Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה S660 - הקונספט שהפך למציאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כבר, ממשיכה רוחנית ל CRX דל סול (הייתה פעם אחת כזו בארץ, אם אני זוכר נכון, בלבן).

 

1995_Honda_Civic_Del_Sol_low.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם כבר, ממשיכה רוחנית ל CRX דל סול (הייתה פעם אחת כזו בארץ, אם אני זוכר נכון, בלבן).

 

[ATTACH=CONFIG]418509[/ATTACH]

לי זכור מספר אקזמפלרים... לא אחד בודד

פורסם

מדהים כיצד הונדה, שהבריקה כל כך בשנות התשעים, הפכה לאחד היצרנים המשעממים שבנמצא, אלא אם מכונית IMA לאמא עושה לכם את זה.

 

למזלנו, מישהו בהנהלת הונדה התעורר והחל לשנות את המצב. אפילו CRZ הבאה כבר לא תהיה אינסייט בטרנינג.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

חדשה מרעננת, בניגוד לכתבה של אחד העיתונאים; ברכב יש מתג ניתוק בקרות, רק שהוא קצת נסתר מהעין. ראיתי אותו באחד הסרטים הרשמיים של הונדה, כשהתמקדו בעיצוב הפנים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מדהים כיצד הונדה, שהבריקה כל כך בשנות התשעים, הפכה לאחד היצרנים המשעממים שבנמצא, אלא אם מכונית IMA לאמא עושה לכם את זה.

 

למזלנו, מישהו בהנהלת הונדה התעורר והחל לשנות את המצב. אפילו CRZ הבאה כבר לא תהיה אינסייט בטרנינג.

 

האגף הספורטיבי בהונדה הוקפא למשך מספר שנים, אל נשכח שהיצרן הוא גלובלי ובעקבות המשבר הכלכלי שפקד ב2008, גלי הצונאמי הנחמדים שהחליטו לעלות ליפן ועוד התרחשויות "נחמדות" שכללו את מותו של מהנדס בכיר בפו"מ, החליטו בהונדה לצנן מעט את האגף. פיתוחים הושעו ואף הם יצאו מתחרויות F1 לתקופה הזו

זה לא תואם בכלל את ה-DNA של הונדה אך זו הייתה החלטה כלכלית נטו שגרמה לכל מי שמעריך את החברה הזו להרים גבה

בשנה האחרונה האגף הזה חזר לפעול במרץ אדיר עם פיתוחי מדף קיימים שהוחזרו לחיים כגון ה-NSX והטייפ R, ועוד מספר דגמים ומנועים שבקרוב נשמע עליהם

Confidence In Motion

פורסם

קודם כל שיחזרו לעשות מכוניות יפות, אח"כ נדבר על ספורטיביות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...