעה.

פורסם
דור, נסעת איתי. היה לך נוח? אם כן, אז הכל בסדר. לי זה בסדר - אבל היא אכן נוקשה וקשיחה ממה שאתה מכיר.

 

ד"א, הגרסאות בלי הקיט (12 ומעלה) בהחלט נוחות יותר(והן 135 סוסים).

תשמע, זאת לא הנוחות שאני רגיל אליה מהקליאו, אבל זה סביל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תשמע, זאת לא הנוחות שאני רגיל אליה מהקליאו, אבל זה סביל.

 

האמת היא שזה קצת יותר מסביל, זה בהחלט בסדר. ציפיתי לפחות טוב מזה והופתעתי לטובה.

 

ברור שאם אשווה את זה לפוקוס - זה יהיה קרב אבוד לעקרב. אבל זו השוואה מאוד לא נכונה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תשמע ביחס לקליאו זה לא משהו, אמנם קליאו זה לא סיטרואן C5, אבל יותר נוחה מהעקרב שלך. 8)

בכל מקרה צריך שיהיה נוח בעיקר בעיר כי זה שטח המחייה העיקרי של הרכב הזה, אבל גם מחוץ לעיר זה חשוב כדי שיהיה לי נוח כשאני נוסע פעם בשבועיים שלושה מחוץ לעיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ההיגיון אומר שאם הרכב הנוכחי שלי עם מנוע 1.2 עושה בעיר 1:12-1:13, אז לסאנדרו לא תהיה בעיה להשיג נתון של 1:14 בתוך העיר. זה מנוע חסכוני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
יש לי את הסנדרו סטפווי כבר 4 חודשים ובנתיים הוא אחלה אוטו.

ביצועים המנוע סוחב מצויין, ויצא לי כבר כמה פעמים לעלות את העליות לרמת הגולן עם רכב מלא.

 

והבקרת שיוט שממש נוחה בנסיעות ארוכות. גם המערכת מולטימדיה שמגיעה עם האוטו לא רעה.

איך הוא מושך כאשר רכב עמוס עם 5 נוסעים ומזגן דולק ? האם מצליח להאיץ טוב מי120-80 ?

איפה אפשר לעשות השחרת חלונות אחורים?

איך עובדת בקרת שיוט ברכב הזה וגם הגבלת מהירות ?

האם שדרגת רכב בקניה ואיזה אבזור רכשת בנוסף לסטנדרט ?

לכל מי שרכש כבר- איך משדרגים מפות ישראל במערכת ניווט ?

לי יש פתרון לכל דבר למעשה מתכוון להתקין כל התוספות לבד במידה וארכוש רכב הזה(חיישני רוורס וגם מצלמה כולל שדרוג גרסת תוכנה של מולטימדיה,מגני רוח ),לפי דעתי בסוכנות מחירים לא זולים בכלל.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם

איך הסאנדרו לטווח הארוך?

אני גם מחפש לרכוש את הרכב הנ''ל,אבל מתכוון להחזיק אותו ליותר מ10 שנים.

הנסועה שלי היא בערך 5-6K בשנה.

פורסם

תפתחו שרשור לעצמכם, אני כבר קניתי רכב אחר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הרכב משווק פה בערך שנה, איך אתה מצפה שמישהו יגיד לך איך הרכב שירת אותו במהלך ה3 שנים האחרונות?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
איך הוא מושך כאשר רכב עמוס עם 5 נוסעים ומזגן דולק ? האם מצליח להאיץ טוב מי120-80 ?

איפה אפשר לעשות השחרת חלונות אחורים?

איך עובדת בקרת שיוט ברכב הזה וגם הגבלת מהירות ?

האם שדרגת רכב בקניה ואיזה אבזור רכשת בנוסף לסטנדרט ?

לכל מי שרכש כבר- איך משדרגים מפות ישראל במערכת ניווט ?

לי יש פתרון לכל דבר למעשה מתכוון להתקין כל התוספות לבד במידה וארכוש רכב הזה(חיישני רוורס וגם מצלמה כולל שדרוג גרסת תוכנה של מולטימדיה,מגני רוח ),לפי דעתי בסוכנות מחירים לא זולים בכלל.

 

סוחב אחלה גם עם 5 נוסעים ומזגן. הפעם היחידה שהוא התקשה הייתה בעליות של רמת הגולן, עם 5 נוסעים.

 

בקרת שיוט - עובד מצויין, די נוח ואני משתמש בזה הרבה.

הגבלת מהירות - עובד סבבה, קצת מיותר אז לא יוצא לי הרבה להשתמש בזה.

 

ניווט - הניווט מראש תומך במפות ישראליות ועובד לא רע. הם גם נותנים את האפשרות להחליף את התוכנה ל-Waze אבל במחיר מוגזם לגמרי (משהו כמו 1200 ש"ח אם אני זוכר נכון).

פורסם

יפה,השאלה איך אתה מעדכן מפה של ישראל למערכת נווט שהיא IGO ?

האם סטפווי מצליח להאיץ טוב מי120-80 ?

איזה צבע לקחת ? :wink:

חושב ללכת על שחור ,האם רכב לא יתחמם יותר ?

פורסם (נערך)
הרכב משווק פה בערך שנה, איך אתה מצפה שמישהו יגיד לך איך הרכב שירת אותו במהלך ה3 שנים האחרונות?
רכב משווק באירופה לפחות 5 שנים תחת רנו ודאציה סטפווי - תגובות חיוביות לגמרי.יש גם המון פורומים וקבוצות של רנו-דאציה ואין הרבה תקלות אומרים שהוא מאוד אמין. עריכה אחרונה על ידי alechko01

×
×
  • תוכן חדש...