Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתן, אויס זוועה, רכבי הגישור שלהם זוועתיים, השירות שלהם זוועתי, והתחזוקה שלהם זוועתית.

לי יש נסיון גרוע איתם, חבר שלפני חודשיים הזמין רכב ליסינג דרכם, קיבל כל מיני ריכבי גישור שהם סכנת נפשות, כמעט עשה תאונה בגלל היגוי דפוק של אחד מהם, רכב אחר דלת שמאלית לא נסגרת בגלל תאונה שהרכב עבר ולא תוקנה כראוי, רכב נוסף ללא בלמים ומשיכה חדה עם רעידות קשות בבלימה. אחרי שהחליף שישה רכבים (גם הוא עובד בחברה קטנה) עירב את אנשי החברה, שהובטח להם שיקבל רכב תקין. אך הרכב שקיבל היה זוועה גדולה אף יותר מהקודמים. הוא החליט לוותר על הגישור, אמר להם תתקשרו אלי כשיגיע הרכב, לא רוצה מכם גישור. על כך הגיב מנהל האיזור של אוויס :"מה אתה עושה עניין, כולו רכב גישור"

יצויין שהזהרתי אותו מראש הודות התחזוקה המבזה של צי הרכבים שלהם, בהתחלה הוא זילזל במה שאמרתי לו.

 

העניין הוא שהם מזלזלים בך כי אתה לקוח שבוי, אתה לא באמת הלקוח שלהם, הם לא יהיו מוכנים לדבר איתך בכלל, יגידו לך פנה דרך איש הקשר, למרות שאתה זה שבסופו של דבר זה שמשלם, אתה לא מעניין אותם, לקוח שקוף. ההסכם שלהם הוא מול החברה.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

* נשלח לי באמצע

 

במידה ואצטרך לעשות רעש, אעשה זאת.

גם החלופי הישן שלי שכבר איתי 3 + שבועות עבר ככל הנראה תאונה קשה אחרת אין לי דרך להסביר למה הרכב רועד בטירוף (המראות צד זזות) במהירות של 90+ קמש, ולמה ההגה מושך חזק הצידה ומרגיש כאילו יש לו חופש עצבני במרכז.

 

מכיוון שאנחנו חברה קטנה אני מנסה לטפל בזה לבד. הודעה בדף הפייסבוק שלהם כבר שמתי, עכשיו נשאר לי רק להפיץ את הסיפור

ולעמוד על שלי בנוגע להחלפה של הרכב הקבוע + החלופי.

פורסם

מתן, שים לב שוב שאתה לא הלקוח, החבר שלי שסיפרתי לעיל, גם התעסק עם זה לבד, והרים קול והתעקש, אולם מנהל המחוז של אויס התלונן עליו בפני מעסיקיו, וניסה לעשות לא בלאגנים (גם במקרה ההוא מדובר היה בחברה קטנה ללא ק.רכב וכו')

אז למה לך כל ההתעסקות הזו, פנה ישירות למעסיקייך, אם אין מי שיכול להתעסק בעניין, שהם יעבירו מסר לאוויס שאתה מקבל אישור וגיבוי להתנהל מולם ישירות.

פורסם
מתן, שים לב שוב שאתה לא הלקוח, החבר שלי שסיפרתי לעיל, גם התעסק עם זה לבד, והרים קול והתעקש, אולם מנהל המחוז של אויס התלונן עליו בפני מעסיקיו, וניסה לעשות לא בלאגנים (גם במקרה ההוא מדובר היה בחברה קטנה ללא ק.רכב וכו')

אז למה לך כל ההתעסקות הזו, פנה ישירות למעסיקייך, אם אין מי שיכול להתעסק בעניין, שהם יעבירו מסר לאוויס שאתה מקבל אישור וגיבוי להתנהל מולם ישירות.

 

היי, מודע לחלוטין לעובדה הזאת.

יש לי גיבוי מלא מהנהלת החברה שבה אני עובד. המנהלת אצלנו שאחראית על התחום מטפלת בזה מהיום הראשון אך אוויס ממשיכים לזרוק, לכן החלטתי לפנות בעצמי - בגיבוי מלא של המנהלת תוך כדי שהיא מעדכנת אותם בלינקים להודעות הפייסבוק שהשארתי בדף של אוויס ופה.

פורסם

פשוט עצוב וגועל נפש של שירות לקוחות יש לנו בארץ.

רק כדי להמחיש את היחס, אחי קיבל מזדה 6 חדשה לפני כשנה.

הרכב לא הניע לסירוגין. בגלל שהוא גם הלקוח של חברת הליסינג (לא רק המשלם), הועמדה לרשותו אאודי A6 3 ליטר טורבו כרכב חלופי מבלי שביקש אפילו.

 

אוויס אכן חברה שאני מחרים, במקום העבודה הקודם שלי קצין הרכב אמר שהוא מפסיק לעבוד איתם כי הם מחייבים על כל שריטה קטנה על רכב שמסיים חוזה.

התקינו לי חיישני רוורס לאחר תאונה, נמוך מדי והם צפצפו כל הזמן, התקשרתי אליהם, לקחו את הרכב והחזירו אותו עם עוד 4 חיישנים גבוה יותר(!). הרכב היה נראה כמו חייזר עם 8 חיישנים מאחורה.

רק לאחר שקצין הרכב שלי ראה את הזוועה הזאת לקחו לי את הרכב, החליפו את כל הפגוש, והתקינו את החיישנים עקום, לא סימטרי וציפצפו לסירוגין.:|

אני כבר התייאשתי מהם

פורסם

דווקא לא מתאים לאוויס מהניסיון שלי. קניתי מהם בעבר רכב וביטלתי את העיסקה והיו ממש בסדר איתי למרות שהתכוננתי למלחמה והופתעתי לטובה. מקווה שמישהו שם קורא את מה שאתה כותב וינער את מי שצריך.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

זו שיטה שפותחה לדרגת אומנות בכמה חברות. אצלנו עובדים עם שתיים אחרות ואותה התופעה חוזרת תמיד - בנאדם מזמין רכב חדש, נותנים לו בינתיים משהו ישן ומוזנח שהם לא מצליחים למכור, וככה הם מגדילים את הרווח שלהם מהעסקה. והרבה פעמים הבטחה לרכב חדש תוך חודש מתארכת בשלל תירוצים ל- 3-4 חודשים. בלי שום בושה. ונוסף לכל הצרות, המדינה עושה קופה יפה מגילום המס שלך, שאינו קשור למצב הרכב או שוויו הנוכחי אלא רק למחיר המחירון שלו כשהיה חדש.

פורסם
זו שיטה שפותחה לדרגת אומנות בכמה חברות. אצלנו עובדים עם שתיים אחרות ואותה התופעה חוזרת תמיד - בנאדם מזמין רכב חדש, נותנים לו בינתיים משהו ישן ומוזנח שהם לא מצליחים למכור, וככה הם מגדילים את הרווח שלהם מהעסקה. והרבה פעמים הבטחה לרכב חדש תוך חודש מתארכת בשלל תירוצים ל- 3-4 חודשים. בלי שום בושה. ונוסף לכל הצרות, המדינה עושה קופה יפה מגילום המס שלך, שאינו קשור למצב הרכב או שוויו הנוכחי אלא רק למחיר המחירון שלו כשהיה חדש.

אתה לא מבין כמה אתה צודק. אותו חבר היה אמור לקבל את הרכב שלו בהמתנה של חודשיים.. אחרי שהחזיר את הגישור, ואמר להם שהוא לא רוצה גישור, ושיתקשרו אליו כשהרכב יגיע, לפתע נמצא רכב תוך שבוע.

פורסם

בדיוק.

 

בינתיים הוחלף לי הרכב החלופי לניסאן ג'וק. גם מצב הרכב הזה לא מזהיר אבל הם עשו מאמצים ולקחו אותו לשטיפת ריפודים ודאגו שיהיה נקי ותקין.

 

השאלה האמיתית היא מה יקרה עם הרכב המקורי שלי, שאותו אני מסרב לקבל בחזרה.

פורסם
בדיוק.

 

בינתיים הוחלף לי הרכב החלופי לניסאן ג'וק. גם מצב הרכב הזה לא מזהיר אבל הם עשו מאמצים ולקחו אותו לשטיפת ריפודים ודאגו שיהיה נקי ותקין.

 

השאלה האמיתית היא מה יקרה עם הרכב המקורי שלי, שאותו אני מסרב לקבל בחזרה.

מתן, תוכל לפרט קצת יותר על החוויות שלך עם הפוקוס, ובעיות הגיר שלה?

למה החליפו קלאצ'ים ב20K? יזום או שנתקעת?

כמה פעמים נתקעת איתה?

למה עכשיו נכנסה למוסך?

איזה מודל היא בכלל, וכמה זמן נותר לליסינג?

פורסם
מתן, תוכל לפרט קצת יותר על החוויות שלך עם הפוקוס, ובעיות הגיר שלה?

למה החליפו קלאצ'ים ב20K? יזום או שנתקעת?

כמה פעמים נתקעת איתה?

למה עכשיו נכנסה למוסך?

איזה מודל היא בכלל, וכמה זמן נותר לליסינג?

 

בוודאי..

הרכב הגיע אליי בסוף 2013 (חדש), פוקוס 1600 דגם ספורט 5 דלתות

עומד כרגע על 45,000 ק"מ. סה"כ נהגתי ברכב בזהירות ושמרתי עליו.

 

כבר ב10,000 ק"מ התחילו בעיות גיר - גיר מחליק, דופק, רכב רועד בזחילה בפקקים.

ב-20,000 ק"מ החליפו קלאצ'ים אחרי לא מעט קריאות שפתחתי לAVIS בנושא.

עד 45,000 ק"מ עשו לו לפחות 3 עדכוני תוכנה, כולם פתרו את הבעיה ליומיים שלושה ואז הכל חזר לקדמותו.

ב45,000 ק"מ נתקעתי. הרכב סירב לנסוע, זוחל,נכבה, על הצג לא מופיע מספר ההילוך (במצב ידני) - לקחו אותו למוסך מרכזי בניר צבי, טיפלו בו - ואחרי כ-3 שבועות הרכב היה בדרכו אליי חזרה אך לרוע מזלו של הנציג הוא נתקע עם אותן בעיות כשהיה בדרך אליי.

נכון לעכשיו הרכב חזר למוסך, כנראה שצריך להחליף מחשב גיר (זה אחד החלקים היחידים שלא הוחלף בגיר עדיין).

נשארה עוד שנה וחצי לתום החוזה אך אני מסרב לקבלו חזרה אחרי שבפעם הקודמת כמעט פיספסתי בגללו טיסה ללקוח, מה שיכול היה לעלות קצת יותר מעלות טיפול במוסך

וחוץ מזה אין סיבה שאסבול בעיות ברכב חדש ואאבד זמן יקר בהמתנה לגרר..

פורסם

אצלי כל ההחלפות והטיפולים היו יזומים כאשר הרכב החלופי הובא אליי עד העבודה באמצע היום.

אני במקומך הייתי פועל אותו הדבר, וחבל שאין לך קצין רכב שיודע לעשות קצת רעש באוויס.

פורסם
בוודאי..

הרכב הגיע אליי בסוף 2013 (חדש), פוקוס 1600 דגם ספורט 5 דלתות

עומד כרגע על 45,000 ק"מ. סה"כ נהגתי ברכב בזהירות ושמרתי עליו.

 

כבר ב10,000 ק"מ התחילו בעיות גיר - גיר מחליק, דופק, רכב רועד בזחילה בפקקים.

ב-20,000 ק"מ החליפו קלאצ'ים אחרי לא מעט קריאות שפתחתי לAVIS בנושא.

עד 45,000 ק"מ עשו לו לפחות 3 עדכוני תוכנה, כולם פתרו את הבעיה ליומיים שלושה ואז הכל חזר לקדמותו.

ב45,000 ק"מ נתקעתי. הרכב סירב לנסוע, זוחל,נכבה, על הצג לא מופיע מספר ההילוך (במצב ידני) - לקחו אותו למוסך מרכזי בניר צבי, טיפלו בו - ואחרי כ-3 שבועות הרכב היה בדרכו אליי חזרה אך לרוע מזלו של הנציג הוא נתקע עם אותן בעיות כשהיה בדרך אליי.

נכון לעכשיו הרכב חזר למוסך, כנראה שצריך להחליף מחשב גיר (זה אחד החלקים היחידים שלא הוחלף בגיר עדיין).

נשארה עוד שנה וחצי לתום החוזה אך אני מסרב לקבלו חזרה אחרי שבפעם הקודמת כמעט פיספסתי בגללו טיסה ללקוח, מה שיכול היה לעלות קצת יותר מעלות טיפול במוסך

וחוץ מזה אין סיבה שאסבול בעיות ברכב חדש ואאבד זמן יקר בהמתנה לגרר..

 

לצערי הרב שמעתי רבות על הצרות עם הפוקוס. ואת האמת-חבל.

רכב שיכול היה להיות מתנה ללקוחות ממש עושה צרות. אני מכיר לא מעט אנשים שסובלים מהתקלות בגיר מהרכב הנ"ל.

 

אל תתפשר, שיחליפו לך רכב.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
לצערי הרב שמעתי רבות על הצרות עם הפוקוס. ואת האמת-חבל.

רכב שיכול היה להיות מתנה ללקוחות ממש עושה צרות. אני מכיר לא מעט אנשים שסובלים מהתקלות בגיר מהרכב הנ"ל.

 

אל תתפשר, שיחליפו לך רכב.

 

אני לוחץ מאוד מצידי שזה יקרה ויותר מזה - בגלל ההתנהלות שלהם והשירות הגרוע במקרה הספציפי שלי, יש מקום גם לפיצוי בצורת רכב חדש ברמת אבזור גבוהה יותר מזאת שעליה אני משלם - וזאת על מנת לסגור את העניין בצורה נעימה ל2 הצדדים, ולקוות שהלקחים הופקו.


×
×
  • תוכן חדש...