Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה S660 - הקונספט שהפך למציאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית היא יורשת של beat משנות השמונים 90 שנמכרה רק ביפן והגיעו כמה לאנגליה ביבוא אישי

תבדקו באיביי אנגליה בטח יש שם כמהhttp://www.hondabeat.com/news/beat_with_s_tadashi.jpg

אייל

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה חסכוני היא כבר תהיה? זאת הונדה והיא קבריולה.

להערכתי, לא תצא איתה מהסוכנות בפחות מ 200K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כמה חסכוני היא כבר תהיה? זאת הונדה והיא קבריולה.

להערכתי, לא תצא איתה מהסוכנות בפחות מ 200K ש"ח.

 

הלו זה 830 ק"ג :-) ! מנוע 1.0 ליטר ! כמה לדעתך יקחו על הסיביק הRסית שרק חשפו?

פורסם

נחיה ונראה...בינתיים נחזיק אצבעות שתגיע לארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה שמגניב ברכבי הקיי הקטנים,שהמנוע מוגבל על ידי החברה עצמה (63-68 כ''ס) בכדי לקבל הטבות מס בקניה והרכבים שמיועדים

לייצוא מחוץ ליפן ,מקבלים מנועים יותר גדולים ומוגדשים.

פורסם

טורבו שמורבו.

1.0 ליטר אטמוספרי עם 120-130 כ"ס זה מה שהאוטו הזה היה צריך.

נוסיף לזה אלקטרוניקה מתנתקת לחלוטין והגה לא מתוגבר (מה המצב בפועל? לא מצאתי אזכור לזה), ויש פה Hero car אמיתית.

 

 

פורסם

:-P Have fun with your diesel

 

אני מעדיף רצועת כוח בטווח של 5K-8K סל"ד על פני 2K-4.5K סל"ד. עובד נהדר במכוניות קלות.

אבל To each his own אני מניח...

 

 

פורסם

אני מבין שאתה רוצה בייבי S2000 אבל זה לא יקרה עם חצי מנוע ו-2/3 מהמשקל.

10 קג"מ על 900 קילו זה לא פאן.

 

גם אני מעדיף רצועת כוח במעלה הסל"ד אבל לא בכל מחיר, והיום זה ממש לא בעיה למצוא מנועי טורבו עם רצועת כח שנגמרת באיזור ה-6.5K סל"ד.

פורסם

ביפן היא עולה 60,000 ש"ח. כמה יעלה לייבא כזו מתוקה לארץ?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it


×
×
  • תוכן חדש...