Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת בבקשה כמה אפשר לעלות בקג"מ ובכ"ס ללא פתיחת מנוע והאם יש שחיקה מירבית לקלאץ' לאחר השיפור:?

עוד שאלה זה לגבי הרעשים הידועים של הDSG7 שיש רעש של משהו זז כשעולים על במפרים או בכביש משובש או סתם ככה בעצירה מהירה של הרכב אם עדכון תוכנה או משהו אחר יסדר את זה

פורסם

לגבי הרעש, באם אתה מדבר ברעש הידוע של DSG אז זה תקין. יש תוכנה לגיר וגם תוגנה למנוע, לגבי התוכנה לגיר לא בטוח שהיא תסדר את הרעש.

פורסם

הגיר לא עומד למות, הכל בסדר. גם לי יש גיר כפול מצמד ואלו הרעשים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בנוגע לתוכנה יש לך מספר מקומות: E&A, פיט סטופ ועוד כמה.

השורה התחתונה, גש לסדנאות, תשאל שאלות (בכל מקום יש אנשים מאוד נחמדים שישמחו לעזור לך) ותחליט.

לדעתי ה"בית" וה"אמא ואבא" של האוטו שלך לא פחות חשובים (אפילו יותר חשובים) מהחברה של התוכנה.

פורסם

Dsg7 מוגבלת ל- 25 קג״מ, שזה מה שמוציא מנוע ה- 1.8 למיטב זכרוני.

 

לכן כל שיפור במומנט עלול לפגוע דבר ראשון בגיר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לאחר שיחה עם מספר אנשים לי נאמר שהגיר הנ"ל אמור לעמוד בכוח של עד 300 כ"ס.

כמה קג"מ יהיו שם אני לא יודע. יש לי מנוע זהה בסיאט לאון. לי אמרו ש אחרי CHIP אני יכול להוציא מהמנוע כ 210 כ"ס כמו במודל של ה FR בשנתון זהה.

לא יודע עד כמה זה נכון. שווה בדיקה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

בבעלותי סיאט לאון 1.8TSI עם DSG7 מודל 2012...

 

גם לי היו הרבה חששות בזמנו לפני ששיפרתי ועד היום אני מאוד מרוצה מהשיפור.

 

אני ביצעתי עדכון תוכנת מנוע של APR סטייג' 1 אצל נתי ודודי ב-Pit Stop, חבר'ה מעולים ואחלה אנשים אשר עזרו לי בכל.

 

אני יכול לומר לך שטפו טפו אני עם השיפור כבר שנה או שנה פלוס ולא חוויתי בעיות, הרכב נוסע כמו חמאה, מאוד זריז ובמקרה שלי הוא עלה ל-190 כ"ס ו-30 קג"מ מומנט בנאבה (זה אומר נקי בגלגל, לא במנוע שם זה עוד קצת יותר).

 

תבדוק כפי שהציעו לך, נסה גרסאות ניסוי של 6 שעות ותחליט. אני אישית מאוד מרוצה מסטייג' 1 שלי של APR (תוכנת מנוע). בגיר לא נגעתי.

 

יום טוב ובהצלחה!

פורסם
מאוד זריז ובמקרה שלי הוא עלה ל-190 כ"ס ו-30 קג"מ מומנט בנאבה (זה אומר נקי בגלגל, לא במנוע שם זה עוד קצת יותר).

 

ניר, אפשר קצת חוות דעת יותר מפורטת על השיפור בבקשה?

האם תוספת הכוח היא ליניארית לכל אורך רצועת המומנט או שזה מגיע במתפרץ?

עד כמה השינוי מורגש ביחס לסטוק?

למה החלטת ללכת דווקא על APR?

 

תודה!

פורסם

מצטרף לשאלה של KREIOS, כמוכן לאחר עליה לסטייג' APR ממליצים לצמצם את תווך הטיפולים בערך בחצי, כלומר שמן ופילטירם פעם ב 7,500 - 8,000 ומצטים פעם ב 20,000 - 30,000 הכל תלוי באופי הנסיעה כמובן, האם גם אתה צימצמת תווך טיפולים?

איך הגיר הכוונה הקלאצ' מחזיק מעמד?

צריכת דלק?

חפרתי בנושא עמוקות גם בפורומים בארץ וגם בחו"ל, כמובן שאין משהו חד משמעי כי כל אחד אומר שזה יותר טוב והשני שההוא יותר טוב, כמוכן הדיעה החד משמעית שכל התוכנות בסטייג' 1 מאוד זהות בהפרשים קטנים באופן התנהגות. לגמר שלי, אם בכלל, הגיעו APR ו GIAC.

הבנתי שהתוכנה ל DSG7 מאוד מומלצת, מחייה את הגיר בהחלפות ובנסיעה מנהלתית אפילו די שומרת עליו, אבל זה רק מדעות של אנשים ולא על ניסיון אישי.

פורסם
מצטרף לשאלה של KREIOS, כמוכן לאחר עליה לסטייג' APR ממליצים לצמצם את תווך הטיפולים בערך בחצי, כלומר שמן ופילטירם פעם ב 7,500 - 8,000 ומצטים פעם ב 20,000 - 30,000 הכל תלוי באופי הנסיעה כמובן, האם גם אתה צימצמת תווך טיפולים?

איך הגיר הכוונה הקלאצ' מחזיק מעמד?

צריכת דלק?

חפרתי בנושא עמוקות גם בפורומים בארץ וגם בחו"ל, כמובן שאין משהו חד משמעי כי כל אחד אומר שזה יותר טוב והשני שההוא יותר טוב, כמוכן הדיעה החד משמעית שכל התוכנות בסטייג' 1 מאוד זהות בהפרשים קטנים באופן התנהגות. לגמר שלי, אם בכלל, הגיעו APR ו GIAC.

הבנתי שהתוכנה ל DSG7 מאוד מומלצת, מחייה את הגיר בהחלפות ובנסיעה מנהלתית אפילו די שומרת עליו, אבל זה רק מדעות של אנשים ולא על ניסיון אישי.

 

לשאלתך, לא צימצמתי טווח טיפולים ואני עושה טיפול לרכב אחת לשנה במוסך מורשה אשר מכיר אותי,

 

הגיר והקלאץ' מחזיקים מעמד, אני לא קורע את הרכב תמיד אלא מידי פעם נהנה ללחוץ, גם בלי לחיצות מרגישים נסיעה נעימה וזורמת אשר לא מסרסת את הרכב במקרה של סטוק.

 

צריכת הדלק בסדר גמור, בוא נגיד ללא לחיצות ונסיעות בעיקר בעיר אני מתדלק כל חצי טאנק וזה אומר חצי טאנק מספיק ל-200-250 ק"מ בתוך העיר, אם יש לך נסיעות מחוץ לעיר אז תעבור גם את ה-300 כך שזה סבבה.

 

 

ניר, אפשר קצת חוות דעת יותר מפורטת על השיפור בבקשה?

האם תוספת הכוח היא ליניארית לכל אורך רצועת המומנט או שזה מגיע במתפרץ?

עד כמה השינוי מורגש ביחס לסטוק?

למה החלטת ללכת דווקא על APR?

 

תודה!

 

תוספת הכוח היא ליניארית ולא מתפרץ, אני חושב (לא בטוח) שמתפרץ תקבל אצל GIAC, אישית עליה לינירארית בהדרגה היא הכי נכונה וטובה לדעתי.

 

השינוי מורגש מאוד ביחס לסטוק, בכל זאת זה תוספת של 48 כוח סוס בנאבה ועוד קג"מ, הרכב לא מרגיש מסורס וזורם יפה מאוד על הכביש, מאוד נהנה ממנו.

 

הלכתי על APR כיוון שאהבתי מאוד את האנשים שם, המליצו לי עליהם אנשים אשר אני סומך עליהם, ביקרתי במקום והחבר'ה (נתי ודודי היקרים) ענו לי על הכל ועזרו לי וכן כי APR עובדים צמוד גם בחו"ל עם קונצרן פולקסווגן שלדעתי זה פרט חשוב מאוד בהכרת הרכבים והמערכת כולה.

 

מקווה שעזרתי.

×
×
  • תוכן חדש...