Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין פה על מה לדבר מבחינת חומרים ועבודה עצמית, הרכב צריך פחחות וצבע.

 

גם לי ברור שיש מקומות שחייב לצבוע. (וגם כתבתי את זה).

וגם ברור שהאופציה הזו עדיפה על כל פתרון אחר. השאלה אם ניתן לשפר את המצב בעלות קטנה יותר.

 

אני חשבתי לצבוע נקודתית ובעצמי (עשיתי נסיון על הבאגז') את המקומות שהלכה מפוצצת ועל השאר לעשות פוליש.

מאה אחוז זה בטוח לא יצא. השאלה אם זה ישפר או יהרוס לגמרי את מה שנשאר מהצבע.

 

אגב לפחות לדעתי ​אין בדיוק צורך בפחחות אם כבר צורך בצביעה.

פורסם

זה ברור. במקומות שמקולף/סדוק/מפוצץ - אני יצבע

השאלה שלי אם זה לא מעיד על מצב הצבע שלא מקולף, ואז גם בו א"א לעשות פוליש.

ומה שנשאר זה צבע כללי או למכור את האוטו:lol:

פורסם

אין טעם לצבוע חלקים מהרכב ועל השאר פוליש כי זה יצא לא פרופורציונלי.

כמו שיוגב אומר אין מנוס מלצבוע את הרכב.

אני ממליץ לפני הצביעה תבצע פוליש היכן שניתן כדי להתאמן!!!

×
×
  • תוכן חדש...