Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

טס "להתרענן" באמסטרדם ביוני. טיול קליל של ניקוי ראש (3 לילות) עם עוד 2 חברים טובים (גילאים 30-40).

לאחרונה היינו שם לפני 10+ שנים.

 

אשמח להמלצות מהתקופה האחרונה.

מחפש: טיולים רגליים בכיף באיזור ליידספליין, אתרים מעניינים, שווקים של יד שנייה, מסעדות מעניינות, חנויות מעניינות, אירועים, קניות, פאבים/בארים מומלצים וכו'

 

מאמין שהבנתם את הכיוון.

 

תודה מראש לעוזרים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קפה דה קלאוס, בריאות לנפש פחות לכולסטרול....

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

^^^

 

מצויין, מטרת התרגיל היא בריאות הנפש.

 

כבשה, תודה על ההמלצות.

 

עוד מישהו?

 

מישהו היה בסיור במפעל הייניקין לאחרונה? נחמד?

 

אשמח לעוד המלצות.

פורסם

עוד המלצות

קנה כרטיס חופשי יומי ב7.5 יורו שתקף לטראם, מטרו ואוטובוס של אותה החברה

בלילה אחרי 2 למיטב זכרוני אין טראם, והאוטובוס עולה 5 יורו, אז שווה מראש להשקיע וככה תוכל לנוע ממקום למקום

 

1. הולנד קזינו, בהחלט אפשר לשרוף ערב שם (נמצא בליידספליין, שתי מטר מהחנות של אפל)

2. במרחק נסיעה של שעתיים ברכבת יש את ה walibi park

פורסם

טסים גם בסוף החודש עד תחילת חודש יוני לשבוע.

סגרנו דירה ב AirBNB במקום מלון.

קפה דה קלוז, תהיה מוכן לתור ענק או שתגיע מוקדם. סיבוב קודם פספסנו את זה וחברים שלנו שהיו אח״כ אמרו שזה ה-מקום לאכול בו ספייר ריבז.

 

מתעלק- יש למישהו המלצה על שייט ביאכטה (אישית) לא חשמלית בתעלות ? אנחנו מעוניינים בשירות שהוא יחסית פרימיום.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לך למוזיאון היהודי ברובע היהודי, טייל סתם ברגל בכיף, אדם או האארלם נמצאות רבע שעה באוטובוס ומאוד נחמדות ואם בא לך משהו קצת יותר אז פארק נאטי גאן שיש בו גם צלילה עם כרישים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היינו בקפה דה קלוס בלי תור, מומלץ בחום, שים לב, המנות צלעות גדולות, הברמן אמר שזה 3 צלעות, רק לא אמר שזה 3*4 צלעות :)

ויש את המיקס שזה 4*4 :)))

 

אוהבים בירות טובות (craft beer)?

פורסם

Gollem - פאב קטן לא מאד רחוק מקפה דה קלוס, מבחר בירות לא רע.

 

Beer tample - פאב יותר גדול, מבחר עצום של בירות.

 

מה שכן, תתכוננו לשלם על הבירות האלו סכומים שיכולים להגיע ל6 יורו ל 330 ואף ל 250 מ"ל (!)

 

Players - סתם בר פלצני, אבל יש להם צ'יזבורגר כמהין לא רע.

 

 

De drie grijfus - בית קפה קטן בסמטה ליד כיכר הדאם, מאד טעים, במיוחד עוגת הגזר.

 

דווקא על מוזיאון הייניקן המליצו לי לא ללכת.

 

La place - מזנון ענקי, החל בבר סלטים וכלה בפירות ים טריים, מתחם ענקי לכל טעם, לא אכלנו שם אבל נראה טוב, בקומה השניה של המבנה יש שולחן עם נציגים של ארגון שעושה סיורים מודרכים בחינם )טיפ למדריך( ברחבי העיר, מומלץ מאד.

פורסם

הייתי ממליץ, אבל אני לא זוכר הרבה ^_^הייתי בדצמבר, הייתי גם בהייניקן, נחמד, מעניין, עדיף לבוא צלול לשם.אם אתה בעניין של קופישופס - ממליץ להתחיל ב Grey Area - המקום נראה שכונה, אבל מהר מאוד נהיה תור ארוך שיוצא מחוץ לקופישופ וממשיך לרחוב.בקשר לטראם, חוץ מהייניקן ווונדלפארק לא השתמשו בזה בכלל, אם אתה נוסע למקומות רחוקים יותר עדיף כרטיס של כמה שעות או חופשי יומי במקסימום, קנינו 48 שעות והשתמשנו פעם אחת. כל הכיף לדעתי זה ברגל , במיוחד שהכל מסודר שם כך

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לגבי נסיעות, בהמלצת חבר כשהגענו לשם מהר קנינו חופשי יומי ל 3 ימים (לא מעט כסף) ובפועל נסענו בטראם 3 פעמים כי שאר הזמן הלכנו ברגל לכל מקום.

 

 

מוזיאון ואן גוך - מומלץ מאד, תערוכה מעניינת ולא כבדה. המלצה חמה לקנות כרטיסים מבעוד מועד - יש בכניסה תור נפרד (קצר יותר) לבעלי כרטיס מוזמן.

פורסם

לא מסכים לגבי הטראמים.

 

יש הרבה מקומות מעניינים ונחמדים מחוץ ללידספלין או הדאם. אם זה הרובע היהודי או אם זה אחד הפארקים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קנה כרטיסים באינטרנט לכל מקום כולל וואן גוך. זה לוקח שניה בכרטיס אשראי ואז כשאתה מגיע לתור ארוך אתה VIP :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לא מסכים לגבי הטראמים.

 

יש הרבה מקומות מעניינים ונחמדים מחוץ ללידספלין או הדאם. אם זה הרובע היהודי או אם זה אחד הפארקים.

לא מסכים, אם מתכננים את הטיול אפשר להסתפק בכרטיסים שעתיים, מקסימום יומיים, אין צורך בכרטיס ה48 שעות.

בנוגע לכרטיסים, עדיף לדעתי להגיע לעיר ולהכנס לכל אחת מחנויות ה TOURS המופזרות בעיר ולקנות כרטיסים משולבים, נותנים כניסה לכמה אתרים (שילובים שונים, BODY WORLDS, היניקיין, מאדאם טוסו, ועוד מקומות ששכחתי), יש פה חסכון אם לוקחים ביחד.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...