Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב כרגע יש רק 2 רמקולים על הדאש והמערכת אורגינלית ללא AUX...

אני מעוניין להחליף את הרמקולים על הדאש למשהו נורמאלי + להוסיף רמקולים בדלתות הקדמיות ולהחליף מערכת כך שיהיה AUX ואולי אם המחיר נורמאלי אפילו משהו עם בלוטוס. (שיהיה גם דיבורית, אבל לא חובה יש אחת מותקנת פשוטה)

 

על מה אתם ממליצים? תקציב נמוך-בינוני עם דגש רק על איכות הסאונד... מעוניין להזמין מחו"ל אם יצא יותר זול ולהרכיב לבד (אשמח אם יש איזה מדריך או תמונות ספציפיות לרכב ואם לא אז משהו כללי, יש ידע טכני בסיסי +)

 

תודה רבה!

פורסם
נכון שלא עשית חיפוש לפני שפירסמת את ההודעה?

תתחיל מזה.

 

תגדיר תקציב מספרי בבקשה.

 

לא ראיתי משהו שענה על מה שאני רוצה לדעת יותר מידי...

לא יודע מה התקציב אני מניח שאיזור ה500-700 אפשר פחות...

פורסם (נערך)

תעשה חיפוש רק בפורום אודיו תחת 'אלטו'. מובטחים מספר שרשורים רלוונטים למה שיש לבצע ברכבך, גם אם לא עומד בתקציב שלך, מאחר והוא אינו מספק.

 

ר"ד בסיסי יעלה החל מ-300 ש"ח. ר"ד בסיסי שכולל גם BT יעלה החל מכ-520 ש"ח.

בשביל להחליף את הר"ד תזדקק למתאם מסגרת רדיו שעולה בארץ כ-190 ש"ח (בדר"כ כחצי מחו"ל).

סט קומפוננט הכי בסיסי יעלה בין 300 ל-400 ש"ח.

ועל כל זה תוסיף עלות התקנה שתנוע לדעתי לפחות בין 150 ש"ח לכ-300 ש"ח.

 

אם זה כל התקציב שלך, הייתי מתחיל מהחלפת יחידת הראש.

ואגב, אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אז כמה לדעתך כדאי להשקיע כדי לקבל תוצאה טובה? בכל זאת רכב של 20K מה אני אלך ואשים עכשיו מערכת ב2K?

אמרתי לך, ממש לא אכפת לי לקנות מחו"ל ולהתקין אני יכול לבד, גם אני יכול לנסות למכור באיביי את המערכת הישנה ולהחזיר קצת...

ראיתי שצריך מסגרת כזאת, לא בעייה אדאג לזה.

רדיו מומלץ?

קומפוננט מומלצים?

דאש מומלצים?

יחידת ראש? מה זה בדיוק? הזה בתא כפפות?

פורסם

יחידת ראש = רדיו דיסק = ר"ד = Head Unit = HU.

 

ר"ד בסיסי - פיוניר DEH-X1750UB או DEH-X2750UI.

ר"ד בסיסי + BT - פיוניר DEH-X4750BT.

קומפוננט כולל רמקול מידבאס שיכנס בדלתות וטוויטר שישב בדשבורד. עד 400 ש"ח אתה יכול ללכת למשל על פיוניר TS-A1605C.

פורסם

מה היתרון של רדיו של פיוניר על הרדיואים הסיניים למיניהם? יכול לצאת יותר זול בטח באותו מחיר של ה1750 אפשר להביא אחד עם בלוטוס...

הרמקולים נראים כמו אופצייה מעולה, שוב אם יש משהו סיני טוב לא אכפת לי...

 

האם יש צורך להחליף גם את הכבלים המובנים ברכב? בטח הם ז'נריים פשוטים... יש לדעתך במקום של הרמקולים בדלתות כבלים מחווטים מראש?

תודה!

פורסם

סיני וטוב זה דברים שלא הולכים יד ביד באודיו לרכב מלבד כמה מוצרים יחידי סגולה אולי.

איכות הסאונד תהיה טובה בהרבה בפיוניר כמו גם שרידות המכשיר והממשק הכללי.

 

אין בעיה במקרה שלך להסתמך על החיווט המקורי.

אתה בטוח שאין רמקולים בדלתות? אם אכן אין, איני יודע אם קיים חיווט מוכן, על אף שהדבר הגיוני וסביר.

פורסם

עד כמה הDAC של הסיניים יכול להיות גרוע... דווקא בתחום האאודיו הביתי הסינים מייצרים DAC's וAMP's מעולים... אני אחקור קצת.

רמקולים כנראה אקח את הפיוניר הם גם נמכרים בארץ במחיר סביר.

 

אכן אין רמקולים בדלתות, אבל יש גרילים מוכנים ואם מסתכלים דרכם רואים את החומר המבודד הזה שנראה כמו נייר כסף, אבל אני לא מצליח לראות חוטים ולא באלי לפרק את הדלת עדיין (יש סיכוי שאפשר להוציא את הגריל מבלי לפרק את הדלת?)

אני מאמין שסביר שיהיה חיווט מוכן זה הגיוני מאוד...

אחפש קצת יחידות ראש אצל הסינים ובאינטרנט ואראה על מה ממליצים, את הפאנל אזמין מאיביי או אליאקספרס מה שיהיה יותר זול, ורמקולים אקנה בחנות ההיא בזאפ בארץ. אעדכן, והמון תודה על העזרה!

פורסם (נערך)

מתאם חיווט בין החיווט המקורי של הרכב לצמת ISO של רדיו תחליפי, במטרה להימנע מחיתוך של החיווט המקורי.

בשביל עוד 2$ זה בהחלט טוב שיהיה.

 

אגב, יש מצב שקיימות מכירות זולות יותר. חפש מק"ט CT24SZ09 עבור המסגרת ו-CT20SZ02 עבור החיווט.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...