Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

אתמול תדלקתי את רכבי בתחנת דלק חדשה,משום מה נכנס בתדלוק שהמיכל לא היה ריק לגמריי 46 ליטר (דבר שהוא מאוד מאוד מוזר).

 

לאחר שנסעתי עם רכבי לכיוון הבית עצרתי,חזרתי אליו לאחר כמה שעות היה ריח חזק מאוד של דלק בתוך הרכב עצמו ולא חיצונית.

בדקתי,חיפשתי אחר דליפות אך דבר לא נמצא.

 

זקוק לעזרתכם בבקשה.

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

איפה חיפשת אחר דליפות? תרים את המושב האחורי ותראה אם יש לך שם רטיבות.

יכולה להיות נזילת דלק מהמיכל\משאבת דלק\האטם בין המיכל למשאבה.

פורסם

בדקתי את המושב האחורי אין נזילה שם.

האם זה תיקון יקר ?

מסוכן לנסוע ככה ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

כנראה הוא התכוון להודעה של elians.

יצא לי לנסוע עם נזילה ממיכל הדלק כמה זמן, זאת לא היתה חוויה נעימה. אצלי אישית לא קרה שום דבר אבל לך תדע.

לדעתי זה לא ממש בטיחותי. מצד שני כדי להגיע למוסך לבדיקה מסודרת כנראה לא אמורה להיות בעיה. הייתי ממתין לתגובה של מישהו עם קצת יותר ידע בנושא ממני.

פורסם

המיכל דלק עומד על אותו מקום כלומר לא הייתה נזילה לא שמתי לב לנזילה והאוטו משום מה אוכל פחות דלק :0

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

לא אבל ראיתי שהוא לא אטום כל כך אולי סיליקון לשים שם ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

  • ספונסר פורום
פורסם

יש נזילה.

תדלק מיכל מלא,עד למעלה, הנע את המנוע ופתח את מכסה הפלסטיק שמתחת למושב הנוסע האחורי ימני, אתה תראה את הנזילה.

לרוב בגלל משאבה סדוקה.

אורן

פורסם

כשהייתה לי הפיג'ו 206 שנת 02 השתחרר מעט החיבור בין המיכל לבין הפיה של התדלוק חיברתי את זה לחצי שנה מאז שזה קרה עד למכירה לא חזרה התקלה.

אגב, 46 ליטר זה ממש מוגזם הכי הרבה שאני הכנסתי זה 43 וזה כבר שאני רואה את הדלק עד למעלה

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

×
×
  • תוכן חדש...