Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום לכולם.

לאחר שיטוט של כמה שבועות בפורום המדהים הזה. גיבשתי לי רשימת קניות.

הרכב שלי במצב מזעזע (אני יעלה תמונות בהמשך) יש מקומות שהוא חייב צביעה שאותה אני יבצע לבד בעזרת ספריי.

(כבר ניסיתי). את השאר אני רוצה לחדש.

 

אז ככה. ראיתי כאן אחד שעשה פוליש עם מנזרנה FG400 ופיניש עם SF4000. יצא מצוין.

עוד נתקלתי בפוליש מגס 105 ו 205.

 

הרכב שלי בצבע מטאלי. מה יותר טוב ומה יותר מתאים?

 

אני הולך לבצע את העבודה עם מלטשת פניאומטית שעובדת כמו DA עם וסת מהירות שאני יכון על נמוך ביותר.

 

המחירים בארץ מטורפים!

 

ראיתי בCYC את הערכה הזו-menzerna-sampler-kit.jpg

 

ה 2300PF וה SF4500 נחוצים?

יש ערכה דומה ב I4D עם בקבוק נוסף IP צריך את כל זה?

 

ושאלה חשובה ביותר CYC אמין? כמה זמן משלוח?

פורסם

אהלן,

 

קודם כל - כשאתה כותב שבחלקים מסויימים הרכב דורש צביעה מחדש - מדוע? כי אם זה בגלל "פיצוץ של הלכה" (מה שנקרא - Clear Coat Failure) והצבע מתקלף, סיכוי לא רע שכל הלכה של הרכב כבר במצב שברירי, ולעשות פוליש זה רעיון רע מאד (אתה תגרד עוד שכבות מהלכה וגם אם באופן זמני המצב ייראה יותר טוב, אתה תקצר את חיי הצבע משמעותית). בקיצור, צריך תמונה.

 

לגבי הפוליש הנכון - איזה רכב יש לך? FG400 הוא מוצר מעולה, אבל קח בחשבון שהוא מאד אגרסיבי ומתאים יותר לכלי רכב עם לכה קשה. לא שהוא לא יעבוד מצויין על צבע יותר רך, אבל על צבע כזה אתה תוריד הרבה יותר לכה ממה שתצטרך. ממליץ קודם שתברר איזה פוליש הכי מתאים לרכב שלך לפני שאתה קופץ עליו.

 

אין משמעות היום לצבע מטאלי מול צבע לא מטאלי מבחינת החומרים הקיימים. מה שאתה עושה לו פוליש הוא הלכה.

 

CYC - יש דעות לכאן ולכאן. לי אף פעם לא היתה איתם בעיה, יש אחרים שרכשו בזמן האחרון וכן נתקלו בבעיות.

פורסם

גם אני ממליץ על CYC .

את המשלוח האחרון קיבלתי אחרי שבועיים.

יש לי עוד משלוח בדרך שככול הנראה הוא יגיע גם בטווח זמן של שבועיים עד חודש.

 

לגבי פולישים, לפי דעתי תלך על Ultimate compound + Ultimate polish.

בתנאי שתעבוד נכון עם טכניקה נכונה ופדים מתאימים לסוג העובדה, אתה תראה תוצאות.

אין סיבה לשלם יקר יותר.

פורסם
אהלן,

 

קודם כל - כשאתה כותב שבחלקים מסויימים הרכב דורש צביעה מחדש - מדוע? כי אם זה בגלל "פיצוץ של הלכה" (מה שנקרא - Clear Coat Failure) והצבע מתקלף, סיכוי לא רע שכל הלכה של הרכב כבר במצב שברירי, ולעשות פוליש זה רעיון רע מאד (אתה תגרד עוד שכבות מהלכה וגם אם באופן זמני המצב ייראה יותר טוב, אתה תקצר את חיי הצבע משמעותית). בקיצור, צריך תמונה.

 

קודם לכל תודה על התשובה המפורטת.

אכן אני יעלה כמה תמונות אחרי שטיפה של הרכב באור יום גדי שתוכלו לייעץ לי באופן מדויק יותר.

וכן המקומות שצריך לצבוע זה בגלל לכה מתקלפת. אני חשבתי לעשות פוליש ולהקפיד מאוד על אוטם וככה להגן על הלכה הדקה.

אם באמת א"א לעשות פוליש איך אפשר לשפר את המצב?

 

לגבי הפוליש הנכון - איזה רכב יש לך? FG400 הוא מוצר מעולה, אבל קח בחשבון שהוא מאד אגרסיבי ומתאים יותר לכלי רכב עם לכה קשה. לא שהוא לא יעבוד מצויין על צבע יותר רך, אבל על צבע כזה אתה תוריד הרבה יותר לכה ממה שתצטרך. ממליץ קודם שתברר איזה פוליש הכי מתאים לרכב שלך לפני שאתה קופץ עלי

 

הרכב שלי סובארו B4 2007 כחול כהה (המצב של הצבע מפתיע וגרוע מאוד!!! יחסית לשנתון לא ברור לי למה)

הפוליש מתאים? יש קומפאונד של מנזנרה עדין יותר. או פוליש אחר ממולץ יותר?

פורסם

400 מוצר מעולה ובעבודה נכונה יחסוך לך הרבה זמן כי יש לו יכולות הברקה ואין זה משנה אם הלכה קשה או רכה אלא זה תלוי בטכניקת שימוש המכונה ובאיזו מהירות.

ה2300 לדעתי מיותר אלא אם כן אתה מתכוון לתת הרבה מאוד שעות כדי להוציא כמה שיותר סווירלים.

ה4500 מיותר כי אין לו יכולות חיתוך לכן מומלץ לקחת במקומו את ה4000 שחותך אמנם מעט אבל עדיף מכלום.

השילוב הרצוי 400/2300 + 4000

פורסם

אם באמת א"א לעשות פוליש איך אפשר לשפר את המצב?

 

אם באמת מצב הלכה גרוע בשאר הרכב, נשאר רק לצבוע. לעשות פוליש ולתחזק עם אוטם - איך שאני רואה את זה, זאת גישה לא נכונה כי הגנת ה-UV שמספקים אוטמים ווקסים היא לא משמעותית - ההגנה המשמעותית היא בלכה.

אבל, לא בטוח שזה המצב ואני ממליץ להתייעץ עם דיטיילר מקצועי עם מד צבע שינסה לתת הערכה מה המצב של הלכה (נכון שמד צבע הוא לא אומדן מדוייק, אבל הוא יוכל לתת הערכה שתכוון אותך לטיפול הנכון יותר).

 

הרכב שלי סובארו B4 2007 כחול כהה (המצב של הצבע מפתיע וגרוע מאוד!!! יחסית לשנתון לא ברור לי למה)



הפוליש מתאים? יש קומפאונד של מנזנרה עדין יותר. או פוליש אחר ממולץ יותר?

 

סובארו עם צבע כהה - ככל הנראה צבע רך (אבל לא בהכרח). גם כאן ממליץ להתייעץ עם מי שיש לו ניסיון עם הדגם הזה. אם הוא אכן צבע רך, לא הייתי משתמש ב-FG400. במה כן? תלוי במצב הצבע. שוב, תמונות יעזרו כאן יותר. ייתכן ש-ultimate compound שהומלץ מקודם יעשה את העבודה, אולי גם ה-Super Intensive polish של מנזרנה - באמת שיש ים של מוצרים מצויינים.

פורסם
400 מוצר מעולה ובעבודה נכונה יחסוך לך הרבה זמן כי יש לו יכולות הברקה ואין זה משנה אם הלכה קשה או רכה אלא זה תלוי בטכניקת שימוש המכונה ובאיזו מהירות.

 

Biggie, לא כל כך מסכים איתך - כל הגישה בפוליש צריכה להיות מוכוונת כלפי שימוש במוצר הכי פחות אגרסיבי שישיג את התוצאות המיטביות. FG400 הוא בין האגרסיביים ביותר - גם אם תשתמש בפד פחות אגרסיבי, במהירות בינונית ובטכניקה מעולה - אתה עדיין תחתוך הרבה יותר לכה מאשר מוצרים עדינים יותר.

פורסם
400 מוצר מעולה ובעבודה נכונה יחסוך לך הרבה זמן כי יש לו יכולות הברקה ואין זה משנה אם הלכה קשה או רכה אלא זה תלוי בטכניקת שימוש המכונה ובאיזו מהירות.

 

הרבה כתבו כאן על הטכניקה והמהירות.

חיפשתי ולא מצאתי הסבר מפורט על התהליך- ותכננתי ללמוד מטעויות. (מטעויות לומדים, כי על טעויות משלמים!)

אז אם כבר העלית את הנושא אשמח מאוד אם תפרט את תהליך העבודה.

(אני אשתמש עם מלטשת פנאומטית שעובדת כמו DA וינסה לתרגם את המהירויות)

פורסם
אהלן,

הרכב שלי סובארו B4 2007 כחול כהה (המצב של הצבע מפתיע וגרוע מאוד!!! יחסית לשנתון לא ברור לי למה)

 

כי זה צבע בעייתי לארץ (שמש תוקפנית) ורוב הסיכויים בלי שראיתי את הרכב

שהלכה הלכה. שתעלה תמונה? יהיה אפשר לדעת אם בכלל כדאי לעשות פוליש.

פורסם

mclovin אתה צודק אבל מצב הרכב שלו לא מזהיר כלכך כפי שתיאר לכן ככה המלצתי.

גם התיאוריה של להשתמש במוצר הכי פחות אגרסיבי הוא נכון לדעתי כאשר מתכננים לעשות לרכב מספר פולישים בשלב של החיים.

הרכב שלו שסביר להניח לא רק שלא עבר בחיים פוליש ככל הנראה לא יעבור יותר מפעם אחת ולכן יהיה לו מספיק לכה לעתיד לדעתי.

פורסם
הרכב שלו שסביר להניח לא רק שלא עבר בחיים פוליש ככל הנראה לא יעבור יותר מפעם אחת ולכן יהיה לו מספיק לכה לעתיד לדעתי.

 

העניין הוא שבמצב של הרכב שלו ייתכן שהלכה כמעט גמורה ואז שימוש במוצר אגרסיבי כמו FG400 יכול אפילו להוריד צבע אם הוא יחדור את הלכה לחלוטין (שוב, אם המצב שלה גרוע כמו שזה נשמע), או להחליש את הלכה למצב כזה שלא רחוק היום שיהיו לו פיצוצים וקילופים גם במקומות אחרים.

פורסם

 

הרבה כתבו כאן על הטכניקה והמהירות.

חיפשתי ולא מצאתי הסבר מפורט על התהליך- ותכננתי ללמוד מטעויות. (מטעויות לומדים, כי על טעויות משלמים!)

אז אם כבר העלית את הנושא אשמח מאוד אם תפרט את תהליך העבודה.

(אני אשתמש עם מלטשת פנאומטית שעובדת כמו DA וינסה לתרגם את המהירויות)

הכי חשוב שלא תהיה בסל"ד גבוה כי החום הישראלי + סל"ד + לחץ על הפח ואתה תשרוף את הצבע די מהר.

על גבי פורום לא ניתן להסביר כמו שצריך.. אני ממליץ תראה סרטונים קצת ביוטיוב תנסה להבין איך מחזיקים ואל תעשה לחץ על הפח.

הכי חשוב תתאמן קודם על חלק ממוסך שלא צריך כמו מכסה מנוע או דלת וכו'.

פורסם

אני יעלה תמונות מחר. מקוה שאי אתפוס את כל הזויות והפגמים בצורה טובה.

וידוי קטן- אני חושב שטעיתי שלא שאלתי אחרי שהעלתי תמונות.

 

חייב לפרגן אתם נחמדים, אדיבים, ונראה שגם מקצוענים :-D

 

מה לגבי תהליך העבודה. אם יש קישור אשמח שתצרפו.

פורסם
העניין הוא שבמצב של הרכב שלו ייתכן שהלכה כמעט גמורה ואז שימוש במוצר אגרסיבי כמו FG400 יכול אפילו להוריד צבע אם הוא יחדור את הלכה לחלוטין (שוב' date=' אם המצב שלה גרוע כמו שזה נשמע), או להחליש את הלכה למצב כזה שלא רחוק היום שיהיו לו פיצוצים וקילופים גם במקומות אחרים.[/quote']

אני חושב מה שאתה מתאר יקרה בגלל שימוש לא נכון ולא בגלל שהוא חומר חזק מדי אבל למען הזהירות כתבתי בהודעה הראשונה שלי שאפשר גם 2300.

אני חושב שהרמת חיתוך כפי שאתה מתאר במכונה שדומה לDA עם פד ספוג יקח לו הרבה מאוד זמן..

×
×
  • תוכן חדש...