Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם 20.000 הנוספים האלו מהווים מאמץ כלכלי עבורך, אני במקומך בלי לחשוב פעמיים הייתי קונה סופר מיני חדשה של יצרן אחר ב 70.000.

 

פשוט לא נראה לי הגיוני לשלם מחיר של רכב חדש על רכב משומש בן שנתיים מאותה קטגוריה ובעל מאפניים זהים. גם אם המשומש יותר מאובזר. (איזה איבזור יש לו?)

 

השאלה האם ה-70 אלפי ש"ח עבור מכונית חדשה זה מחיר סופי? יש שם עוד כמה אלפים שצריך להוסיף בשביל כל מיני אגרות וכו', לא?

חוץ מזה, המוכר של המשומשת מוכן להוריד עוד כ-1000 ש"ח על הטסט של הרכב. (צריך לחדש עוד חודשיים). אגב, ממה שהוא רשם, כתוב שמערכת המולטמדיה מקורית ולא סינית כמו שציין אחד המשתמשים כאן.

פורסם

+1 לפאביה.

 

איזה איבזור מיוחד יש שם? מערכת מולטימדיה? ו36K בקצת פחות משנתיים זה לא מעט, זה קצת מעל הממוצע.

פורסם (נערך)
+1 לפאביה.

 

איזה איבזור מיוחד יש שם? מערכת מולטימדיה? ו36K בקצת פחות משנתיים זה לא מעט, זה קצת מעל הממוצע.

 

רשום במודעה שפורסמה בעמוד הקודם - מערכת מולטמדיה מקורית עם GPS, חיישני רוורס ומצלמה אחורית.

לגבי הקילומטראז', לדעתי מדובר בקילומטראז' סביר בהחלט. חיפשתי פולו 2012 וכל מה שהצלחתי למצוא זה רכבים עם קילומטראז' של 70-80 אלף לפחות.

הפביה רכב טוב מאוד - אך חדשה תעלה 82 אלפי ש"ח עם אבזור בסיסי לחלוטין. זה 13 אלפי ש"ח יותר מהפולו המשומשת. ואם אני לא טועה, עלות הביטוח של הפאביה (בעיקר כשהיא חדשה) גבוהה יותר מפולו משומשת.

עריכה אחרונה על ידי reaper1985
פורסם

חדש זה חדש, אם יש לך את היכולת , אין כמו לקרוע את הנילון, לגבי הפולו המדוברת ביד 2, פרייארים לא מתים הם מתחלפים, אז פשוט תשתדל לא להיות הפרייאר הבא! המחיר רחוק מההגיון.

לצורך העניין סיאט איביזה שנת 2013 אחרי המתיחת פנים ידנית תוכל למצוא ב 50 אש"ח שחולקת את אותו המנוע אם אני לא טועה, ויש לך עוד 20 אש"ח שחיממת בהם את הכיס.

 

אם אתה שואל אותי חפש אחת כזאת למכירה ממוכר שדורש מחיר הגיוני ( ברור לי שהיא יקרה יור מהאיביזה אבל בהפרש כזה של מעל 30 אחוז,) א לחליפין חפש פאביה.

בהצלחה

פורסם

האם יצא לך לבדוק את שוק הפולו המשומשות?

פולו 1.4 ידנית 2012, יד ראשונה, עם קילומטראז' זהה ועם התוספות שהזכרתי מקודם נמכרת בממוצע בסביבות ה-60-62 אלף, אתה מוזמן לבדוק בעצמך.

אמנם אני יכול להביא איביזה 2013 ב 54 אלף ש"ח (בלי כל התוספות שהזכרתי) אך בשנה הבאה אני אמכור אותה ב 47-48 לכל היותר.

אותה הפולו (2013) אחרי שנה אפשר לדאוש עליה 59-60 אלף ש"ח.. מדובר באותה ירידה של המחיר. כך שאני לא זורק פה כסף לפח.

מבלי לבדוק, לדעתי הפולו זה רכב ששומר על ערך השוק שלו יותר טוב מהאיביזה.

×
×
  • תוכן חדש...