Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשרת טיימינג תקולה -התנהלות מול צ'מפיון מוטורוס


ronlado
שימו לב! השרשור הזה בן 3473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברישיון רכב יש, אבל זה לא מספר מלא, אני צריך לדעת איפה הוא יוצר.

ספר רכב, אין לי.

 

איפה שהגלגל רזרבי??, חדש לי, אני אבדוק את זה.

אם אני לא טועה, איפה שהרזרבי זה בדרך כלל מדבקה ולא מוטבע.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדוק בקבצים המצורפים כיצד מוצאים את מספר המנוע. אם למנוע שלך קיים כיסוי פלסטיק תצטרך לפרק אותו בכדי למצוא את המדבקה.

 

לארץ הייצור אין משמעות עבורך מכיוון שאין שני מספרי מנוע דומים גם אם המנוע יוצר במדינה אחרת.

xsl=3.pdf

chain.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק בקבצים המצורפים כיצד מוצאים את מספר המנוע. אם למנוע שלך קיים כיסוי פלסטיק תצטרך לפרק אותו בכדי למצוא את המדבקה.

 

לארץ הייצור אין משמעות עבורך מכיוון שאין שני מספרי מנוע דומים גם אם המנוע יוצר במדינה אחרת.

 

הנושא של המספר, הוא לדעת איפה הוא יוצר, לפי הפרטים שמאיר מסר.

יש שתי מפעלים אשר מייצרים את המנוע המדובר, ומעל מספר סידורי כלשהו, אזי זהו המנוע המתוקן.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק אתה טועה ומטעה. ההגנה שלך על היבואן-מותג הזה היא משהו שדורש מחקר... שום דבר שכותבים פה לא יזיז אותך. ולגופו של עניין - יש לו יופי של עילת תביעה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך שההגנה של מרק על המותג היא מופרזת ומוגזמת תמיד אבל במקרה זה הוא לא טועה ולא מטעה

הרכב תוקן ולא במוסך מורשה של היבואן וללא ליווי של שמאי שיכין עדות מומחה אלא אם כן לרון יש זמן חשק להתעסק בזה ולהכין חווד דעת ואולי להגיע לתת עידות מומחה אחרת לך דבר ללמפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק אתה טועה ומטעה. ההגנה שלך על היבואן-מותג הזה היא משהו שדורש מחקר... שום דבר שכותבים פה לא יזיז אותך. ולגופו של עניין - יש לו יופי של עילת תביעה.

מה שבטוח אני לא מטעה, אולי טועה מכיוון שאינני יודע כיצד צ'מפיון סוגרים עניינים ב-4 עיניים עם לקוחות לגבי תקלות שונות.

 

מסמכים של הייצרן מסוג TPI זה מידע שמיועד למוסכים ואינו יכול לשמש כסיבה לבצע את התיקון על חשבון הייצרן.

 

בספרות הייצרן תוכל למצוא עשרות מסמכים מסוג TPI לגבי תקלות שונות ברכבים וכיצד הייצרן ממליץ לטפל בבעיה או הסבר אחר.

נראה לך שאתה יכול לרוץ למוסך הייבואן עם קלסר של עשרות תקלות לאחר מספר שנים ולבקש שהתקלות יתקנו חינם אין כסף ? אם אתה חושב ככה אז אתה חולמת...

 

מסכים איתך שההגנה של מרק על המותג היא מופרזת ומוגזמת תמיד אבל במקרה זה הוא לא טועה ולא מטעה

הרכב תוקן ולא במוסך מורשה של היבואן וללא ליווי של שמאי שיכין עדות מומחה אלא אם כן לרון יש זמן חשק להתעסק בזה ולהכין חווד דעת ואולי להגיע לתת עידות מומחה אחרת לך דבר ללמפה

חברים יקרים,

 

לכול אורך האשכול ניסיתי לכוון מספר חברים למידע הרלוונטי לגבי התקלה בשרשרת התיזמון או/גם לגבי המותחן. בכמה הודעות צירפתי מידע שימושי לתקלה בדגמים מסויימים וכול התגובות שלי לא באו להגן על היצרן או על הייבואן אלא למקד את

מחפשי המידע ברשת.

 

זה שאנשים מוציאים ברשת כול מיני מסמכים עם כותרת דומה לתקלה ברכבם ורצים לספר לחברים זה ממש לא רלוונטי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק אתה טועה ומטעה. ההגנה שלך על היבואן-מותג הזה היא משהו שדורש מחקר... שום דבר שכותבים פה לא יזיז אותך. ולגופו של עניין - יש לו יופי של עילת תביעה.

 

נקודה נוספת ששכחתי לציין קודם לכן: חלק מהמסמכים שאנשים מוציאים ברשת האינטרנט הודפסו והופצו באופן לא חוקי, מכיוון שהייצרן לא משתף את כול העולם בספרות האחזקה שלו. בחלק מהמקרים המידע מיועד ומכותב למנהלי הטכנים, ככה שאינני יודע אם המידע הזה חוקי או בעל משקל בבית המשפט.

 

מסמכי ריקול או TSB כן מופצים ברבים אבל גם להם יש הגבלה במקרים רבים למדינות מסויימות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו חוות הדעת המשפטית שלך?

 

אם כן אני אשמח להתייחסות של תיקון על חשבון היצרן רק אם טיפלת אצל היבואן או הנסמכים על שולחנו, בהקשר של הגבלים עסקיים.

 

לדעתי השאלה היחידה היא: האם התקלות האמורות כאן תוקנו על חשבון היצרן או על חשבון היבואן.

אני לא רואה פגם בזה שיבואן לוקח עלויות תיקון על עצמו, היכן שהלקוח בוחר לטפל אצלו.

אבל אם הוא מנצל את היותו יבואן לטיפול בתקלות ייצור על חשבון היצרן (עצם התיקון על חשבון היצרן היא הכרה בכך שמדובר בתקלת ייצור), כאמצעי לקדם את מוסכי היבואן על חשבון התחרות, יש כאן בעיה שהרשות להגבלים עסקיים צריכה לתת עליה את הדעת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו חוות הדעת המשפטית שלך?

אתה מפספס את כוונתי. אני משתתף בדיון על-מנת לעזור ולנסות להוסיף מידע שלפי הבנתי חשוב לדעת ולהבין לפני שקופצים לכרכרה של תביעה משפטית.

 

לפי מיטב הבנתי ברכבים מסויימים התקלה תוקנה על חשבון הייצרן אבל בהסתמך על רשימת מספרי מנוע/שילדה רלוונטים הנמצאת אצל ייצרן הרכב.

הייבואן בארץ מקיש בתוכנה הרלוונטית המחוברת לבסיס המידע של הייצרן ורואה מיד האם רכב X זכאי לתיקון על חשבון הייצרן.

ייצרן הרכב יודע בדיוק באיזה רכבים הותקנה שרשרת תקולה לפי מספר סידורי או ברקוד רלוונטי ואי לכך ובהתאם לזאת מאשר תיקון.

 

המסמכים המופצים ברשת לא מספקים את כול המידע הנדרש מכיוון שהמידע הרלוונטי והמדוייק נגיש רק לייבואני הרכב המחוברים ON-LINE לשרתים של הייצרן.

 

תודה על הוספת הפיסוק.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מארק, באמירה ״טועה ומטעה״ התכוונתי להערכת סיכוי התביעה. אגב, הסתרת מסמכים (כטיעון) לא ממש תעזור לצמפיון או ליצרן. אני מעריך שברגע שבית משפט ייתן צו לגילוי, צמפיון יתפשרו במהירות הבזק.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, את זה אתה אומר בתור משפטן, סטטיסטיקאי, קורא בקפה, אסטרולוג, מעלה באוב? איך אתה יודע מה סיכויי התביעה הזו?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביחס לסיכויי התביעה להצליח - אין כאן כוונה להציג מסמך ראיות גדוש בקלסרים אלא להתבסס על יסודות של צדק ביחס לאופי הנזק .

הקו המנחה אותי הוא שללא קשר לזמן האחריות המוצע ללקוח - ישנם אירועים שלא אמורים להתרחש ואם יתרחשו מדובר כאן בכשל מובנה שלא ניתן למנוע אותו.

ברגע שבספר הרכב מצוין ששרשרת תזמון ש אינה אמורה להיות מוחלפת ,הרי שאדם סביר שמטפל על פי הוראות יצרן לא סביר שיוטעה ולא יזכה להגנה מהטעם של טעות בלאי שמקורה בכוח עליון - ישנן תקלות שלדעתי מרכיב זמן האחריות לא חל עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
מסכים איתך שההגנה של מרק על המותג היא מופרזת ומוגזמת תמיד אבל במקרה זה הוא לא טועה ולא מטעה

הרכב תוקן ולא במוסך מורשה של היבואן וללא ליווי של שמאי שיכין עדות מומחה אלא אם כן לרון יש זמן חשק להתעסק בזה ולהכין חווד דעת ואולי להגיע לתת עידות מומחה אחרת לך דבר ללמפה

 

אני לא חושב שיש צורך בליווי של שמאי כי אין חילוקי דעות בנוגע לעובדות .

הרכב עבר איבחון במוסך מורשה של היבואן וקיבל חשבונית שבה כתוב "קפצה שרשרת התזמון ,דרוש החלפת ראש מנוע"

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...