Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צפצוף כלא חוגרים את החגורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אומנם הכל כבר נאמר, אבל באמת שאני לא מצליח להבין למה בכלל לנסוע ללא חגורה?

יש אמצעי בטיחות שהוכח כיעיל מאוד- למה לא להשתמש בו?

לי יש הרגל שעם הכניסה לרכב אני חוגר חגורה. גם כשאני רק מחליף חניה או נוסע כמה מטרים.

 

יצא לי להיות בתאונה כנוסע, רכב ישן, בלי שום הגנות ובקרות, רק חגורת בטיחות. הרגשתי אותה תופסת אותי חזק במקום וגם נשאר לי סימן לשבועיים.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבן אדם שאל שאלה , אני לא רואה סיבה לכל הדיון הזה פה שיעשה מה שהוא חושב לנכון הוא כבר מספיק בוגר בשביל זה.

קח בחשבון שאתה אחראי על כל נזק שיגרם לך או לרכבך במידה ויהיה.

ולנושא של השרשור יש באיבי מדמה תפסן של החגורה או שאם לא בא לך להסתבך יותר מדי אז כל מפתח של דלת או משהו מתכתי שנכנס לפתח של תפסני החגורה יכול לבטל את הצפצוף וגם במידה ויקרה משהו יוכלו להיפתח הכריות.

פורסם
מטרת הפורום היא, בין השאר, לקדם במשהו את תרבות הנהיגה בארץ.

אם שואל נהג זב חוטם שאלה תמימה (כי הוא עדיין יונק חלב) חובתם של אלה שמבינים קצת יותר, להאיר את עיניו.

אפשר לנהוג עם מראה פנורמית, אפשר לנהוג יחף וניתן גם לנהוג ללא איתות, ללא חגורות בטיחות, רחוק מההגה, ועוד ועוד.

כולם נוהגים.

אולי, אם לאט לאט, כל אחד מאיתנו, חובבי הנהיגה והרכב, ישכנע נהגים אחרים איך להיות נהגים קצת יותר טובים, אז ישתפר במשהו המצב בכביש הישראלי.

אני יודע, זה מעט נאיבי, אבל בכל זאת.

קישור

 

שנאמר, "המביא דברים בשם אומרם, מביא גאולה לעולם. "

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
1:10 מתחילה נהיגה לקראת תאונה עם כרית ללא חגורה (סתם לטובת המתעניינים, זה לא אומר דבר)

 

https://www.youtube.com/watch?v=KY1pgHf6CnM

 

ולמי שמקשיב לכותרת הסרטון ואכן לא צופה, במקרה הזה הנהגת מצאה את עצמה בתוך השמשה ולאחר מכן במושב הנוסע.

מעניין מה היה קורה אילו היה שם גם נוסע, זעזוע מוח בוודאות יש שם.

 

הבן אדם שאל שאלה , אני לא רואה סיבה לכל הדיון הזה פה שיעשה מה שהוא חושב לנכון הוא כבר מספיק בוגר בשביל זה.

קח בחשבון שאתה אחראי על כל נזק שיגרם לך או לרכבך במידה ויהיה.

ולנושא של השרשור יש באיבי מדמה תפסן של החגורה או שאם לא בא לך להסתבך יותר מדי אז כל מפתח של דלת או משהו מתכתי שנכנס לפתח של תפסני החגורה יכול לבטל את הצפצוף וגם במידה ויקרה משהו יוכלו להיפתח הכריות.

 

הבן אדם שאל שאלה שמעידה על חוסר הבנה בתחום נרחב הרבה יותר מהשאלה הספציפית.

לפי מה החלטת שהוא בוגר מספיק? או חכם מספיק או אחראי מספיק?

אתה יודע בכלל בן כמה הוא? יכול להיות שהוא בכלל בן 14 שנוהג בלי רשיון כי "זה בתוך היישוב", ויכול להיות שהוא מנסה להרשים את הילדות בבית ספר האיזורי.

 

הוא אחראי גם לשלם את כל ההוצאות הרפואיות כתוצאה מתאונה חו"ח? בוודאי שלא, זה ביטוח החובה שלו וקופות החולים, שאת שניהם כולנו משלמים בגלל טיפוסים כאלה שחושבים "לי זה לא יקרה" "זה בתוך העיר" "זה בתוך השכונה" "זה בתוך היישוב", עד שזה כן קורה, ואז יש הוצאות רפואיות שנמדדות במאות אלפי שקלים אם לא מיליוני שקלים, ואותם משלמים כולנו הנהגים הנורמטיביים ששמים חגורה ולא נפצעים, ומשלמים מיסים ועושים מילואים ולא צריכים שיקום רפואי.

 

לפעמים צריך להגן על אנשים מהטימטום שלהם, לכן יש חוק על חגירת חגורות למשל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

לפעמים צריך להגן על אנשים מהטימטום שלהם, לכן יש חוק על חגירת חגורות למשל.

 

 

יש משפט באנגלית שאני לא יודע כיצד לתרגם אותו:

 

Some people abuse the right to be stupid.

 

אני מחזק את דבריך.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...