Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, פתחתי פה שרשור לפני כמה חודשים בהתייעצות בנוגע לרכב סופר מיני, אבל לאחרונה האירו את עיניי שאפשרי לקחת גם רכב מיני.

כמו שציינתי גם בשרשור הקודם, אני בקבע כרגע, והייעוץ פה אינו בנושא האם לקנות רכב או לא, אלא איזה רכב.

 

הייתי דיי נעול על היונדאי I10 עם המנוע 1200, אבל הציעו לי עוד רכב (בתודה לחבר פורום כאן)- מיצובישי ספייס סטאר.

הנסיעה שלי היא כ-40 ק"מ ביום, מרחובות ליבנה.

הבנתי שהיונדאי יותר נוחה מבחינת מושבים, ולדעתי גם נראית יותר טוב, אבל מצד שני הספייס סטאר הרבה יותר חסכונית ממנה. (שמעתי גם מאנשים שהצריכה של היונדאי ממש על הפנים ביחס לרכב מיני).

ככה שהתחלתי לכוון הרבה יותר לכיוון של המיצובישי, אבל עליה הבנתי שהמושבים לא הכי נוחים בעולם, ושהמנוע שלה ממש רועש ורועד, וגם היא לא הכי יציבה על הכביש.

רציתי לשאול אנשים שאולי יצא להם לנהוג על שני הרכבים האלה על ההמלצה שלהם, והאם המנוע של הספייס סטאר עד כדי כך נוראי.

כמובן שאני פתוח גם לעוד הצעות..

שכחתי גם לציין, הרכב חייב להיות אוטומטי.

 

תודה מראש,דניאל.

פורסם (נערך)

המושבים של היונדאי בעלי תמיכה טובה יותר באזור הירכיים והמשענת.

למיצובישי מנוע 3 צילידרים אופייני,כלומר בעמידות יש רעידות קלות,אבל בנסיעה אין.

בכביש בין עירוני המנוע יחסית שקט עקב עבודה בסלד נמוך,בעיר או במאמץ המנוע נשמע מעל הממוצע,אם אתה שומע מוסיקה לא תהיה לך בעיה,אבל אם לא,לדעתי זה יפריע לך.

המושבים נוקשים בהתחלה,אבל כשמתחילים לנסוע הם לא מפריעים וגם לאחר נסיעה של 3 שעות אין כאבי גב,למרות שאני הייתי מעדיף מושבים רכבים יותר.

יציבות-יש לה מתלים רכים,כלומר בעיר זה טוב,אבל בכביש מפותל זה פחות טוב עקב זווית גילגול גדולה וחוסר איזון בין הבולמים הקדמים לאחורים אם יש שבר בכביש בפניה במהירות.

אבל המיצושי חיסכונית יותר,בין עירוני בנסיעה רגועה אתה מקבל כ 1/20.

 

אם היינו מדברים על גיר ידני,אז ללא ספק היונדאי עדיפה.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב כזהאפשר לקנות סופר מיני, למשל יונדאי i20, פורד פיאסטה. עכשיו סוף השנה, יש מבצעים, יש קניות קבוצתיות, יש 0ק״מ יד ראשונה. חבל בתקציב כזה לקנות רכב מיני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
המושבים של היונדאי בעלי תמיכה טובה יותר באזור הירכיים והמשענת.

למיצובישי מנוע 3 צילידרים אופייני,כלומר בעמידות יש רעידות קלות,אבל בנסיעה אין.

בכביש בין עירוני המנוע יחסית שקט עקב עבודה בסלד נמוך,בעיר או במאמץ המנוע נשמע מעל הממוצע,אם אתה שומע מוסיקה לא תהיה לך בעיה,אבל אם לא,לדעתי זה יפריע לך.

המושבים נוקשים בהתחלה,אבל כשמתחילים לנסוע הם לא מפריעים וגם לאחר נסיעה של 3 שעות אין כאבי גב,למרות שאני הייתי מעדיף מושבים רכבים יותר.

יציבות-יש לה מתלים רכים,כלומר בעיר זה טוב,אבל בכביש מפותל זה פחות טוב עקב זווית גילגול גדולה וחוסר איזון בין הבולמים הקדמים לאחורים אם יש שבר בכביש בפניה במהירות.

אבל המיצושי חיסכונית יותר,בין עירוני בנסיעה רגועה אתה מקבל כ 1/20.

 

אם היינו מדברים על גיר ידני,אז ללא ספק היונדאי עדיפה.

 

ומבחינת בטיחות, איך הספייס סטאר?

כבישים מפותלים באיזורים שאני נוסע בהם אין יותר מדי, אבל כל עוד היא יכולה לעבור כבישים שמתעקלים קצת על 4 גלגלים, אני מרוצה...

 

 

 

 

ובקשר לסופר מיני, בלי להיכנס לעניין יותר מדי, אין לי 80K בכיס, אני מתכנן על קנייה של מקדמה+ תשלום חודשי, יש לזה את הפלוסים ואת המינוסים, אבל לאחר הרבה מחשבה הגעתי למסקנה שכרגע זה מה שמתאים לי.

פורסם

קיבלה 4 כוכבים,הורידו ציון על חוסר במערכות כמו אי התרעה אם מאחור לא חגורים והגבלת מהירות,ההגנה על הנוסעים דווקא טובה,מציע לקרוא באתר של euroncap על התוצאות שלה.

זה לא שהיא עפה בסיבובים,פשוט זה לא רכב לפניות הדוקות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שני דברים לגבי מה שעלה פה:

*לגבי הספייס סטאר אז אני זוכר שקראתי פה שכתבו שבכביש מהיר הוא מרגיש קצת לא יציב.

*לגבי מבחני ריסוק שהזכרתם: אז אני חושב שמהמיני אז רק לפיקנטו ונראה לי שגם לסיטי גו יש 5 כוכבי בטיחות

פורסם

לא בכביש מהיר אלא במפותל.

הבטיחות בין המיצובישי להם דומה,לספייס הורידו ניקוד על חוסר בהתראה וחוסר במקביל,כבטיחות בעת התנגשות היא דווקא בסדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המושבים של היונדאי בעלי תמיכה טובה יותר באזור הירכיים והמשענת.

למיצובישי מנוע 3 צילידרים אופייני,כלומר בעמידות יש רעידות קלות,אבל בנסיעה אין.

אני חייבת לציין שאני עשיתי עליה נסיעת מבחן פעמיים (וגם רכשתי אך עדיין לא הגיעה) ואין שום רעידות בעמידה. היא שקטה יחסית (אולי כי אני נוהגת על גרוטאה כרגע אבל עדיין. לא הרגשתי רעידות כלל)

פורסם

בעמידה ברמזור היא רועדת,תסעי על רכב עם 4 צילנדרים ותראי את ההבדל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא תמיד מה שרשום במפרט מתורגם גם למציאות,בפועל,לספייס יש תר מטען פרקטי יותר כי הוא ארוך יותר,ליונדאי הוא קכב יותר,לכן עגלה למשל יהיה קל יותר במיצובישי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...