Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

טיפול 60K מתקרב ולא סגור איזה פילטר הכי טוב ללאון 1.2 2012

עם תוכנה צרובה. השניים שאני מכיר זה של בוש או MANN

 

המלצות?

תודה

פורסם

גם אני מכיר את ההנחיה הזאת ( לאון 1.8 TSI ) , עשיתי טיפול 60K אצל רון (למרות שהרכב עבר רק 53K)

הוחלפו :

פלאגים

מסננים: דלק/שמן/אוויר/מזגן.

שמן

פורסם

אין אפשרות להעלות צילום כרגע, אבל ספר הטיפולים מול הפרצוף שלי, רשום שחור על גביי לבן למנועי בנזין:

כל 60k החלפה של כל האינסטרומנטים שפוצינו ציין (וברור שמטפל רק אצל רון)

אבל לבל נסטה משאלתי, mann מספיק איכותי לפילטר דלק או רצוי בוש?

פורסם

למה אתה לא יכול לעלות צילום ? צלם עם המצלמה של הסלולר את הדפים הרלוונטים.

 

אין צורך להחליף פילטר דלק לאחר 60K ולא קיימת הנחייה כזו של ייצרן הרכב אלא עם הייבואן החליט לשנות או לדחוף עוד משהו שאפשר לעשות עליו כסף.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אצלי בספר רכב, אתה צודק,

כשראיתי את הדיון, הייתי בטוח שגם אצלי מצוין מסנן דלק ב60, וגם כל המוסכים המורשים הכניסו את זה לרשימת החלפים בטיפול שנעשה (זה מתקשר להתיעצות שלי איתך).

בעקבות הדיון עכשיו בדקתי בספר ובאמת לא מצוין פילטר דלק.

אז מה, הוחלף שלא לצורך?

 

לשאלת פות"ש, לפי מה שהבנתי MANN זה למעשה היצרן של הפילטר המקורי, אז מספיק טוב

פורסם

חדש לך שיש כאלה שלא יודעים ולא מבינים את ההנחיות הכתובות בספר הרכב ? לי לא.

 

במנועי בנזין תוצרת VAG אין שום הנחייה להחליף פילטר דלק.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא קיימת הנחייה כזו. מה שניתן לבצע היא בדיקה של ספיקת הדלק ואם הספיקה נמוכה מהספיקציות מחליפים בשלב ראשון את הפילטר.

 

בכול מקרה מנסיוני אתה יכול לנסוע עם הפילטר המקורי גם 120K ללא שום בעיה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...