Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

4 כרטיסים שעתיים זה כבר כרטיס ליומיים.

 

בביקורים שלי שם (לעבודה) אני עושה כ 4 נסיעות ביום והכרטיס ל 48 שעות מאוד נוח וחסכוני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, צריך לדעת מה הוא מתכנן בשביל להמליץ במדוייק יותר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

תודה לכולם על ההמלצות.

דירה שהוזמנה ב- AirBNB בוטלה לנו במפתיע ע"י המשכיר אחרי שאושרה לפני חודש.

 

אין לנו כוונה לטייל בחשמליות או רכבות, רק ברגל באיזורים המתויירים (ליידספליין, דאם סקוור, פארק).

 

יש עוד אתרים מומלצים להזמנת דירות? מלון?

 

תודה.

פורסם

המלון הקודם שלנו היה במיקום מעולה. ממליץ בחום על NH Carasana

 

הפעם הלכנו על דירה כי רצינו לחוות את הקטע המקומי ולבשל בבית. מקווה שלא יתקעו לנו ביטול ברגע האחרון או משהו בסגנון כי זה עוד שבועיים.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

המשכיר יכול לבטל אם הוא רוצה, קרא בתנאי האתר.

AirBNB יצאו בסדר ופיצו במאה דולר, אבל הדירה שהזמנו הייתה מעולה, שתי רמות מעל מלון.

 

אשמח לעוד המלצות גם על מלונות וגם על מקומות.

פורסם (נערך)

NH רשת בין לאומית מוכרת.

 

לגבי ארוחת בוקר - עניין של מחיר. תביא בחשבון שבד"כ מדובר ב-15-20 אירו לאדם לארוחה, השאלה היא האם אתה מוכן לשלם קרוב ל-100 ש"ח תמורת ארוחת בוקר, או שאתה מעדיף לקפוץ ל-AH הקרוב, לקנות לחם, גבינה וירקות ולהכין לעצמך בחדר.

 

עוד עצה קטנה, בלי קשר לארוחת הבוקר: כאשר אתה מזמין מלון בדוק אם בחדר יש ערכת קפה. אם לאו - קנה בארץ קומקום חשמלי קטן שמספיק להרתחת 2 כוסות, עניין של כ-100 ש"ח או טיפה יותר. קח כזה קומקום, כמה כוסות חד פעמיות מהסוג המתאים למשקה חם, כמה שקיות סוכר\סוכרזית וכן כמה שקיות קפה (אנימעדיף את הגלילים של נסקפה), וקופסא או שתיים של רבע ליטר חלב עמיד (לבוקר הראשון, אח"כ תקנה במקום). אני אוהב לשתות כוס קפה בבוקר מיד לאחר ההשכמה, כיון שגם אם אני יורד לחדר האוכל זה יוצא חצי שעה - שעה יותר מאוחר.

 

כמוכן קח מתאם משקע ישראלי לאירופי, כיון שהשקעים באירופה בד"כ מקבלו תקע ישראתי עם 2 רגליים אבל לא תקע עם 3 רגליים.

 

עוד עצה שתשמע מוזרה - קח כמה מנות חמות, אפשר מהסוג שבשקיות דחוסות (בד"כ נודלס). יכול להציל אותך אם אתה נתקע רעב בערב ולא רוצה לצאת מהמלון או לשלם מחיר מופקע בלובי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא לקחנו ולא ניקח ארוחות בוקר. אנחנו לא טיפוסים של ארוחות בוקר מפוארות, מעדיפים ארוחת בוקר של קפה ומאפה (עם נקניק וגבינה בפנים) וארוחת צהרים או ערב ברמה גבוהה.

 

בתגובה לבחור מעלי: ב NH CARASANA יש קומקום וקפה בחדר. למטה יש אינסוף מסעדות אוכל מהיר.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

^^

קאררה, המון תודה על ההמלצה.

הוזמן חדר במלון:

NH Amsterdam Barbizon Palace

דרך האינטרנט, במהירות וביעילות וללא עמלות (מוצא גם דרך סוכנויות ואתרים בארץ).

מחיר החדרים מפתיע לטובה ביחס לתקופה.

 

לגבי כרטיסים משולבים, רשמתי ואשתמש.

 

אשמח לעוד המלצות.

פורסם

מלון נחמד מאוד אבל בדרך כלל יקר. כנראה שתפסתם איזה דיל טוב במקרה (קורה לא מעט עם מלונות באמסטרדם. כבר יצא לי להזמין חדר בקרסנפולסקי במחיר של מלון 3 כוכבים).

 

לגבי המלצות תן פרטים מה אתה אוהב. אישית אני אוהב במקומות כאלה להסתובב בכיף ולספוג את האוירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המלון שסגרת הוא לא זה שהמלצתי. אני המלצתי על NH CARASANA ואפילו צירפתי קישור: http://www.nh-hotels.nl/hotel/nh-amsterdam-caransa

לגבי המלון שסגרת לא ידוע לי עליו או על מיקומו כלום.

 

 

^^

קאררה, המון תודה על ההמלצה.

הוזמן חדר במלון:

NH Amsterdam Barbizon Palace

דרך האינטרנט, במהירות וביעילות וללא עמלות (מוצא גם דרך סוכנויות ואתרים בארץ).

מחיר החדרים מפתיע לטובה ביחס לתקופה.

 

לגבי כרטיסים משולבים, רשמתי ואשתמש.

 

אשמח לעוד המלצות.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מבחינת מיקום כמעט ואין יותר טוב ממנו. הוא יושב מעבר לכביש צמוד לתחנה המרכזית (4 דקות הליכה מהדאם וטראמים לכל מקום שתרצה).

 

ברוב הנסיעות שלי אני מתמקם באיזור הזה בגל שקל להגיע לכל מקום בתוך ומחוץ לאמסטרדם וקל להגיע משדה התעופה למלון ובחזרה בלי להיגרר עם מזוודות ותיקים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם מדברים על ארוחת בוקר, יש מקום ממש מגניב, הליכה קצרה מכיכר דאם (תלוי איפה אתה מתאכסן), הדירה שלנו הייתה 20 מטר משם אז אכלנו שם כל יום, Bagels & Beans, מיצים טריים במקום, יש גם שתיה חמה, התפריט מורכב מבייגלים קטנים-בינוניים (1 לא יספיק) שבאים בשלל תוספות, אני אכלתי אחד עם קרפצ'יו ואחד עם סלט טונה טעים מאוד, בא עם ירקות בצד. ממליץ (חפש בגוגל) - המחיר מממש זול, לא יותר מ100 שקל לאדם (אכלנו 2 בייגלים ו2 כוסות שתיה), לא זוכר בדיוק הייתי בעננים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
המלון שסגרת הוא לא זה שהמלצתי. אני המלצתי על NH CARASANA ואפילו צירפתי קישור: http://www.nh-hotels.nl/hotel/nh-amsterdam-caransa

לגבי המלון שסגרת לא ידוע לי עליו או על מיקומו כלום.

 

נכון, במלון שהמלצת לא היה מקום, אבל התוודעתי לרשת NH והוזמן מלון אחר מהרשת.

אנחנו באים לנוח, לספוג אווירה + מקומות תיירותיים.


×
×
  • תוכן חדש...