Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים,

אני חולה על הגשש ולא יכול להפסיק לשמוע אותם.

ביוטיוב רוב המערכונים הם רק שמע ומה שרואים זו תמונה קבועה, לכן אם למישהו יש סרטונים מההופעות

של הגשש אני אשמח.

אני לא יודע למה אבל שאני רואה אותם מופיעים וגם שומע אותם אני יותר צוחק.

תודה רבה, רועי, וסופ''ש נעים.

עריכה:

אם אפשר לערוך את הכותרת יש לי טעות כתיב, במקום עופעות להופעות.

תודה

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם

יש לך יס? זכית

בזמן האחרון המערכונים שלהם רצים בערוץ הישראלי.

בד"כ נותנים שם מערכונים קצרים ומעפנים, אבל אם יתמזל מזלך תצליח לתפוס את אופסייד סטורי, משיח דופק בדלת, קלארשו וחתונת הדמים.

מסכים איתך שיש קטעים שצריך לראות, למשל בחתונת הדמים שהזכרתי, ישנה שורה "בשביל זה התחבושת, מרוב כוסות שהוא שובר" על הבן דוד פואד שהתחתן 7-8 פעמים.

היית מצפה שהוא יבוא עם רגל חבושה, במקום זה הוא עם תחבושת לצוואר :-D:-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תודה, אין כמו הבדיחות שלהם, המערכונים והשירים שלהם תקפים גם להיום.

יש לי יס ובאמת מריצים בזמן האחרון את המערכונים אבל לא מספיק.

אני הכי רוצה לראות, ''קרקר נגד קרקר'', ''המוסך'', ו''חותנת הדמים''.

אני במיוחד את הקטעים של שייקה לדעתי הוא מעט יותר מוכשר ומצחיק מהשנים האחרים.

רועי

פורסם

רועי, איזה מצחיק אתה. למה לא אמרת לי קודם? יש לי את כל אוסף ה DVD שלהם. למי שיש חשבון HEBITS ורוצה:

 

https://www.hebits.net/details.php?id=6893

 

 

 

(בינתיים תפעיל TEAMVIEWER ואתחבר עם החשבון שלי במחשב שלך כדי שתוכל להוריד.)

Stay Dirty

פורסם

נצל"ש, מחפש בנרות אתרים שניתן להוריד או לראות בצפייה ישירה, סרטים ישראליים קלסיים כמו, סאלח שבתי ו"סרטי בורקס" בכלל. גם סרטים ישראליים עדכניים, יתקלו בברכה. מישהו מכיר, יודע?

 

תבורכו.

פורסם

עניין הגששים הוא נושא די תמוה, לא יודע מה המצב היום, אבל עד לפני שנה לא היית יכול למצוא שום מערכון שלהם (אפילו לא שמע) באינטרנט.

כל מה שהועלה ליוטיוב ודומיו הוסר כעבור זמן קצר בעקבות "זכויות יוצרים".

משום מה החבר'ה החליטו למגר את העניין של שיתוף הקטעים שלהם באינטרנט, למה תמוה?

כי היום אף ילד או חייל לא יודע מי אלה, אין לו מושג איזה שם דבר הם היו, ולא יהיה להם גם מושג עד כמה טובים הם היו, הרבה יותר מהדרעק שיש היום.

במקום לשתף את כל הקטעים שלהם, שכולם יהיו נגישים, בעיקר החבר'ה הצעירים שלא מכירים אותם, וכמובן אנחנו שגדלנו עליהם (בשנות ה80,90 ויש כאלה שגם הרבה לפני) ורוצים להיזכר (כאילו שאנחנו לא זוכרים בעל פה את רוב המערכונים) מה זה צחוק אמיתי..

פורסם

הם לא היחידים. גם נעמי שמר, לדוגמא, אסרה על פרסום כלשהו של יצירותיה באינטרנט. התוצאה - מי שהיתה כמעט משוררת לאומית די נשכחת היום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
עניין הגששים הוא נושא די תמוה, לא יודע מה המצב היום, אבל עד לפני שנה לא היית יכול למצוא שום מערכון שלהם (אפילו לא שמע) באינטרנט.

כל מה שהועלה ליוטיוב ודומיו הוסר כעבור זמן קצר בעקבות "זכויות יוצרים".

משום מה החבר'ה החליטו למגר את העניין של שיתוף הקטעים שלהם באינטרנט, למה תמוה?

כי היום אף ילד או חייל לא יודע מי אלה, אין לו מושג איזה שם דבר הם היו, ולא יהיה להם גם מושג עד כמה טובים הם היו, הרבה יותר מהדרעק שיש היום.

במקום לשתף את כל הקטעים שלהם, שכולם יהיו נגישים, בעיקר החבר'ה הצעירים שלא מכירים אותם, וכמובן אנחנו שגדלנו עליהם (בשנות ה80,90 ויש כאלה שגם הרבה לפני) ורוצים להיזכר (כאילו שאנחנו לא זוכרים בעל פה את רוב המערכונים) מה זה צחוק אמיתי..

 

אני אכן מסכים איתך, שאני הולך ללימודים ומספר על הגשש חושבים שעברתי לבית אבות.

לדעתי בשיעורים חופשיים צריכים (או לפחות לחייב) להקרין יותר סרטים כמו סאלח שבתי וכדומה, ופחות מהיר ועצבני.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם

ממה שפורסם בעבר בכתבה בידיעות שייקה לוי דואג להוריד סרטונים בגלל שמבחינתו הגשש זה ירושה שלו ושלהם למשפחותיהם והוא חושב שכל אחד יכול להנות מהחומר שלהם ברדיו ולפעמים בטלוויזיה ותמורת מחיר לא רב לקנות הדיסקים.

כיום באמת יש קצת יותר חומר ביו-טיוב ושייקה לוי בעצמו העלה מעט מערכונים אבל רובם אכן רק קול ולא וידאו.

 

"זכיתי" להיות באחד משורת מופעי הפרידה שעשו ברחבי הארץ. הייתי וגם צפיתי בלא מעט סטנד-אפיסיטים אבל לא צחקתי כל כך הרבה כמו בהופעה שלהם למרות שלא היה כמעט שום טיפת חומר חדש, אם בכלל.

 

היופי שלהם פשוט: גם עוד 50 שנה המכונית המגוייסת, המוסך! (פורום רכב בכל זאת), חסכו ואמצו (ישראבלוף) יהיו נכונים. המצילים של ש"ס בכלל קטלני.

 

ורק אניח כאן, המערכון הכי מצחיק שלהם לדעתי בגלל שזה פשוט מערכון חצי-מתוחכם על ישראל ועל עדות:

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
ממה שפורסם בעבר בכתבה בידיעות שייקה לוי דואג להוריד סרטונים בגלל שמבחינתו הגשש זה ירושה שלו ושלהם למשפחותיהם

 

לא מבחינתו, מבחינת החוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא מבחינתו, מבחינת החוק.

 

ההבהרה כמובן נכונה.

כדי לחדד, התכוונתי שבחסות החוק הוא יכול לפנות ליו-טיוב ולהוריד המערכונים במיידי.

 

הגששים הם בשונה מאמנים רבים אחרים ששמים את הלהיטים שלהם בערוץ רשמי ביו-טיוב.

זו זכותם המלאה של הגששים וגם לי אישית זה חבל.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

~

עם כל הכבוד, ההומור שלהם היה טוב לשעתו וגדולתם הייתה בעיקר בכך שידעו מתי לפרוש (בניגוד ל"זהו-זה" למשל), אבל כיום הם כבר לא ממש רלוונטיים. נכון שיש כמה מערכונים ספציפיים שעדיין כן, אבל בגדול זו כבר תקופה אחרת ורוב צרכני המדיה העדכנית לא יתחברו לזה.

 

כבודם במקומו מונח, אבל לא הייתה שם איזו גאונות קומית חסרת תקדים. בדיוק כמו עם להקת כוורת ועוד כמה אייקונים מקומיים.

×
×
  • תוכן חדש...