Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Dan-Idin - אם תאמר לי שגם בסיפור הזה אתה בצד של המוסך, זה כבר יהיה קצת מוזר.

 

החליפו לו את הפלאג הנוסף רק כשהוא גילה בעצמו ששיקרו וטענו שהחליפו את

ארבעת הפלאגים (וכמובן גם גבו מחיר על החלפה של 4 פלאגים), כשבפועל החליפו רק 3.

כשחזר, החליפו את הנוסף בחינם - תודה רבה באמת.

פורסם

אני לא יכול לקחת שום צד כי יש כמה דברים שלא ברורים לי

אני קודם כל רוצה להבין מה ששולם ומה עשו בסופו של דבר ואם משהו יודע האם באמת יש פלגים מיוחדים לרכב הזה אז שיגיד

פורסם

בדיוק כפי שנרשם בתגובה 16.

יש לי כמובן את החשבונית של 740 שקל ל4 פלגים , קנייה שנעשתה לפני כשנה,

ויש לי חשבונית מהיום על 4 פלגים חדשים, תואמים לרכב לגמרי בששים וכמה שקלים כ"א לפני מע"מ.

האמת, לא צפיתי ללקיחת אחריות של המוסך, (ישראל,אתם יודעים), אבל התבאסתי על המחיר המופקע

ששלמתי ללא צורך לפני כשנה.

אין בעיה, נסיתי מוסך מורשה מתוך תקווה שהעסק מסודר והגון, והתאכזבתי לגלות שלא כך הדבר.

הפסדתי 300-400 שקל, הם הפסידו הרבה יותר.

סלע

פורסם (נערך)

קנית פלגים למנוע 2000 של פוקוס בשישים ש"ח?!

לא נראה לי שאלו הפלגים שמתאימים לרכב שלך.

כפי שאבי כתב סט כזה עולה 300 וצפונה , דנסו או NGK (המקוריים).

עריכה אחרונה על ידי ניצן א
פורסם

דן שלום

ברשותך, לא רוצה לחפור עוד בנושא.

דפקו לי 740 שקל לפני שנה ל 4 פלגים, והפסידו אותי למשך שארית חיי.

הפלגים ב 380 שקל הם ngk אירידיום, שמתאימים לרכב שלי.

מבחינתי,אפשר לסכם ולסגור את הנושא.

סופ"ש משובח לכולם.

סלע

×
×
  • תוכן חדש...