Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה.

הרכב גם לא סוחב משום מה, אבל אולי זה רק מרגיש ככה כי לא נהגתי בו חודש וקצת.... בכל זאת פוקוס 1600.

זה לא מזיז למעסיק שלי, לכן לא מזיז גם לי - חבל לי להוציא אנרגיה אבל חשוב לי להעביר לאחרים את איכות השירות והאוזן הקשבת שקיבלתי ממנהלת תיק הלקוחות שמטפלת בנו - שלא הועילה בטובה לענות לטלפון אפילו.

אם אתם יכולים, תמנעו מלעשות ביזנס איתם. אם אתם מכירים בכירים באוויס - קשרו אותי בבקשה, ואם יש לכם הכרות עם כתבי רכב באחד ממדורי הרכב, אשמח לגולל את העובדות שבסיפור שלי באחד האתרים, אחרי הכל הרכב יצא עם אישור ממוסך ניר צבי ואז נתקע שעתיים לאחר מכן.

פורסם

יש לי כמה שאלות ברשותך.

אוויס נתנו לך אפשרות בחירה או שהכריחו אותך לקחת את הדגם הידוע כבעייתי הזה? חיפוש קטן בפורום טרם הזמנת הרכב היה מביא לך מלא תוצאות. למה אתה לא בא בטענות ליבואן שלא מסוגל לתקן את האוטו הזה? כל השרשור רק "אוויס אוויס" אף מילה על "דלק". עפ"י מיטב הבנתי אוויס רק מובילים את האוטו למוסך. לדעתי אתה מחפש שדרוג לרכב יקר יותר בחינם (ואף כתבת את זה). כי פשוט לא בא לך על האוטו ואתה משתמש בפורום כקרדום לחפור בו.

פורסם
יש לי כמה שאלות ברשותך.

אוויס נתנו לך אפשרות בחירה או שהכריחו אותך לקחת את הדגם הידוע כבעייתי הזה? חיפוש קטן בפורום טרם הזמנת הרכב היה מביא לך מלא תוצאות. למה אתה לא בא בטענות ליבואן שלא מסוגל לתקן את האוטו הזה? כל השרשור רק "אוויס אוויס" אף מילה על "דלק". עפ"י מיטב הבנתי אוויס רק מובילים את האוטו למוסך. לדעתי אתה מחפש שדרוג לרכב יקר יותר בחינם (ואף כתבת את זה). כי פשוט לא בא לך על האוטו ואתה משתמש בפורום כקרדום לחפור בו.

הוצאת לי את המילים המפה , אתה צודק בכל מילה וללקוח היקר , אויס לא יצרנית רכב אלא מספקת שירותי ליסינג , השכרה , מכירה , יש לך טענות על טיב הרכב תפנה במכתב חריף לדלק מוטורס רק קח בחשבון שאתה לא בעל הרכב אלא צד שלישי שנוהג בו וכל דין החשבון הם צריכים לתת לאוויס , למה שאחרי 45.000ק״מ יחליפו לך לרכב חדש ״ניילונים״ ?!?? ואני בטוח שלא קבלת רכב שנתון 2008 , חברת ליסינג רכב ממוצע מקסימום4-5 שנים לא תמצא ״זקן״ יותר , כפי שאמר חברי למעלה אתה משתמש בפורום ובערוצי המדיה בכדי "לכלכך״ על אויס .

פורסם
הוצאת לי את המילים המפה , אתה צודק בכל מילה וללקוח היקר , אויס לא יצרנית רכב אלא מספקת שירותי ליסינג , השכרה , מכירה , יש לך טענות על טיב הרכב תפנה במכתב חריף לדלק מוטורס רק קח בחשבון שאתה לא בעל הרכב אלא צד שלישי שנוהג בו וכל דין החשבון הם צריכים לתת לאוויס , למה שאחרי 45.000ק״מ יחליפו לך לרכב חדש ״ניילונים״ ?!?? ואני בטוח שלא קבלת רכב שנתון 2008 , חברת ליסינג רכב ממוצע מקסימום4-5 שנים לא תמצא ״זקן״ יותר , כפי שאמר חברי למעלה אתה משתמש בפורום ובערוצי המדיה בכדי "לכלכך״ על אויס .

 

תסלחו לי, אם כל הכבוד, בתור אחד שעבד בחברת ליסינג גדולה, ומנכ"ל החברה אמר "החברה שלנו למעשה היא יבואן רכבים". חברת הליסינג, קנתה מהיבואן את הרכב, כל נושא הטיפול ברכב הוא דרך חברת הליסינג ולא ישירות דרך היבואן הרשמי-במקרה הנ"ל דלק מוטורס", על כל ההשלכות של כך. מניסיוני, יש הרבה התנהגות קולקלת בחברות הליסינג לרבות בחברה שאני עבדתי בה ומאנשים שאני מכיר גם אוויס כך (יש לי חברים שעובדים באוויס ויודעים למשל שמחלקת הליסינג התפעולי עושים מה שבא להם ויש הרבה בעיות איתם-דרך אגב, אני מנסה להפעיל קשר עם חבר באוויס שינסה לעזור לפותח השרשור בכל דרך שהיא). לפותח השרשור יש רכב שלא מפסיק לעשות בעיות, שהוא משלם כל חודש סכום לא קטן שאמור לתת לו שקט נפשי מכל הבעיות המכאניות איתם הוא נתקל ונתקע. חברת הליסינג אוויס היא האחראית לטיפול בכל הבעיות ולא הלקוח מול היבואן הרשמי.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
הוצאת לי את המילים המפה , אתה צודק בכל מילה וללקוח היקר , אויס לא יצרנית רכב אלא מספקת שירותי ליסינג , השכרה , מכירה , יש לך טענות על טיב הרכב תפנה במכתב חריף לדלק מוטורס רק קח בחשבון שאתה לא בעל הרכב אלא צד שלישי שנוהג בו וכל דין החשבון הם צריכים לתת לאוויס , למה שאחרי 45.000ק״מ יחליפו לך לרכב חדש ״ניילונים״ ?!?? ואני בטוח שלא קבלת רכב שנתון 2008 , חברת ליסינג רכב ממוצע מקסימום4-5 שנים לא תמצא ״זקן״ יותר , כפי שאמר חברי למעלה אתה משתמש בפורום ובערוצי המדיה בכדי "לכלכך״ על אויס .

 

אתה צודק וגם לא צודק.

צודק בזה שצריך להאשים את היבואן באי יכולת או רצון לתקן את התקלה בגיר שידועה כבר כתקלה גורפת, ברכבים הללו, אך משום מה היבואן אינו מכיר בה.

ולא צודק בזה שהלקוח צריך להתמודד מול היבואן. הוא בסך הכל צד שלישי בעסק. הוא השכיר מ"איוויס" ושם הוא צריך לפנות. כנראה ש"איוויס" רוצים לשמור על יחסים טובים עם "דלק" ולא רוצים להתנגח איתם, ואז מי שנדפק מזה זה הלקוח.

אף אחד לא בא בטענות על טיב הרכב, אלה בסך הכל להביא אותו למצב תקין, בלי דפיקות בגיר ובלי גררים למוסך.זו בקשה לגיטימית מצידו של הלקוח להפעיל לחץ על "איויס" כדי להביא ליתיקון "הסופי" של הרכב או במידה וזה לא יצליח, להחלפתו. כמובן ברכב באותה רמת מחיר ואבזור.

פורסם
יש לי כמה שאלות ברשותך.

אוויס נתנו לך אפשרות בחירה או שהכריחו אותך לקחת את הדגם הידוע כבעייתי הזה? חיפוש קטן בפורום טרם הזמנת הרכב היה מביא לך מלא תוצאות. למה אתה לא בא בטענות ליבואן שלא מסוגל לתקן את האוטו הזה? כל השרשור רק "אוויס אוויס" אף מילה על "דלק". עפ"י מיטב הבנתי אוויס רק מובילים את האוטו למוסך. לדעתי אתה מחפש שדרוג לרכב יקר יותר בחינם (ואף כתבת את זה). כי פשוט לא בא לך על האוטו ואתה משתמש בפורום כקרדום לחפור בו.

 

 

א. אנחנו לקוחות של אוויס, לא של דלק מוטורס - הם לא מעניינים אותי. מדובר בליסינג תפעולי, יש באוויס קציני רכב, מנהלי תיק לקוח ואנשי שירות שצריכים לדאוג לי. אחרת החברה שלי הייתה עובדת ישירות מול דלק מוטורס.

 

ב. הרכב נתקע ולא בפעם הראשונה, היה חודש! במוסך, בינתיים קיבלתי רכב 2008 שאיתו נתקעתי, הבטחות הובטחו ולא קויימו, רכב חלופי נוסף הגיע והיה שבור ומסריח לחלוטין, הרכב שלי בינתיים חזר מהמוסך עם אישור תקינות ובדרכו אליי נתקע שוב, לאחר מעל חודש הוחלף מחשב גיר באחריות והרכב חזר היום - מסריח, מג'וייף ועם 500 ק"מ יותר (למרות שהגיע על גרר).

 

אז כן, נראה לי שמגיע לי פיצוי (אבל לשם זה אתייעץ עם מי שצריך), מעבר לכך הרכב מתאים לי מאוד ולא רציתי להחזירו לפני התקלה האחרונה, אבל לאור הבעיות הטכניות ובעיית השירות הקשה של אוויס, ביקשתי להחזירו בטרם עת - וסורבתי.

אז אני מבין שאנחנו חברה קטנה, אין לנו כוח וכו וכו.... אבל בפעם הבאה שאתקע אפסיק לשתוק ואתחיל לפעול בדרך החוקית ע"מ לקבל את מה שמגיע לי גם אם זה אומר שאולי פרנסתם של חלק מהנוגעים בדבר תיפגע.

 

אגב, הרכב הגיע עם אישור תקינות וחתימת בוחן אוויס - ובבלימה ראשונה בכביש מהיר הורגשו רעידות חזקות בהגה מה שלא קרה לפני חודש.

 

לגבי כל מה שטענתי לגביו - יש לי תיעוד שיחות, תמונות של הרכבים החלופיים, מיילים שנשלחו ממני ומאחראית התחום אצלנו בחברה - ולא נענו, תיעוד נוסף של שיחה עם המוקד וכמובן את הפוסט שהעלתי לדף הפייסבוק שלהם.

אז כן, בא לי על רכב תקין. אגב בפעם הבאה TEYAL, נסה להיראות קצת פחות כמו עובד חברת ליסינג או לפחות פרסם גילוי נאות.

 

נשבר ה*ין מלשלם מחיר מלא ולהתעסק בשטויות האלה, להיות בסטרס כמה שעות לפני טיסה כשהרכב לא זז למרות שכבר התרעת המון פעמים, להיתקע ב9 בערב עם הרכב החלופי בדרך חזרה מהעבודה ולקבל שירות בדרגה ז' כשאתה מבקש משהו לגטימי.

פורסם

10962124_10206437271956921_1224350210_n.jpg10962251_10206437265396757_2084572323_n.jpg

 

הכחול הוא הרכב שסירבתי לקבל, היה שרוט לגמרי מבחוץ עם פגיעות פח ופגוש רופף (מבפנים נראה רע מאוד), הכסוף זה הרכב החלופי שהעמידו לרשותי - עגלה בת 6-7 שנים שנתקעה לי.

SILVER--MAZADA3: אני לא מלכלך עליהם. עד כאן היו העובדות + הרגשתי כלקוח, תרצו לראות גם מיילים שלא נענו ותיאומי מסירה שלא בוצעו? כמו שאמרתי, הכל מתועד. לצערי ולצערם הם הביאו את זה על עצמם.

 

לזכותם של סניף רעננה יש לציין שהשירות השתפר ומנהל הסניף דאג לי בימים האחרונים לרכב חלופי ראוי יותר.

לחובתם של אוויס- מנהלי השירות שם ומנהלת תיק הלקוחות שלנו מתחבאים מאחורי מיילים. כשאתה צריך אותם הם "בישיבות".

בזמן שהם הסתבכו עם הרכב שלי הספקתי להיות ב3 גיחות עבודה בחו"ל ומצאתי גם את הזמן להתעסק עם הדבר הזה שממש לא בא לי בטוב...

פורסם

עם כל הכבוד, פותח-האשכול צודק. לא עניינו מה הולך בין אוויס לדלק וזה גם לא אמור לעניין אותו. החוזה מול אוויס, הם אלו שצריכים לספק לו רכב תקין. אם הרכב המדובר מחורבן ממש (ע״ע לימון) הוא צריך לקבל רכב חדש. זה שלאוויס יש 0 תודעת שירות והקומבינה של ליסינג מתאפשרת זה כבר עניין אחר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא מבין, הטענות לדלק צריכות לבוא מצד אוויס, לא מצד החברה שמקבל שירות ליסינג מאוויס.

אם כפי שאתה טוען, הבעיות בפוקוס ידועות לכל,וודאי הדבר שהיו ידועות הייטב גם לאוויס טרם העסקה, ומעבר לכך, אין התאמה בין רמת הידע של הלקוח (מתן) לאוויס מבחינת שליטה בתקלות ברכבים. מה שמעלה את האחריות של אוויס שהייתה צריכה: או לא להציע רכב פגום (לימון), או להתריע על כך בעת העסקה.

אם אוויס גם נפגעת מכך, היא צריכה ויכולה, לגלגל זאת לפתחו של היבואן. זה יהיה מגוכך שמתן או חברתו יפנו ליבואן, אין ביניהם שום קשר עסקי.

פורסם
יש לי כמה שאלות ברשותך.

אוויס נתנו לך אפשרות בחירה או שהכריחו אותך לקחת את הדגם הידוע כבעייתי הזה? חיפוש קטן בפורום טרם הזמנת הרכב היה מביא לך מלא תוצאות. למה אתה לא בא בטענות ליבואן שלא מסוגל לתקן את האוטו הזה? כל השרשור רק "אוויס אוויס" אף מילה על "דלק". עפ"י מיטב הבנתי אוויס רק מובילים את האוטו למוסך. לדעתי אתה מחפש שדרוג לרכב יקר יותר בחינם (ואף כתבת את זה). כי פשוט לא בא לך על האוטו ואתה משתמש בפורום כקרדום לחפור בו.

 

לא מבין, הטענות לדלק צריכות לבוא מצד אוויס, לא מצד החברה שמקבל שירות ליסינג מאוויס.

אם כפי שאתה טוען, הבעיות בפוקוס ידועות לכל,וודאי הדבר שהיו ידועות הייטב גם לאוויס טרם העסקה, ומעבר לכך, אין התאמה בין רמת הידע של הלקוח (מתן) לאוויס מבחינת שליטה בתקלות ברכבים. מה שמעלה את האחריות של אוויס שהייתה צריכה: או לא להציע רכב פגום (לימון), או להתריע על כך בעת העסקה.

אם אוויס גם נפגעת מכך, היא צריכה ויכולה, לגלגל זאת לפתחו של היבואן. זה יהיה מגוכך שמתן או חברתו יפנו ליבואן, אין ביניהם שום קשר עסקי.

 

בדיוק.תודה על ההבנה :)

אני התלוננתי על השירות - שיחררו רכב לא תקין, להחליף מחשב רכב לוקח חצי יום- לא 30 ימים, את הרכב החלופי ראיתם.. הוא אינו תואם את שווי המס או את הרמה של רכבי, הרכב חזר מג'וייף וננהג ע"י מישהו כמיכל וחצי דלק; כ400 שח שהמעסיק שלי שילם מכספו בגלל שלאף אחד לא אכפת ואני לא אתפלא אם גם יגיע דוח חניה או מהירות מהזמן הזה.. כי אם אוויס לא יודעים להגיד מה עשו ברכב 500 קמ, אני בטוח לא אדע.

אגב מצחיק אבל כל הזמן אמרו לי שהרכב נלקח למוסך ניר צבי - מוסך ראשי, אך עפי כל המסמכים הוא היה במוסך קטן בחדרה ואני לא אתפלא אם שיקרו לי.. זה רק יצטרף לאוסף הסיפורים הלא נעימים שקרו לי עם אוויס.

איפה נציג אוויס בפורום?

בכל מקרה אם חשבתם לקנות רכב מחברת ליסינג בארץ, תחשבו שוב...

פורסם

גיל מאוויס ירד למחתרת מאז אותו שירשור על ביטול עסקה שהדיון בו עבר לבית המשפט.

מאז היו עוד שירשורים על אוויס שהוא לא הגיב בהם.

 

אני עוד מאותו שירשור דואג "לייחצן" אותם.

 

צר לי בשביל הפות"ש אבל נראה שאין לך ברירה חוץ מלחכות עד גמר החוזה, כל עוד אין לך קצין רכב עם שיניים ידייך כבולות

פורסם

למה שלא תפגש עם מנהל תיק הלקוחות (מטעם אוויס כמובן)של החברה שבא אתה עובד?

שיקבעו איתו פגישה אצלכם ויבהירו לו,שאם כך מטפלים ברכב אחד לא יהיה חידושי חוזים!!!

פורסם

קראתי את השרשור ולא הבנתי דבר אחד: מדובר על ליסינג של רכב משומש מעל 3 שנים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...