דווקא יש לי
1. קראתי את המבחן רכב - האם הצריכת דלק שקיבלת נכונה לנהיגה מאומצת כאשר רוב הנהיגה התבצעה מחוץ לעיר ?
בעצם מה שאני שואל זה מה אופי הנהיגה במבחן והאם מחוץ לעיר או בתוך העיר?
2. הסוכן בב"ש חייב אותי על מיכל דלק (280 שקלים ) וחייב אותי על תוספת עלוקה +קודן בעלות של 270 שקלים.
האם אני חייב ?
שלום,
אני מעוניין לקנות דאציה סנדרו סטיפווי.
מישהו יכול לתת רשמים?
מישהו שקנה....
מאוד חשוב לי לדעת לגבי צריכת הדלק האמיתית של הרכב .
בבקשה תעזרו, אשתי לא עוזבת אותי....
שלום חבריןם,
פעם ראשונה פה.
יש מישהו שקנה את הרכב ויכול להעביר חוו"ד לגבי הצריכת דלק?
מעוניין לרכוש רק חשוב לי לדעת שאכן הצריכה חסכונית כפי שמדברים באתרים בחו"ל.
( עירוני של 1:13 ובינערוני של 1:18.5 ממוצע של 1:16 )