Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

אני מעוניין לקנות רכב משפחתי (או שיוכל להכיל עגלה), בתקציב של עד 50,000 ש"ח.

 

אני מעוניין שהוא יהיה כמה שיותר חסכוני בדלק ואמין.

 

מחיפושים שערכתי, רכבים שצפו הרבה:

 

  • מאזדה 3 שנת 2010
  • מאזדה 2, שנים 2010-2012 (בדגם 5 דלתות נכנסת עגלה?)
  • יונדאי i20 ו- i30, שנים 2010, 2011
  • סיטרואן C3 (שנים 2010, 2011, 2012)
  • סיאט איביזה 2010, 2011

 

איזה רכב הכי יתאים לי? (כמובן שאם אפשר שהרכב יהיה כמה שיותר מאובזר לצורך נוחות, זה יתרון)

 

אם יש רכב שלא חשבתי עליו ויכול להתאים, אשמח לדעת.

 

שאלה נוספת, האם כדאי להתעלם מרכבים החל מקילומטרז' מסוים?

עריכה אחרונה על ידי ord6
פורסם

עשית סלט. אתה משווה בין רכבים שונים מקטגוריות שונות שבכלל לא מתחרים אחד בשני. ממליץ לך לקרוא את המדריך שכתבתי ונמצא בחתימה שלי, תתכוונן על קטגוריה מסויימת לפי הצרכים שלך ומשם תמשיך. רק ככה תוכל לבצע את הבחירה הנכונה.

פורסם

אני אקרא, תודה רבה.

 

בקשר לסלט. לא משנה לי אם זה יהיה רכב משפחתי או רכב קטן. מה שכן, חשוב לי שעגלה תוכל להיכנס, שיהיה חסכוני בדלק ואמין.

לכן הקטגוריות השונות.

 

תודה.

פורסם

אני מעריך שלא יותר מ 15000 ק"מ בשנה.

 

גיר רגיל לא בא בחשבון.

 

כשאני אומר חסכוני בדלק אני אולי מתכוון ל-לא בזבזן (אני משתדרג מיונדאי גטס).

פורסם

עד כמה שידוע לי מאזדה לא הכי חסכוניות, נראה לי שהיונדאי כן חסכוניות.אמורות להיות בכל אופן :)

פורסם

אם טוב לך בגטס לא היתי רץ לשדרג .. קודם כל אני ממש לא בטוח שבמכוניות שציינת תקבל צריכת דלק עדיפה (אולי רק באיביזה, אם זה מנוע TSI ו-DSG),

 

אבל בכל מקרה - גם אם כן - גם במקרה הכי אופטימי, אתה תפסיד ירידות ערך ואחזקה.

 

לדעתי אם טוב לך בגטס , כמו שאמרתי, והשיקול הוא כלכלי בלבד - לא היתי משתדרג.

פורסם
עד כמה שידוע לי מאזדה לא הכי חסכוניות, נראה לי שהיונדאי כן חסכוניות.אמורות להיות בכל אופן :)

 

זה בטוח?

 

אם טוב לך בגטס לא היתי רץ לשדרג .. קודם כל אני ממש לא בטוח שבמכוניות שציינת תקבל צריכת דלק עדיפה (אולי רק באיביזה, אם זה מנוע TSI ו-DSG),

 

אבל בכל מקרה - גם אם כן - גם במקרה הכי אופטימי, אתה תפסיד ירידות ערך ואחזקה.

 

לדעתי אם טוב לך בגטס , כמו שאמרתי, והשיקול הוא כלכלי בלבד - לא היתי משתדרג.

 

השיקול שלי הוא גם מבחינת חיסכון בדלק וגם מבחינת אוטו קצת יותר גדול.

 

השאלה רק מה עדיף מבחינת הצרכים שלי?

×
×
  • תוכן חדש...