Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשרת טיימינג תקולה -התנהלות מול צ'מפיון מוטורוס


ronlado
שימו לב! השרשור הזה בן 3465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בכלל לא בטוח במקרה ומדובר בייצור פגום, שהוכר ע"י היצרן והיבואן ככזה.

תן לי בבקשה עובדות שהייצרן מכיר ומודה בפגם בייצור ברכב של פותח האשכול.

עובדות=מסמך של הייצרן ריקול,TSB ראה דוגמא מצורפת.

VW TSB Cam Wear.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ה- RS זולה ביחס למה? אשמח לשמוע. אני אגיד לך ביחס למה היא יקרה - ביחס למחיר שלה בחו"ל. היא היתה אמורה לעלות פה 180 (לפי השוואת מחירים ל- 1.8 ). אז היא באמת היתה זולה ביחס לקונקורנציה :-)

 

הנימוק הזה יפה כמעט לכל הדגמים המיובאים לארץ מכל המותגים. אם תשווה אותה לגולף GTI, לאלפא QV, לפוקוס ST ולמגאן אז פתאום התמחור של ה-RS לא נראה נורא...

 

תן לי בבקשה עובדות שהייצרן מכיר ומודה בפגם בייצור ברכב של פותח האשכול.

עובדות=מסמך של הייצרן ריקול,TSB ראה דוגמא מצורפת.

 

בבקשה: TSB: TB-15-12-01

Description: VOLKSWAGEN: ALL MODELS EXPERIENCE THE TIMING CHAIN SLIPPING, RATTLING NOISES OF THE ENGINE AFTER STARTING, AND ENGINE FAILS TO START. 2008-13 ALL MODELS. *PE

Repair Information for NHTSA #10045560

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי גישה למאגרי המידע של היצרן, אבל TSB יש.

תסתכל גם בלינק של הכתבה מאוטובילד הגרמני, שם נציגי היצרן מודים שהייתה בעיה.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנימוק הזה יפה כמעט לכל הדגמים המיובאים לארץ מכל המותגים. אם תשווה אותה לגולף GTI, לאלפא QV, לפוקוס ST ולמגאן אז פתאום התמחור של ה-RS לא נראה נורא...

 

לא הבנתי. ST

אתה מקבל בסביבות 200 (כך היה כשהתעניינתי לפחות). מחיר דומה ל- VRS לפתיחה ומחיר כמעט דומה לסגירה.

ה- GTI? אותו מחיר.

מגאן לא אותו דבר כי פחות דלתות, ורכב יותר ממוקד מטרה, שהיא מטרה שונה לדעתי. אבל נניח שאותו מחיר.

QV? אותה סביבת מחיר פתיחה ואותה מחיר סגירה. אולי יש הבדלים באבזור לטובת ה- VRS, לא בדקתי ממש.

 

אז במה היא אטרקטיבית? באחריותה קצרה? (גם ה- QV, אבל לפחות היחס מהיבואן שונה לגמרי)

 

היתה צריכה להיות זולה מה- GTI ב- 20%, ובפועל מתומחרת אותו דבר. מעניין אם מכרו את ה- 100 רכבים שתכננו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי גישה למאגרי המידע של היצרן, אבל TSB יש.

תסתכל גם בלינק של הכתבה מאוטובילד הגרמני, שם נציגי היצרן מודים שהייתה בעיה.

ייבואן הרכב וגם אנוכי לא מתעסקים עם כתבות וכותרות באינטרנט.

תן לי בשר אמיתי !

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק10, נעניתי לאתגר שהצבת בפני :roll: ומצאתי מסמך (TPI (technical Product Information (ד"א לא ברור לי מה ההבדל בין TSB ל-TPI) המפרט את הבעיה בשרשרת התזמון המקורית, הסיבה לרעש ודרך התיקון:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/36706/blogs/skoda-fabia-israel/pdfs/TPI%C2%A02026513-5%20-%20Engine%20rattling%20noises%20from%20engine%20compartment%20when%20starting%20engine%20%28ENG%29.pdf

 

במסמך מוזכר גם שנעשה שינוי בקו הייצור בו הותאמה למנוע שרשרת חדשה (כולל מספרי המנועים הרלוונטיים).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול הכבוד על המאמץ !

 

המסמך שצירפת אלה הנחיות ייצרן לטיפול בתלונה מסויימת של הלקוח בדגמים מסויימים ואינה קושרת בשום מקרה את הרכב של פותח האשכול שהינו בעלים של סקודה פאביה.

במסמך לא מופיע מספר שילדה או מספר מנוע/קוד מנוע של פותח האשכול לכן זה לא תופס.

 

אתה יכול לנסות לפנות לייבואן עם המסמך הזה והוא כנראה ינפנף אותך..

 

אל תשכח שלייצרן הרכב יש מספר ספקים של כול חלק ברכב והוא יודע בדיוק איזה שרשרת ומספר סידורי הורכבה בכול רכב וייתכן שברכב של פותח האשכול מותקנת שרשרת שהייצרן יודע שהיא לא בעייתית.

 

אני לא פוסל לחלוטין אפשרות של תביעה משפטית או התערבות של עורך דין אבל צריכים להיות בטוחים שהתקלה נובעת מכשל תיכנוני.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שעברתי למוסך רון נובעת קודם כל ממניעים של שמירה על תקינות רכבי וכן תחושה פנימית של אמון. עד היום ,אני חייב לציין חשתי סיפוק אדיר מהרכב .חוויית נהיגה יוצאת מהכלל ,זמינות כוח חסרת תקדים ל- 1.8 ביחס לכל מתחרה אחרת בשוק המשפחתיות והתעתדתי להמשיך את רצפי הקניה עם צ'מפיון מוטורס כמובן שהכוויה האחרונה ציננה מאד את רצוני .פנו אליי בפרטי מטעם צ'מפיון מוטרוס .אעדכן אתכם אם החברה התעשתה באי הצדק שהושת עליי .וכעת אני לא מדבר בכלל על הצד המשפטי אלא על הצד השירותי ועל הסחבת שנסחבתי ועל אזלת היד שלי במניעת תקלה בשרשרת טיימינג. נעדכן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסמך שצירפת אלה הנחיות ייצרן לטיפול בתלונה מסויימת של הלקוח בדגמים מסויימים ואינה קושרת בשום מקרה את הרכב של פותח האשכול שהינו בעלים של סקודה פאביה.

 

הרכב של פותח השרשור הוא אוקטביה 2009 (בשנה הזאת האוקטביה יובאה רק עם מנוע 1.8TSI).

אין ספק שהייתה בעיה או של יצרן השרשרת או תכנון לקוי של המנוע (המוסך בו אני מטפל הודה בכך כאשר הבעיה התרחשה ברכבי הקודם מסוג סקודה רומסטר 1.2TSI שנת 2010), ועל זה יעידו עדויות רבות ברשת מכל העולם. מן הסתם מידע אותטי של היצרן קיים רק במאגרי המידע שלו אשר אינם פתוחים לכל.

 

ד"א, הרבה אנשים מתבלבלים ומזכירים את המילה ריקול (Recall), ריקול רלוונטי אך ורק לבעיות בטיחות. TSB או TPI רלוונטיים לתקלות "לא צפויות", ויכול להיות שצ'מפיון 'משחקים' אותה 'ראש קטן' בכך שאנשים שואלים אותם אם יש ריקול על המנוע - ברור שאין ולעולם לא יהיה ריקול על המנוע כיוון שהוא אינו מרכיב בטיחותי. מעניין אם מישהו ישאל האם קיים TPI או TSB עבור שרשרת התזמון במנועי TSI, מה תהיה תשובתם?

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א, הרבה אנשים מתבלבלים ומזכירים את המילה ריקול (Recall), ריקול רלוונטי אך ורק לבעיות בטיחות. TSB או TPI רלוונטיים לתקלות "לא צפויות", ויכול להיות שצ'מפיון 'משחקים' אותה 'ראש קטן' בכך שאנשים שואלים אותם אם יש ריקול על המנוע - ברור שאין ולעולם לא יהיה ריקול על המנוע כיוון שהוא אינו מרכיב בטיחותי. מעניין אם מישהו ישאל האם קיים TPI או TSB עבור שרשרת התזמון במנועי TSI, מה תהיה תשובתם?

ריקול אינו מתייחס אך ורק לבעיות בטיחות.

ראה קובץ מצורף ריקול להחלפת מנוע המאוורר/מניפה עבור VR6.

אינני יודע כיצד ייצרן הרכב VAG מחליט מתי להוציא ריקול או TSB אבל בהחלט במקרה של כשל תיכנוני של שרשרת התיזמון אני הייתי מכניס את הכשל לקטגוריה בטיחותית.

תאר לך שבזמן נסיעה בכביש 6 במהירות של 120 קמ"ש השרשרת קופצת כמה שיניים או נקרעת מה שיכול להוביל לכיבוי המנוע ולאי שליטה על הרכב ולתאונה.

1993-95 Model Volkswagen VR6 Vehicles Replace Radiator Fan Motor Fan Blade.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...