Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנם 3 רכבים שמתאימים לתקציב שלי ומומלצים.

 

1. פיאט פונטו 2003 1.3 130K ק"מ ב9K.

2. יונדאי אקסנט 2005-6 1.5 150K ק"מ ב12K.

3. מאזדה 323 לאנטיס 2004 1.6 190K ק"מ ב13K .

-כולם אוטומט-

 

אשמח לקבל אם הם מתאימים לנהג חדש ובכללי מה עדיף לי.

כמו כן אם אפשר להשוות בינייהם מבחינת צריכת דלק ותחזוקה.

פורסם

sתלוי מה אתה מחפש אם מרווח, זריזות ותא מטען המזדה, אם חיסכון בדלק הפונטו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איזה הבדל בצריכת דלק יש בין הפונטו ללאנטיס?

כמה ק"מ הבדל ל1.

 

ברור שאני מדבר על רכב שמור שיעבור בדיקת מוסך לפניי קנייה.

פורסם

בערך הבדל 4 קמ לליטר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בהערך משהו כזה, צריכת דלק דומה למזדה, אמינות טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אמרו לי שמנוע של המזדה יותר אמין מיונדאי זה נכון?

כמו כן איך הביצועים של הפונטו יחסית למאזדה? אמנם צריכת דלק חשובה אני כן רוצה קצת כח באוטו.

אוטו צריך לספוג 100קמ"ש בכביש מהיר בקלות ועם שליטה טובה, השאלה אם פונטו יכולה..

פורסם

אתה מתמקד בטפל ולא בעיקר. בתקציב שלך גם קורולה או סיויק שנחשבות אמינות יכולות להיות סיוט עבור הכיס.

חפש רכב שמור מטופל שכל המכלולים בו עובדים ושיש לו טסט ארוך.

 

עריכה: מצאתי עבורך מודעה מעניינת ביד 2:

 

honda.png

פורסם

קשה לי לראות אבל זה נראה הונדה סדאן ורשום מנוע 1.4 וזה נראה לי מוזר אבל באופן כללי יש לי הונדה דומה סדאן שנת 2000 מטופלת רק במוסך מורשה כמו שכתוב אבל באמת צריכת דלק 1 ל10 -11 משולבת

אחלה רכב רק חסר abs באופן קשה ואם תיפול על מאובזרת בabs זה בכלל מציאה

פורסם

תיכנס ל Auto-data ותראה. בלי קשר ראיתי לא מעט כאלו על הכביש.

אגב, אם אתה שואל אותי אני הייתי מנסה להגדיל קצת את התקציב ולרכוש יונדאי גטס/פיאט פונטו משנתון מתקדם יותר (מעל 2005-2006) כדי לרכוש רכב צעיר הרבה יותר.

פורסם

אם אתה כזה מבין בהונדות, למה שלא תקנה הונדה? ברצינות - ידע זה לא רק כח, זה גם חוסך כסף במוסך.

בכל אופן, הפונטו תסע בבין עירוני בלי שום בעיה, גם על 130. רק שים לב שיש כמה גרסאות, יש 60 כ"ס ויש 85.

בנוסף - אם אתה רוצה חסכוני ולא מתכנן לעמוד בפקקים כל היום - למה שלא תקנה ידני?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...