Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים, מחפש המלצה לסט 6.5 איכותי, שיעבוד טוב עם מגבר JBL 75.4.

פתוח לכל המותגים, אבל לא רוצה צליל מתכתי. אפילו מעדיף צליל מעט 'חם'.

 

תקציב - עד 1,500 לחדש. אם למישהו יש רעיון ואפילו אוכל לקפוץ אליו ל-10 דקות לשמוע - בכלל יהיה מצוין :-)

 

מישהו שמע מורל וירטוס? איך הרץ היי-אנרג'י? יש המלצות לקומפוננטים של JBL או MBQUART?

 

נ.ב שלא תהיה לו ממברנה עמוקה מדי.

 

תודה!

פורסם

יש פה רשימה של סטים טובים בתקציב שבין 1500-2000 שח.

לפי התאור שלך הייתי ממליץ לך על המורל הייבירד 602.

 

ARC AUDIO ARC6.2

PS165FX Focal

Focal 165KR

Morel Hybrid 602

Hybrid Audio Clarus

Rainbow SLC 265.25 NG

Infinity Kappa Perfect 6.1

D662 Diamond

DLS UP6I

hertz hsk 165xl

Rockford Fosgate T2652-S

Audison Voce - AV K6

פורסם

שלום,

אם תהיה מעוניין, אני מוכר סטים חדשים של הייבריד 602, עם אחריות לשנה.

1500 ש"ח.

צור קשר בפלאפון 0587897938 או מייל [email protected]

אלון.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הי חברים, מחפש המלצה לסט 6.5 איכותי, שיעבוד טוב עם מגבר JBL 75.4.

פתוח לכל המותגים, אבל לא רוצה צליל מתכתי. אפילו מעדיף צליל מעט 'חם'.

 

תקציב - עד 1,500 לחדש. אם למישהו יש רעיון ואפילו אוכל לקפוץ אליו ל-10 דקות לשמוע - בכלל יהיה מצוין :-)

 

מישהו שמע מורל וירטוס? איך הרץ היי-אנרג'י? יש המלצות לקומפוננטים של JBL או MBQUART?

 

נ.ב שלא תהיה לו ממברנה עמוקה מדי.

 

תודה!

 

 

כפי שפורסם בפורום אתמול, יש לי סט של arc 6.2 למכירה (קיבלת המלצה עליו באחד הפוסטים)

הסט במצב חדש לחלוטין, הוחלף בגלל שדרוג הסט לדגם 6.2 black

צור קשר במידה ואתה מעוניין 0537310066

פורסם

תודה חברים.

 

מה דעתכם על הייבריד קלארוס? למישהו יש אותו מותקן ונוכל לתאם השמעה? :-)

 

למי שהציע מורל הייבריד - ה-JBL יסתדר איתו טוב? יש אפשרות לשמוע?

למי שהציע את ה-ARC - יש אפשרות לשמוע?

 

המון תודה!

פורסם

רוצה לתקן את הודעתי מקודם עם שינוי במחיר -1450 לסטים של הייבריד, מכל הגדלים, חדשים עם אחריות.

בהצלחה בבניית המערכת!

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אני דווקא חושב שכדאי לך לנסות את ההרץ הי אנרגי

לפי דעתי הם נותנים מקסימום תוצאה במינימום השקעה

המורל דווקא מצויינים אבל דורשים לפחות איטום ובידוד בדלתות בשביל להוציא מהם את המיטב בניגוד להרץ

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

יש לי את ההרץ hsk165 ההיי אנרג׳י אתה יכול לשמוע בכיף

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

×
×
  • תוכן חדש...