Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר חיבר ברכב שלו מגבר רמקולים וסאב חדשים

שאני חיברתי אותו באופן זמני הכל עבד מצוין , אח"כ שהוא קנה את שאר הציוד סאב , עוד כבלים וכו... והתקין לבד .

לא יודע מה הוא עשה.

אבל קורה מצב ש+ מחובר המינוס מחובר כמו שצריך הרימוט מחובר כמו שצריך למערכת,

ומשום מה המגבר לא מפסיק לעבוד.

מתניעים את הרכב המערכת נדלקת , המגבר דולק.

מכבאים את הרכב המערכת נכבאת המגבר נשאר דולק ,

מה לעשות ומדוע זה קורה למישהו יש רעיון.

ניסיתי להפעיל את המערכת עם רימוט אחר עדין אותו דבר.

מה שכן שמהמערכת דולק /כבויה ומנתקים את הרימוט המגבר נכבה .

ככה שמקור הבעיה מהמסקנה שלי אי איפשהו ברדיו דיסק.

תודה לעוזרים ....

פורסם

נשמע שיש בעיה בכבל הREMOTE או ברדיודיסק, סביר להניח שהREMOTE מחובר למתח קבוע.

תעבוד עם נורת ביקורת, תבדוק עם יש מתח בREMOTE שהרדיודיסק מכובה, במידה וכן תלך לצמה של הרדיו דיסק ותבדוק את הרימוט ישירות מהצמה אחרי שניתקת את הכבל.

זה צריך לתת לך אינדיקציה איפה הבעיה בכבל או ברדיו דיסק.

פורסם

כעקרון חשבתי גם שיש בעיה כלשהי ברימוט , וכמו שרשמתי למעלה ניסיתי עם 2 כבלים שונים בכל כבל אותו בעיה, המגבר נשאר דולק .

אני יבדוק את העניין עם יש מתח ברימוט ללא הרימוט של המגבר כלומר ישירות מהצמה ויעדכן.

ניסיתי לבדוק גם אולי הפלג הרוס , שבר בהלחמות או משהו לא ראיתי משהו יוצא דופן.

פורסם

הבעייה צריכה להיות שהכבל רימוט מחובר למתח קבוע מהרדיו דיסק או לחילופין יש לולאה בין הכבל פלוס עם הרימוט ביחד

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

תבדוק אולי גיד של פלוס נוגע בremote במגבר, הייתי מציע להתקין מחדש.

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

אנסה להסביר.

יש אפשרות לחבר את ה-remote של המגבר ל+ שנשלט מהסוויץ (לא הקבוע), ואז כשתכבה את הרכב המגבר יכבה איתו.

זה היה הפתרון ברדיודיסקים ישנים ללא יציאת remote.

מוטי

פורסם

אז לפי הבנתי הבעיה הינה ברימוט.

ברגע שהרדיו דיסק כבוי, ואתה מנתק את כבל הרימוט במגבר/רדיו דיסק המגבר נכבה? במידה וכן פעל כך:

בצמא של הרדיו דיסק מחובר פלוס קבוע, ופלוס אחרי סוויץ שמדליק את הרדיו דיסק.

תחבר את כבל הרימוט לאותו כבל פלוס אחרי סוויץ.

כמובן שצריך לבדוק את זה עם נורת ביקורת...

בברכה שי.

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

כן תודה רבה ,הבנתי אח"כ פשוט לקח לי זמן להבין מה הוא רשם, כי זה היה לא ברור .

שחבר שלי יחליט להטעין את המצבר ולהתניע אני יסדר לו את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...