Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לפני זמן קצר רכשתי סיאט לאון שנת 2011 מנוע 1800 טורבו (TSI), האוטו נכון לעכשיו צריך לעבור טיפול של 60,000 דיברתי עם המוסך הראשי ומשום מה הם דורשים סכום שלא דורשים במוסכי מרצדס , סכום של 2400 ש''ח עבור טיפול של החלפת שמנים +פלאגים , לא ניראה לי בגדר ההגיון לשלם 2400 שקל לטיפול , בדקתי במוסכים מורשים שממש לא היו נשמעים לי מקצועיים בטלפון והם רצו 2000 , רציתי לדעת אם יש פה מישהו שבאמת מכיר מוסך מקצועי שיודע להתעסק עם DSG ומנועי טורבו אשמח לקבל המלצות בנושא אני די אובד עצות כרגע

פורסם

מניסיון עם מנוע טורבו דיזל ו- DSG6 (להבדיל מ- DSG7 אצלך) המחיר שקיבלת הוא הגיוני. המרכיב המרכזי הוא שמן של תיבת DSG (יכול להיות קרוב ל- 2000 רק השמן). כיוון שהתיבה שלי היא עם מצמדים טבולים ולא יבשים - יכול להיות שנושא שמן הגיר הוא אחר.

 

לדעתי, בלי קשר לאיכות מוסכי היבואן, תתקשה למצוא מוסך שיודע לטפל ב- DSG - זה משהו מעט יותר מורכב מלהחליף פלאגים ושמן מנוע.

 

כמו כן, לא ציינת מאיפה אתה - קצת קשה להמליץ על משהו ללא מיקוד גיאוגרפי.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם
שלום, לפני זמן קצר רכשתי סיאט לאון שנת 2011 מנוע 1800 טורבו (TSI), האוטו נכון לעכשיו צריך לעבור טיפול של 60,000 דיברתי עם המוסך הראשי ומשום מה הם דורשים סכום שלא דורשים במוסכי מרצדס , סכום של 2400 ש''ח עבור טיפול של החלפת שמנים +פלאגים , לא ניראה לי בגדר ההגיון לשלם 2400 שקל לטיפול , בדקתי במוסכים מורשים שממש לא היו נשמעים לי מקצועיים בטלפון והם רצו 2000 , רציתי לדעת אם יש פה מישהו שבאמת מכיר מוסך מקצועי שיודע להתעסק עם DSG ומנועי טורבו אשמח לקבל המלצות בנושא אני די אובד עצות כרגע

מוסך רון בת"א מומלץ הפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם
מניסיון עם מנוע טורבו דיזל ו- DSG6 (להבדיל מ- DSG7 אצלך) המחיר שקיבלת הוא הגיוני. המרכיב המרכזי הוא שמן של תיבת DSG (יכול להיות קרוב ל- 2000 רק השמן). כיוון שהתיבה שלי היא עם מצמדים טבולים ולא יבשים - יכול להיות שנושא שמן הגיר הוא אחר.

 

לדעתי, בלי קשר לאיכות מוסכי היבואן, תתקשה למצוא מוסך שיודע לטפל ב- DSG - זה משהו מעט יותר מורכב מלהחליף פלאגים ושמן מנוע.

 

כמו כן, לא ציינת מאיפה אתה - קצת קשה להמליץ על משהו ללא מיקוד גיאוגרפי.

הבנתי, למעשה אז לא להיות מופתע מהמחיר בגלל שהרוב הולך על השמן גיר עצמו, בנוגע למיקום אני מראשל''צ אבל אני נייד אפילו גם לנתניה אם צריך

פורסם

לגבי עניין השמן גיר, לא קיים בתיבה שלך עם ה7 הילוכים- מצמדים יבשים, ככה שהמחיר מוגזם.

תקשר לרון וקבל הצעה כבר בטלפון.

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

אמנם זה לא מחדש בדיון הזה אבל מוסך רון מומלץ ++! בזמנו הייתי משקיע את הנהיגה מהצפון לת"א בשביל הטיפול שלו - וכך היה שש שנים עד שהאוטו ירד מהכביש. עד שנמתו האחרונה הוא טופל בדאגה (הרבה מעל הממוצע) אצל רון.

אם אקנה רכב קונצרן וואג שוב לא אחשוב פעמים. מומלץ. 03-5373204 (מנסיון, כדי לקבל את מלוא תשומת הלב רצוי להגיע בשעות הבוקר כדי שלא תהיה בעיית לחץ ומקום)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

לך למוסך רון הכי אמין, מחירים שפויים. וזה לא פוגע במילימיטר באחריות יש חוק מסודר בעניין! תטפל אצל רון, תיקח קבלה מסודרת עם מה שנעשה ברכב

וזה שומר על האחריות.

פורסם
לגבי עניין השמן גיר, לא קיים בתיבה שלך עם ה7 הילוכים- מצמדים יבשים, ככה שהמחיר מוגזם.

תקשר לרון וקבל הצעה כבר בטלפון.

גם בגיר עם מצמדים יבשים ישנו שמן והחשיבות שלו לבריאות הגיר לא פחותה מגיר עם מצמד רטוב.

יום טוב גם לך

פורסם

דיברתי היום עם רון עושה רושם של בחור מקצועי סוף סוף , אמר לי שלא ניתן להחליף שמן בגיר מהסוג שלי DSG7 , זה נשמע לי את האמת די רע אני רוצה שהגיר שלי יאריך כמה שיותר למישהו יש המלצות איך ניתן לשמור את חיי הגיר לכמה שיותר זמן , זה פשוט רכב שהתכנון שלו זה לשרוד איתי 3 שנים לפחות בממוצע של 12-13 אלף קילומטר בשנה

פורסם
גיר DSG ברכב שלך עדיין באחריות, אני ממליץ לך לשלם קצת יותר ולעשות טיפול במוסך רשת כדי שזה יהיה רשום במערכת.

הוא צודק, יש לך אחריות לעוד שנה + על הגיר.

כרגע אין לך יותר מדי ממה לחשוש כי כל עוד הוא באחריות אז כל טיפול שקשור אליו (בד"כ החלפת קלאצ'ים) הוא בחינם.

כמו שנאמר כבר, אין בעיה לבצע טיפולים שוטפים בכל מוסך מורשה משרד תחבורה כל עוד זה מבוצע לפי הוראות יצרן.

לא יודע מה העלות של טיפול 60K במוסכים שונים, אבל אין התעסקות עם הגיר ככה אם יש לך אפשרות ללכת לרון לך על זה.

 

לא רשמת מאיזה איזור אתה, יש כמה מוסכים של היבואן שהם מומלצים, אם אתה באיזור הצפון סע למשארקה.

×
×
  • תוכן חדש...