Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, אתם חייבים לדאוג לאחראי רכב.

שנית, אני מאמין שהנהג עם הרכב החלופי הגיע אליך. כשראית את הרכב הייתי צריך לסרב לקבל אותו ולשלוח את הנהג חזרה. בפעם השניה היה מגיע רכב אחר.

אסור להיות איתם נחמדים כי אף אחד לא עושה לך כאן טובה. מדובר בהרבה מאד כסף שמחליף ידיים.

 

בחברה שאני עובד בה, יש תנאים ברורים לקבלת רכב חלופי, ולקבלה והחזרה של רכב כזה. הרבה יותר קל להתנהל ככה.

אין פספוסים.

 

בנוסף, אצלנו תמיד הרכב חוזר עם פירוט של תיקון התקלה/טיפול. במקרה אחד שבו רכב חזר והתקלה נשארה, הנהג שודרג לרכב מרמה גבוהה יותר עד לטיפול.

 

בקיצור, אחראי רכב וסיכומים כתובים זאת הדרך לטיפול בחברות האלו. מי שלא דואג לזה מראש אוכל את כל הזבל.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמע, אתם חייבים לדאוג לאחראי רכב.

שנית, אני מאמין שהנהג עם הרכב החלופי הגיע אליך. כשראית את הרכב הייתי צריך לסרב לקבל אותו ולשלוח את הנהג חזרה. בפעם השניה היה מגיע רכב אחר.

אסור להיות איתם נחמדים כי אף אחד לא עושה לך כאן טובה. מדובר בהרבה מאד כסף שמחליף ידיים.

 

בחברה שאני עובד בה, יש תנאים ברורים לקבלת רכב חלופי, ולקבלה והחזרה של רכב כזה. הרבה יותר קל להתנהל ככה.

אין פספוסים.

 

בנוסף, אצלנו תמיד הרכב חוזר עם פירוט של תיקון התקלה/טיפול. במקרה אחד שבו רכב חזר והתקלה נשארה, הנהג שודרג לרכב מרמה גבוהה יותר עד לטיפול.

 

בקיצור, אחראי רכב וסיכומים כתובים זאת הדרך לטיפול בחברות האלו. מי שלא דואג לזה מראש אוכל את כל הזבל.

 

בחברות קטנות אין קצין רכב, בד"כ מנהלת המשרד מקבלת את תחום האחריות הזה. יכולתי לסרב לרכב, אבל אז הייתי מפספס את הטיסה שלי ללקוח, והקטנוניות שבקבלת הרכב הייתה עולה סכום הרבה יותר גדול לחברה.

צירפתי תמונות מרכב "מודרני" שהם ניסו לתת לי לאחרי שבועיים שבהם התלוננתי, כמובן שסירבתי לקחת מכיוון שהוא לא רק נראה רע מבחוץ - אלא גם הסריח מבפנים.

 

אני הולך לדרוש מהם (בגיבוי החברה) רכב חדש ולא רק. בעקבות אובדן הזמן והכסף אני דורש לקבל רכב חדש בדרגה אחת מעל - לדוגמא אם אקח מאזדה3 2000 סמק אקטיב - אני מצפה לקבל ספיריט

 

בכל מקרה נראה לי שהם מתחילים להפנים את כוחו של האינטרנט והמדיה :)

[ATTACH=CONFIG]413230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]413229[/ATTACH]

פורסם
שמע, אתם חייבים לדאוג לאחראי רכב.

שנית, אני מאמין שהנהג עם הרכב החלופי הגיע אליך. כשראית את הרכב הייתי צריך לסרב לקבל אותו ולשלוח את הנהג חזרה. בפעם השניה היה מגיע רכב אחר.

אסור להיות איתם נחמדים כי אף אחד לא עושה לך כאן טובה. מדובר בהרבה מאד כסף שמחליף ידיים.

 

בחברה שאני עובד בה, יש תנאים ברורים לקבלת רכב חלופי, ולקבלה והחזרה של רכב כזה. הרבה יותר קל להתנהל ככה.

אין פספוסים.

 

בנוסף, אצלנו תמיד הרכב חוזר עם פירוט של תיקון התקלה/טיפול. במקרה אחד שבו רכב חזר והתקלה נשארה, הנהג שודרג לרכב מרמה גבוהה יותר עד לטיפול.

 

בקיצור, אחראי רכב וסיכומים כתובים זאת הדרך לטיפול בחברות האלו. מי שלא דואג לזה מראש אוכל את כל הזבל.

אם אני זוכר נכון משרשור אחר, אתה עובד בשטראוס מים. אל תשווה את הכוח שיש לקצין רכב בחברה שברשותה

מספר כה רב של רכבים לכוח של פקידה בחברת סטארט אפ שמחזיקה מספר מועט מאוד של רכבים.

פורסם

לא בשטראוס מים.

אבל בחברה ששוכרת מליסינג בערך 150 רכבים.

זה לא צי מאד גדול.

ולדעתי היום עם התחרות המטורפת בשוק הזה מצד אחד, והבעיות הכספיות שיש לחלק מחברות הליסינג, גם ללקוח קטן יש כח. רק צריך להפנים את זה.

פורסם

עדכון:

 

מנסה להשיג את AVIS, לא עונים או "בישיבה".

לא מוכנים להחליף את הרכב הבעייתי באחד חדש. כבר עבר חודש שהוא לא אצלי והדבר היחיד שהם יכולים לעשות זה לקחת אותו לבדיקת תקינות אצל היבואן. בלי שום התחייבות.

פורסם
לא בשטראוס מים.

אבל בחברה ששוכרת מליסינג בערך 150 רכבים.

זה לא צי מאד גדול.

ולדעתי היום עם התחרות המטורפת בשוק הזה מצד אחד, והבעיות הכספיות שיש לחלק מחברות הליסינג, גם ללקוח קטן יש כח. רק צריך להפנים את זה.

150 רכבים זה לא כל כך מעט, בטח בהשוואה לחברת סטארט אפ שכניראה מחזיקה מספר חד ספרתי של רכבים (או אולי מעט יותר).

האסרטיביות של קצין הרכב מהווה משתנה חשוב ביחס שיקבלו העובדים במקרים כאלו.

פורסם

(לדעתי-לא יתכן שיש להם 150 רכבים, אחרת היה להם קצין רכב על פי חוק*)

מתן, ברור שהם לא יסכימו להחליף לך רכב בקלות כזו, אל תהיה תמים. מכאן אתה מולם במלחמה. תצטרך לכופף אותם.

בנוגע לאפגרייד לרכב, גם אם תצליח לגרום להם לעשות כן (ותרשה לי להיות סקפטי), תזכור שאת המס עבור הרכב היקר יותר בכל מקרה תצטרך לשלם.

 

בהצלחה.

תמשיך לעדכן.

פורסם

העדכון האחרון הוא שהם טוענים שהם עומדים בחוזה שלהם והשרכב יקבל אישור תקינות.

מישהו יודע אם חוק הגנת הצרכן תקף על לקוח במעגל שני כדוגמת עובד חברה מול חברת ליסינג?

פורסם

מה הבעיה להכניס את הרכב למוסך במסגרת האחריות ולהחליף את כל המכלול ? יש בעיה אז שיטפלו בה. הרי אם זה היה רכב פרטי בעל הרכב לא היה מרפה עד שהרכב היה חוזר עם גיר חדש מהניילון

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
מה הבעיה להכניס את הרכב למוסך במסגרת האחריות ולהחליף את כל המכלול ? יש בעיה אז שיטפלו בה. הרי אם זה היה רכב פרטי בעל הרכב לא היה מרפה עד שהרכב היה חוזר עם גיר חדש מהניילון

 

אני לא חשוף למה שמוחלף או לא מוחלף.

|בשבוע שעבר הם הבטיחו לי שהכל תוקן ולמרות זאת יצאו ליצנים ונתקעו עם הרכב בדרכם אליי.

קשה לי לסמוך על העובדה שלא אתקע שוב עם הרכב. למען האמת די נמאס לי מהם ומהיחס שלהם כלפי החברות הקטנות.

פורסם

חוקי הגנת הצרכן לרוב לא מתיחס לעסקאות בין שתי חברות, מתוך הנחה שחברה היא לא צרכן מן המניין וכח המיקוח שלה גדול יותר לרוב, לכן אתה כאן במצב קצת מוחלש, הסטטוס שלך עובד של חברה שמקבל ממנה רכב, לא לקוח של אף חברה

כל שאתה יכול לעשות זה ללחוץ על הממונים בחברה שלך, הם יכולים גם כן להעביר את הרכב שלך למישהו אחר אחרי תיקון שלו, ולתת לך לקחת רכב אחר. או, לחילופין להפעיל מנוף מול אויס שאם לא מטפלים בנושא הזה מפסיקים לעבוד מולם.

הגם שהחברה קטנה יש שם אנשי כספים, אנשי רכש, או כל פונקציה אחרת שאמורה להתעסק בנושאים הללו, ולא אתה. זה שהם מגבים אותך בהתנהלות מול אויס זה נחמד מאד, אבל זה מציב אותך בעמדה חלשה מול אויס, שכן אינך יכול להפעיל את המנוף בשם החברה.

לכן לדעתי, תשלח מכתב אחד לאויס ולמי שאמון על העניין מטעם החברה, בו תסביר את המצוקה שלך, איך הדבר כמעט פגע בחברה עצמה, ועוד. ותנסה לגרום להם להיות יותר תקיפים אל מול אויס. שימצא לך פתרון.

פורסם
העדכון האחרון הוא שהם טוענים שהם עומדים בחוזה שלהם והשרכב יקבל אישור תקינות.

מישהו יודע אם חוק הגנת הצרכן תקף על לקוח במעגל שני כדוגמת עובד חברה מול חברת ליסינג?

 

מתן, בינך ובין חברת הליסינג אין התחייבות חוזית.

החברה בה אתה מועסק נמצאת באמצע, היא חתמה איתך חוזה, והיא חתמה חוזה עם חברת הליסינג.

היחידים שאתה יכול לבוא אליהם בתלונות תביעות וכו הם המעסיקים שלך. להם אתה למעשה משלם עבור הרכב.

ומצד שני חברות הליסינג שמות פס על חברות קטנות ... מניסיון.

וזו אחת הבעיות הקשות כשלוקחים ליסינג מהעבודה, אתה יכול לצעוק ולהרים שולחנות ולשלוח מכתבים למעסיק אבל בזה אתה מסכן את המשרה שלך.

עכשיו הכל תלוי עד כמה המעסיק שלך חשוב לו שתהיה מרוצה. ליבי אתך.

פורסם

לצערי אתם צודקים.. אין לי הרבה מה לעשות מלבד לחכות לבעיות שיחזרו, להזמין גרר, לתעד את הכל ולפנות לתקשורת- מדורי רכב בפורטלים הגדולים, פינות צרכנות וכו...

אוויס והמוסך יצאו חבורה של ליצנים ועדיין לא נאמרה המילה האחרונה.

מה שכן סניף רעננה לקח אחריות על ההבטחות שלא קויימו והמנהל שם קובי באמת משתדל.

בפעם הבאה שאתקע באמצע כביש מהיר עם נוסעים נוספים ברכב, כנראה שאצטרך לפנות לייעוץ משפטי רציני כי רק ככה אוויס מבינים מה שאומרים להם... חבל, אבל תתגלחו עם הנסיון שלי ותפיקו את הלקחים שלכם בעצמכם.

פורסם

עדכון:

 

הרכב חזר, מלוכלך מבפנים - שאריות גרעינים ולכלוכי גריז, עם 500 ק"מ יותר על הספידומטר (הגיע למוסך על גרר), הגיר דופק ולא מתנהג כראוי אבל כנראה שאצטרך לחכות לפעם הבאה שאתקע.. בתקווה שזה לא יהיה על כביש מהיר בשעת ערב.

פורסם
עדכון:

 

הרכב חזר, מלוכלך מבפנים - שאריות גרעינים ולכלוכי גריז, עם 500 ק"מ יותר על הספידומטר (הגיע למוסך על גרר), הגיר דופק ולא מתנהג כראוי אבל כנראה שאצטרך לחכות לפעם הבאה שאתקע.. בתקווה שזה לא יהיה על כביש מהיר בשעת ערב.

 

ממש לא! זה מתכון להתקע עוד פעם ולך תדע מתי זה יתפוס אותך.

 

תחזיר להם שוב את האוטו ותציין שהבעיה לא נפתרה. תסביר זאת לבוסים שלך ותראה מה אפשר ברמת החברה לעשות.

 

מעניין למה "גיל מאוויס" טרם הגיב לנושא?.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.


×
×
  • תוכן חדש...