Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דריש, הומור זה עניין של טעם וחלק כן חושבים שהם היו גאוני הומור אם נקרא לזה כך.

לדעתי אין היום משהו מצחיק ברמה שלהם, תתקנו אותי אבל להבדיל מהיום הם לא היו עושים צחוקרים מרכילויות ועל אנשים אחרים, וכל הזמן פוליטיקה.

רועי

פורסם

~

בישראל (או בעברית), כנראה שאתה צודק. הקומדיה הישראלית הדרדרה מאד מאז.

 

הפואנטה היא שהיום גם אם אנחנו גרים בישראל, הרי שמרביתנו אזרחי העולם הגדול, לפחות בכל הקשור לצריכת מדיה. פעם היינו נפגשים במשרד לקפה של הבוקר ומצטטים קטעים מהגשש. היום אחד מצטט את לואי CK, השני את שרה סילברמן והשלישי מספר על איזה קומיקאי צרפתי שהוא ראה ביוטיוב. בסביבה כזאת כל הרכב מקומי שמתבדח על הניואנסים של הכפר שלו הופך למופע נישה, לא למשהו הפונה להמונים.

פורסם

דריש - טעות בידך. ההומור שלהם גאוני לתקופתם. העובדה שגם הדור שלך צוחק מהמערכונים מבציעה על כך שחלק מהמערכונים רלונטיים גם לישראל של היום, ואם אתה עדיין מדבר על "הצד של האין מנוע" ודואג "להכניס את האלמנט" הרי שהרלונטיות שלהם לא פסה.

הומור הוא דבר דינמי. זר לא יבין הומור ישראלי, אפילו אבא שלי שהגיע ארצה ב-1939 עם חינוך פרוסי מתקשה בכך. נסה לצפות בסאטירה של "ניקוי ראש" מ-1975-76, אני מניח שתמצא אותה חלבית לגמרי. אבל בזמנה היא נחשבה נשכנית כרוטוויילר, ובשעת השידור (יום חמישי, פעם בשבועיים) רחובות ישראל היו מתרוקנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואתה חושב שבתקופתם, אילו היה לציבור הרחב יוטיוב וגישה לתכני העולם הגדול, הגשש החיוור עדיין היו מצליחים להתבלט? אני בספק.

 

לגבי הרלוונטיות שלהם היום - בניגוד לחנוך לוין למשל (קצת שונה אבל זו הדוגמה הכי טובה שיכולתי למצוא), יש להם מערכונים בודדים שממשיכים להיות מובנים ומצחיקים בלי קשר לתקופה. לצערי רוב הדברים שעליהם צחקו שם הפכו כבר מזמן לנורמה, וכיום גם אם מישהו מדקלם את המשפטים האלה ונקרע מצחוק - סביר להניח שיקבל מהסביבה מבטים של "מה אתה רוצה מהחיים שלי". לא עוזרת גם העובדה שחסידי הז'אנר משום מה אוהבים לדקלם את אותם משפטים בקולם של הבדרנים, או לפחות בנסיון הכושל לחקות אותו...

פורסם

לא אמרתי שכל ביטוי גורם לצחוק מתגלגל, אבל לא מעט מערכונים נותרו רלונטיים. ברור ש"יום בחיי מדינה" מנותק מהמציאות של 2015, אבל הגרז'ניק של קאלארשו עדיין מתקן את הפיאט ומכניס את האלמנט. קרא קצת בפורום הכללי ובפורום הטכני.

ציינתי כבר קודם - ההומור הישראלי שונה מאד מההומור המיובא, ואני מניח שאילו הגששים היו מופיעים היום הם היו מעודכנים וממשיכים להעשיר אותנו במערכונים משעשעים ובמטבעות לשון. ולזכות הגששים יאמר כי הם נמנעו מוולגריות, שדי מאפיינת את הסאטירה המודרנית.

מכל מקום - אני נהנה לצפות במערכונים של הגשש (אם כי מעדיף את המקוריים על פני אלה שעודכנו בעשור או שניים האחרונים), ומה שיפתיע אותך - גם הבנים שלי, שצעירים ממך בשנים מעטות, נהנים לא פחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נצל"ש, מחפש בנרות אתרים שניתן להוריד או לראות בצפייה ישירה, סרטים ישראליים קלסיים כמו, סאלח שבתי ו"סרטי בורקס" בכלל. גם סרטים ישראליים עדכניים, יתקלו בברכה. מישהו מכיר, יודע?

 

תבורכו.

 

יש אפליקציה בשם וואלה vod. מצאתי שם את כל הסדרה של אסקימו לימון ואת משפחת צנעני. אולי יהיו שם עוד סרטים שתאהב.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...