Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיוויק 98 1600 סמק.

 

שמן טחינה. מים נגועים עם דלק ושמן..סלט שלם.

 

המנוע התחמם רק אחרי נסיעה של חצי שעה פלוס מינוס.

 

הורדתי ראש. ומשאבת מים.

 

המשאבה מלאה בחלודה.

 

קורוזיה בעובי של הצילינדרים עצמם עוטפת את כל הצילינדרים.

 

יש תקנה?

 

חייב לציין שהאוטו נוסע מעולה. כמו חדש.

G-D will give me justice

פורסם

אין פריצה באטם. אין חופשים. הצילינדרים חלקים ללא שום 'במפרים' ועיוותים למיניהם. האוטו נוסע כאילו יצא אתמול מהחברה.

 

ועדיין. צילינדרים מחופים באבן. מים בשמן וכו'

 

אפשר לטפל בבעיית הקורוזיה?

 

הסליבים ניתנים להחלפה במנוע הזה?

G-D will give me justice

פורסם

נראה לכם שהקורוזיה מבודדת את הסליבים מנוזל הקירור ולכן המנוע מתחמם , ובמצב כזה החלפת משאבת מים לא תעזור?

 

חשבתי אולי להחליף משאבה ולעשות שטח לראש

 

מה דעתכם?

G-D will give me justice

פורסם

אתה מודד את טמפרטורת המים, לא של המתכת, לכן הבידוד של הקורוזיה לא רלוונטי פה.

הצרת המעברים עקב קורוזיה ואבן יביאו לספיקת מים לא מספקת מה שיוביל לקירור לא יעיל ומכאן התחממות המים תחת מאמץ ממושך

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

תודה.

 

מה האופציה לסידור הבעיה חוץ מהחלפת בלוק?..

 

(פלאשינג, מי אש, חומצה, חומץ למאכל, איך זה מתבצע בדיוק והאם כדאי)

עריכה אחרונה על ידי gargamel1

G-D will give me justice

×
×
  • תוכן חדש...