Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי יללה מעצבנת בתא המנוע שמתגברת עם הלחיצה על הגז.

האם יכול להיות שהרעש מגיע ממותחן רצועת האלטרנטור (מחוברת לאלטרנטור ולמדחס אם אני לא טועה)?

האם הרצועה מסתובבת מהר יותר עם הלחיצה על הגז?

תודה

פורסם

"הרופא, כואב לי בבטן. יכול להיות שיש לי קרע בקישקס?"

 

מה שאני אומר, זה יכול להיות מיליון דברים. בלי תמונות, הקלטה של הרעש, וכו', אין לנו איך לעזור ממש.

פורסם

אכן נשמע שזה רעש שמגיע מאיזור רצועת האביזרים או אחת הגלגלות דרכם היא עוברת. כדי לדעת זאת באופן מוחלט יותר יש להוריד את הרצועה ולבדוק ויזואלית ומוחשית כל גלגלת ומותחן בניפרד.

פורסם
תודה רבה, אבדוק ואעדכן.

לגבי השאלה ששאלתי, האם מהירות סיבוב רצועת האביזרים מושפע מלחיצה על דוושת הגז?

 

כן ולא. המהירות של הרצועה זה פונקציה של מהירות סיבוב הקראנק, או מהירות סיבוב המנוע במילים פשוטות. כשאתה מוסיף גז, אתה גורם למנוע להאיץ, להסתובב מהר יותר, ולכן לסובב את הרצועה מהר יותר.

 

אבל אם סתם תלחץ פול גז זה לא יגרום לרצועה להסתובב מהר יותר. קודם המנוע צריך להאיץ.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הוא ילחץ פול גז, המנוע יאיץ עד למנתק והרצועה תסתובב מהר יותר...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כן ולא. המהירות של הרצועה זה פונקציה של מהירות סיבוב הקראנק, או מהירות סיבוב המנוע במילים פשוטות. כשאתה מוסיף גז, אתה גורם למנוע להאיץ, להסתובב מהר יותר, ולכן לסובב את הרצועה מהר יותר.

 

אבל אם סתם תלחץ פול גז זה לא יגרום לרצועה להסתובב מהר יותר. קודם המנוע צריך להאיץ.

 

אאההה???

פורסם
כן ולא. המהירות של הרצועה זה פונקציה של מהירות סיבוב הקראנק, או מהירות סיבוב המנוע במילים פשוטות. כשאתה מוסיף גז, אתה גורם למנוע להאיץ, להסתובב מהר יותר, ולכן לסובב את הרצועה מהר יותר.

 

אבל אם סתם תלחץ פול גז זה לא יגרום לרצועה להסתובב מהר יותר. קודם המנוע צריך להאיץ.

 

בכל מצב בו הגז יהיה לחוץ שהרכב מונע הרצועה תסתובב מהר יותר כי גל הארכובה מיסתובב מהר יותר ובטח עם פול גז

פורסם
כן ולא. המהירות של הרצועה זה פונקציה של מהירות סיבוב הקראנק, או מהירות סיבוב המנוע במילים פשוטות. כשאתה מוסיף גז, אתה גורם למנוע להאיץ, להסתובב מהר יותר, ולכן לסובב את הרצועה מהר יותר.

 

אבל אם סתם תלחץ פול גז זה לא יגרום לרצועה להסתובב מהר יותר. קודם המנוע צריך להאיץ.

כן וכן!

סיבוב הרצועה מושפע ישירות מסיבות הקראנק (מינוס החלקות) והקראנק מסתובב יותר מהר בלחיצה על הגז, במיוחד בהילוך סרק שאני מניח שלגביו נשאלה השאלה.

פורסם

מעדכן -

פירקתי את מותחן הרצועה, ומצבו לא היה מזהיר. הרכבתי חדש והרעש נעלם (ישנם רעשים אחרים, אבל זה לשרשורים אחרים :roll:).

תודה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...