Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה סוף סוף החלפתי את הפיוניר 7400 ל JVC 707 וההדבל הוא כמו שמיים וארץ! סוף סוף אני יכול לשמוע MP3 בצורה נורמלית ולא כמו בפיוניר שאתה מחכה לשיר בין 5 ל 7 שניות ובמקרה הגרוע גם 10 (ואני לא מגזים) הרי שכל מטרת ה MP3 לא שווה פה...

חוץ מיזה הם עולים כמעט אותו מחיר וה JVC נראה הרבה יותר יוקרתי. אף פעם לא אהבתי את JVC אבל הפעם החלטתי לקחת את הסיכון (הכל למען ה MP3) ותאמת בכלל לא התאכזבתי! דבר אחד שהפריע לי במכשיר הוא שהיצאה של הסאב ממש ממש נמוכה (יכול להיות שזה משהו בהגדרות לא היה לי מספיק זמן לשחק בו). זהו לדעתי זה מכשיר בין הטובים בסדר גודל הזה ואולי גם מעליו.

 

***מומלץ בחום***

פורסם

SPL לא תתאכזב מהרדיו דיסק. אני גם בהתחלה שאמרו לי JVC היו לי מעט הסתייגויות כי אלו שהכרתי היו מקלקלים די מהר,אבל כשיצא הSH99 והגיעו כל התשבוחות ואחריו ה707/909 שהם בעצם אותו המכשיר רק עם שינויים קוסמטיים הייתי חייב לנסות.

 

מה הכוונה שלך ביציאת סאב נמוכה? אתה מתכוון למתח שלה? אם כן אתה צודק, זה בדיוק דבר שאני חוויתי גם ובגלל זה גם לא הייתי מרוצה מהעוצמה של הסאבים. מה שצריך פה כשאתה מכוון את הGAIN הוא לא לשים את הווליום על 75% אלא יותר לכיוון ה95% אפילו. מקודם כשכיוונתי את הGAIN לפי 75% הSUB LEVEL היה על המקסימום שזה 12 והייתי מאוכזב, עכשיו אני שומע כשהוא על סביבות ה4-5.

פורסם

מזל טוב על ההד יוניט החדש

אני בטוח שלא תתאכזב, ל JVC יש בזמן האחרון מכשירים ממש טובים גם באיכות וגם במחיר....

אני ממליץ עליהם אפילו בדגמים פחות טובים מה 707\909

×
×
  • תוכן חדש...