Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אבי מחפש לרכוש רכב חדש שישמש אותו לעבודתו, במסגרת עבודתו הוא נוסע כל יום מאיזור הדרום לאיזור המרכז, וכפעמיים שלוש בשבוע לירושלים.

הרכב אותו אנו מחפשים יירכש כנראה מחברת ליסינג או השכרה,

מנוע דיזל, אם יש אפשרות לתיבה ידנית, מה טוב

הרכב צריך להיות ייצוגי משהו, כלומר לא מהקטנות

התקציב הוא בין60 ל80 אלף, כאשר שוב, הרכב ייקנה מליסינג או השכרה, ככה שיש הנחה למחירון

 

נכון לעכשיו חשבנו על האוקטביה..

 

אשמח לקבל דעות, רעיונות ו...כל מה שיוכל לעזור

 

יוד מספר פרטים:

רצוי שיהיה בן 3 שנים לכל היותר

 

ועוד שאלה : האם יש פוקוס דיזל?

 

בתודה מראש

בוריס

פורסם

אין בארץ פוקוס דיזל (ולאחר שהעמידוני על טעותי - גם לא מונדיאו דיזל בינתיים), האוקטביה יכולה להיות בהחלט אופציה מצויינת, כנראה שאלפי נהגי מוניות לא טועים...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם כך, 2 האופציות היחידות הן אוקטביה וקסארה?

 

מה עדיף? הקסרה נראהת פשטוטה יותר....מפוארת פחות, לא?

 

שווי לאורך זמן לא נראה לי חשוב כי הרכב מיועד לנסוע המון, ככה שהמכירה שלו לא מעניינת כרגע

 

נכון להיום אבא שלי נוסע על לארגו שנת 2001 שעברה 420 אלף ק"מ...

 

ככה שיכולות מוטוריות לא ממש מעניינות אותו, מה שכן האמינות, והחסכונות חשובות ביותר

 

לפני שאני פותח בסקר שוק רחב, מה לדעתכם צריך להיות המחיר של אוקטביה וקסארה דיזל מליסינג

שנת 2002, עם כ100 אלף ק"מ, והאם יש סיכוי למצוא כאלה ידניות?

 

בתודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...