Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צפצוף כלא חוגרים את החגורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התראה על אי חגירת חגורות הבטיחות הפכה לחובה במכוניות אמריקאיות בסוף שנות ה 70', והיתה בצורה של נורית אדומה.

בוולבו היא הופיעה כבר ב 73', עבור הנהג בלבד.

ב 79' ואילך נורית ההתראה היתה עבור זוג המושבים הקדמיים, וחוברה דרך האוטומט וינקר, כך שהיתה מהבהבת ומשמיעה קולות תקתוק.

מיקרו סוויץ' שהותקן מתחת למושב הנוסע דאג שהיא לא תדלוק בהעדר נוסע.

כיום מכונית אינה יכולה לקבל 5 כוכבי בטיחות אם אינה מצויידת במנגנון התראה קולי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כיום מכונית אינה יכולה לקבל 5 כוכבי בטיחות אם אינה מצויידת במנגנון התראה קולי.

 

ולכן אני למבין מדוע גם היום יש עדיין מכוניות ללא התראה קולית ואפילו ללא נורה בלוח שעונים.

 

 

פורסם

לא רוצה להדליק פה את העניין, אבל בהתנחלויות נהוג לנהוג בתוך היושב ללא חגורה מטעמי ביטחוניים. יותר מזה בדרך כלל לרכב סיור של היושב חובה לנסוע ללא חגורה בשביל לפרוק מהר יותר מרכב בשעת צורך. בצה"ל ובמערכת הביטחונית לאומת זאת למדו והבינו ולכן הפקודה אומרת שרק בזמן אירוע מותר ללוחמים בלבד לנסוע ללא חגורה אבל המתנחלים עדין עם החוקים שלהם...

 

לפני שאתם סוקלים מישהו, לפעמים יש איזשהו הגיון בעניין...

פורסם

גם נהג מונית פטור מחגירת חגורה בתוך העיר אם יש נוסעים במונית, מאותן סיבות - שיוכל לפרוק מהר מהרב.

מחוץ לעיר חייב לחגור בכל מקרה, כמו כן כשמונית נוסעת ללא נוסעים חייב לחגור בכל דרך, בעיר ומחוץ לעיר.

 

 

פורסם

ההיתר לנהגי מוניות מאוד שנוי במחלוקת, וגם בסוגיה של נהיגה מבצעית בצבא ובמשטרה הגיעו בסוף למסקנה שעדיף לנהוג עם חגורה אלא אם כן קיים צורך מסוים לנהוג בלעדיה.

 

בסוף התנגשויות בדרכים הורגות יותר אנשים משנהרגים בפלילים או באירועי בטחון חוץ.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

שנוי במחלוקת, כן. אבל הוא קיים.

 

ברור לכלום שחובה לנהוג עם חגורת בטיחות אבל יש מצבים, תנאים ושיקולים מסויימים נוספים, בחלקם אפילו מותרים על פי חוק. ובסה"כ בקשה של פותח השירשור היא לא כזאת הזויה כפי שתארו אתה כאן.

 

 

פורסם
הצפצוף פוסק כאשר מכניסים את האבזם למקום שלו, תקנה אבזם כזה בחלקי חילוף.

בכל פעם שתרצה תכניס אותו ואין צורך לנתק באוטו שום דבר.

ובכל מקרה לא ממליץ לנסוע בלי חגורה.

ואני אחד שהתהפך עם FORD F350 בלי החגורה אני רסק!

אתה יכול רק להסביר לי איך הצלחת להפוך את המפלצת הזאת?

דוד

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
התראה על אי חגירת חגורות הבטיחות הפכה לחובה במכוניות אמריקאיות בסוף שנות ה 70', והיתה בצורה של נורית אדומה.

בוולבו היא הופיעה כבר ב 73', עבור הנהג בלבד.

ב 79' ואילך נורית ההתראה היתה עבור זוג המושבים הקדמיים, וחוברה דרך האוטומט וינקר, כך שהיתה מהבהבת ומשמיעה קולות תקתוק.

מיקרו סוויץ' שהותקן מתחת למושב הנוסע דאג שהיא לא תדלוק בהעדר נוסע.

כיום מכונית אינה יכולה לקבל 5 כוכבי בטיחות אם אינה מצויידת במנגנון התראה קולי.

 

בכל האמריקאיות ? כי גם באולדסמוביל/שברולט שלי אין התראה כזו בכלל.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
אתה יכול רק להסביר לי איך הצלחת להפוך את המפלצת הזאת?

 

נהג עם מעט ניסיון (בצבא - גיל 19)

מנוע V8 בנפח 6400

הנעה אחורית + ארגז גדול וריק מציוד.

כביש מפותל וחשוך גשם ראשון בשעות לילה מאוחרות.

פורסם

להפך, רכב כזה גדול עם ארגז כזה גדול (ריק) ששובר את מרכז המסה שלו עם כל כך הרבה כוח על כביש חשוך ורטוב.

זה לא בעיה להתהפך, מה שכן יצאתי בשלום עם שריטה קטנה בצוואר מהחגורה והרבה ניסיון לעתיד8)

פורסם
גם נהג מונית פטור מחגירת חגורה בתוך העיר אם יש נוסעים במונית, מאותן סיבות - שיוכל לפרוק מהר מהרב.

מחוץ לעיר חייב לחגור בכל מקרה, כמו כן כשמונית נוסעת ללא נוסעים חייב לחגור בכל דרך, בעיר ומחוץ לעיר.

 

ההיתר לנהגי מוניות למיטב ידיעתי הוא תוצאה של מקרי שוד ותקיפות של נהגי מוניות ע"י הנוסעים.

במקרה כזה היעדר חגורה מאפשר לנהג לברוח מהרכב במהירות ואולי להינצל.

 

ובכל זאת רוב נהגי המוניות שאני הכרתי חגרו גם בתוך העיר.

ורוב אלה שלא חגרו זה היה "כי אפשר" כי קיבלו היתר לכך, לא חלילה כי הפעילו את המוח וחשבו אם זה עדיף או לא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פתרון פשוט למניעת הצפצוף הוא לשים תפס ריק.

 

חבורה של טרחנים.

לא שאלו האם נכון או לא לנהוג בלי חגורה.

:)

 

 

 

 

אפשר הכל. שים לב שברכבך יש כריות אויר. אם לא תהיה חגור, יקרה אחד מהשניים - הן לא יפעלו בשל אי-החגירה או, יותר גרוע בשבילך, הן יפעלו ואז תגיע אליהן בזוית לא נכונה מה שסביר להניח ישבור לך את המפרקת.

 

"סביר להניח שישברו לך את המפרקת"

:)זו ההנחה הסבירה יני ?

 

לא צריך להפריז עם שאריות של מיתוסים מימהן הראשונים של כריות האוויר.

כרית אוויר יכולה להזיק לנוסע לא חגור ובפרט קטנים, בתנאים מסויימים ונדירים לגרום לפגיעה קטלנית,

אבל ככלל, כריות אוויר מתוכננות (וזו גם דרישת רשויות הבטיחות) לא להזיק, מן הסתם,

גם לנוסע לא חגור, והעונש שהמצאת בדמות "ישברו לך את המפרקת" (!) קצת מופרז :)

 

כאן בעמ' 5 מתייחסים גם לניתוח הסטטיסטי

https://www.amstat.org/newsroom/pdfs/WhoWantsAirbags.pdf

 

וזו הגישה הכללית :

 

FMVSS No. 208 required vehicles covered by that section to comply with subsections (a), (b), and either ©(1) or ©(2). (Virtually all auto manufacturers have chosen to certify their vehicles under subsection ©(2), rather than ©(1)). Section S4.1.2.1(a) provided that at each front outboard designated seating position, a vehicle must meet certain frontal crash protection requirements "by means that require no action by vehicle occupants." In other words, compliance was required to be demonstrated in an unbelted test. Section S4.1.2.1©(2) provided that the vehicle must meet these frontal crash protection requirements through the use of manual seat belts provided with the vehicle "in addition to the means that require no action by the vehicle occupant."

http://www.nhtsa.gov/cars/rules/rulings/OccCProt.html

The first one to get angry loses

פורסם

סיוויק, מה שכתוב שם, זה טוב ויפה כשהרכב נכנס בזווית 0 בקיר והנוסע יושב בול במרכז המושב שלו, בכל מצב אחר אתה תמצא את הראש שלך או בתוך הרדיו או בין כרית האוויר לדלת.

חגורת בטיחות היא אביזר הבטיחות הפאסיבי החשוב ביותר הקיים ברכב, אפשר לצאת שלם מתאונה ברכב בלי כרית אוויר, אי אפשר לצאת שלם מאותה תאונה ברכב בלי חגורת בטיחות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...