Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות ממש גרוע מ-AVIS. מה אתם הייתם עושים?


Matan g
שימו לב! השרשור הזה בן 3343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

 

בעקבות בעיות גיר קשות עם הפוקוס שברשותי, הרכב אושפז במוסך מרכזי (45,000 ק"מ, ב20,000 הוחלפו קלאצים) ל3 שבועות, קיבלתי רכב חלופי ברמה נמוכה יותר, שלשום - כשהיו אמורים להחזיר לי את הרכב שלי סופסוף כשהוא תקין, הוא נתקע על כביש החוף בגלל אותן בעיות - בפעם המי יודע כמה.

 

הייתי רוצה לקבל את דעתכם הכנה, מה אתם הייתם עושים במקומי? מצרף כאן את המכתב שנשלח ל-AVIS, אשמח לקבל תגובות וחוו"ד, תודה!!

 

"

אוויס שלום,אתחיל ואומר שעד לא מזמן הייתי לקוח מרוצה אך כעת השתנתה דעתי לאחר המקרה שעליו אספר בהרחבה, ועל ההתנהגות הבזיונית של מנהל סניף רעננה.לאחר תלונות רבות והחלפת קלאצים ב20,000 ק"מ, רכבי המקורי (ליסינג תפעולי) נתקע עם בעיות גיר ונגרר למוסך, לפני כ3 שבועות.



מאז הנני מתנייד ברכב שנת 2008 שקיבלתי מכם כזמני.

הרכב הינו במצב רעוע ואינו תואם את המחיר שאני משלם עליו, ואף נתקעתי איתו עקב בעיות מצבר בשעת לילה מאוחרת ונדרשה הגעתו של כונן חילוץ.בסופש שעבר ביקשתי מקובי מנהל סניף רעננה להחליף רכב לאחד בדרגה שעליה אני משלם, קובי הבטיח לדאוג לי, והתחמק.

השבוע רכבי המקורי חזר ממוסך מרכזי וטענתם שהינו תקין והוא בדרכו אליי. לרוע מזלו של דוד, נציג שירות מסניף חדרה הרכב נתקע כשהיה בדרכו אליי, על כביש החוף תוך כדי שהוא מסכן את העובד שלכם ואת שאר התנועה בשעת ערב מאוחרת. בהזדמנות זו אשמח אם תוכלו להעביר לדוד ולמנהליו את תודתי על השירות הטוב והעדכונים שקיבלתי ממנו ומסניף חדרה!

לענייננו, השבוע שוב ביקשתי מאדון קובי לדאוג לי לרכב סביר לסופש מאחר שמסתמן כי הזמני הופך לקבוע - ואכן קיבלתי ממנו רכב שאותו סירבתי לקבל. תמונת הרכב מצורפת להודעה זו ותסביר לכל הדיוט מדוע סירבתי לקבלו, מבפנים אגב מצבו היה אף גרוע יותר.

קובי נתן שוב את מילתו שיצרו איתי קשר בחמישי או לכל היותר בשישי והפעם הרכב יוחלף, אך הדבר לא קרה!

מכיוון שהשתלשלות האירועים באה לרעתי כלקוח, ומכיוון שאיבדתי זמן ומשאבים יקרים במרדפים כושלים אחריכם וכמעט פיספסתי טיסה עקב רכב תקוע, אני דורש שתתקנו את העוול שנגרם ותפצו על אובדן המשאבים והכסף אותו שילמתי לכם עבור רכב מודרני, בעוד שהנני מתנייד ברכב ישן.

אני מקצה לכם זמן עד יום ראשון הקרוב בבוקר ליצור עימי קשר ולסגור את העניין לשביעות רצוני המלאה.

המכתב הנ"ל יגיע להנהלה הבכירה ב-avis, לפורומים ואתרים של חובבי רכב בארץ, לתפוצת חברי בפייסבוק ומחוצה לו ולהנהלת החברה שבה אני עובד.

כמו כן אציין שאני נמצא לא מעט בחו"ל ושוכר שם רכבים מעת לעת. נכון לעכשיו אינני מתכוון לשכור עוד רכבים מחברת Avis.

במידה וביום ראשון לא אשמע מכם, אפנה בנועם ובדרך החוק ואדרוש מכם את הפיצוי הראוי בדרך המשפטית. כמו כן הנני מסרב לקבל את רכבי הקבוע לאחר שהוכח פעם אחר פעם שאיננו תקין ואני לא מרגיש בטוח לנהוג בו, לכן אחזיר לכם אותו בטרם שלוש השנים ואקבל רכב חדש, תקין ולשביעות רצוני כלקוח Avis.

זו היא הודעתי האחרונה בנושא עם חברת Avis.

לצערי נגרם לי עוול ונזק כספי בעקבות השירות הלקוי וההתנהלות השקרית והמתחמקת מצידו של קובי, מנהל סניף אוויס רעננה. מצ"ב תמונה של הרכב שקובי רצה לתת לי כרכב חלופי, וסירבתי.

לעיונכם וטיפולכם.

מתן"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המנהלת האדמיניסטרטיבית טיפלה בזה עד כה, יש מיילים והיו שיחות טלפון אבל היא נחמדה איתם ואילו אני לא, מכיוון שאני כאן זה שנפגע, לכן ביקשתי להתערב ולהפעיל לחץ מכיוונים נוספים ע"מ ש2 הרכבים- הזמני הרעוע והחדש יוחלפו ואקבל פיצוי כל כמעט חודש ששילמתי להם מחיר מלא עבור רכב 2014 כשבפועל קיבלתי 2008.

האם מישהו היה בסיטואציה דומה?

אני יכול להוציא מכתב מעו"ד אבל רוצה לסגור את זה במינימום זמן ואנרגיה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתתף בצערך. גם אני לא מתקרב יותר ל AVIS. חברה מזעזעת.

השכרתי מהם פעמיים ובכל פעם היה איתם משהו.

פעם אחת בארץ, ניסו לתפור עלי מכה בטמבון. כמובן שהייתה בזמן המסירה, פשוט "נעלם" התיעוד שלה.

פעם שניה בחו"ל, הזמנתי שבוע מראש רכב full size בסגנון impala וקיבלתי במקום יונדאי I35 (שהוא 2 דרגות למטה), באותו מחיר.

 

שיהיה לך בהצלחה.

מקווה שתקבל את מלוא מבוקשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המוסר השכל למדתי. לא לרכוש רכב מציי הרכב.

 

או יותר נכון לא לקחת רכבים עם אמינות מפוקפקת בשביל עוד שניה או חצי קילומטר לליטר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בכל זאת מכתב רשמי של החברה, עם חתימת המנכ"ל או גורם בכיר אחר יעשו עבודה

יעילה יותר במקרה שלך.

זכור שהחברה בה אתה עובד היא זאת שנמצאת בהסכם מול חברת הליסינג, לכן אם יש בעיות

תקשורת בינך (כלקוח הקצה) לבין החברה נותנת השירות, מי שצריך להתדיין בנושא הם החתומים על החוזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך מבין, אין לך קצין רכב בחברה?

למה אתה שובר את הראש?

 

X10 זה הכתובת במקרה של בעיות כאלה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע. לא שאני מצדיק מישהו ובטח לא את אויכס, שגם אני טעמתי מנחת זרועו של מערך השירות שלהם.

 

אבל.. לא הבנתי מה הבעיה? שנתנו לך רכב 2008 כרכב חלופי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. כן, קיבלתי רכב בן 7 שנתקע לי אחרי יומיים, בעוד שאני משלם על רכב 2014 - כבר 3+ שבועות.

ב. ביקשתי שיחליפו לרכב מודרני כי הרכב שלי שוב נתקע ונגרר, ניסו לתת לי טויוטה קורולה עם פגוש מתנדד, חריטות על כל הרכב, סירחון נורא בפנים.

ג. קיבלתי הבטחות ממנהלים באוויס, והם פשוט שיקרו במצח נחושה. אני לא מדבר על ילד שעובד שם אלא על מנהלי סניף ומנהל תיק לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו משהו שצריך להיות מטופל על ידי בכיר בחברה שלכם.

לא הגיוני שהעובד משלם על רכב חדש ומקבל רכב בן 7, אף חברה לא צריכה להסכים לדבר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישוב המחיר אינו מחושב לפי מחיר הרכב באותה נקודת זמן אלא לפי מחירו כחדש, כך שאם מדובר באותה

דרגה מבחינת חברת אוויס, אז תיאורטית אין פה כל בעיה (כל עוד לא מצויין אחרת בחוזה).

אני לחלוטין מבין אותך וגם אני הייתי פועל בכדי לקבל רכב חדש יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...