Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ניתן להחליף שמנים בתיבה מסוג DSG 7.

זכור לי שלפני כמה חודשים דובר על ריקול או קמפיין של החלפת שמן גיר שכזה בנוסף להחלפת המצמדים, או שאני טועה?

פורסם (נערך)
דיברתי היום עם רון עושה רושם של בחור מקצועי סוף סוף , אמר לי שלא ניתן להחליף שמן בגיר מהסוג שלי DSG7 , זה נשמע לי את האמת די רע אני רוצה שהגיר שלי יאריך כמה שיותר למישהו יש המלצות איך ניתן לשמור את חיי הגיר לכמה שיותר זמן , זה פשוט רכב שהתכנון שלו זה לשרוד איתי 3 שנים לפחות בממוצע של 12-13 אלף קילומטר בשנה

 

זה לא מדוייק, ניתן להחליף שמן גיר אבל אין הוראת החלפה מהיצרן.

 

ז"א לא צריך להחליף שמן בטיפול.

תפסיק לבלבל לי את קליפת המוח הקטן שלי :shock:. שום מוסך לא יחליף לך שמן גיר גם במוסך המורשה בצורה ייזומה גם עם תתחנן.

זכור לי שלפני כמה חודשים דובר על ריקול או קמפיין של החלפת שמן גיר שכזה בנוסף להחלפת המצמדים, או שאני טועה?

לא ניתן להחליף שמן גיר בתיבה מסוג DSG 7 בצורה ייזומה וגם לא קיימת הנחיה כיצד לבצע את ההחלפה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תעשה השוואה בין המוסכים במורשים של הרשת ותתמקח על המחיר. תתפלא שיהיה לך פער גדול מאוד, במקרה שלי ועם נסיון רב ברכבי VAG הפער יכול להגיע גם ל 40%.

פורסם

לא ניתן להחליף שמן גיר בתיבה מסוג DSG 7 בצורה ייזומה וגם לא קיימת הנחיה כיצד לבצע את ההחלפה.

תודה, למדתי.

כיצד החליפו במסגרת הריקול?

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...