Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים

שאלה לי אליכם-

מישהו יודע עלות של רביעיית פלאגים כפי שרשום בכותרת?

העניין הוא כזה- מוסך מורשה פורד באזור המרכז טוען שאלו לא פלאגים סטנדארטים,

ומכר לי רביעיית פלאגים ב 760 שקל כולל מע"מ.בקשתי פלאגים רגילים ופשוטים.

טענתו הייתה שלדגם גיאה יש צורך בפלאגים ייחודיים-הרגילים לא מתאימים.

היום התברר לי שיש רביעיית פלאגים ב 160 שקלים שמתאימה לי בדיוק.

מישהו יכול לעזור/לשפוך אור?

תודה מראש

אילן

סלע

פורסם

שלום,

4 פלגים מקוריים לרכב שלך עולים 300 שקל כולל מע"מ לאחר הנחה.המחיר לצרכן של הפלגים 363 אז אני לא מבין למה לקחו לך 760.

אולי על העבודה למרות ש 400 שקל עבודה זה בהחלט מוגזם.

פורסם

תודה על תשובתך.

העניין הוא שהיום נתקעתי בדרך עם הרכב.

הזמנתי גרר שלקח את הרכב למוסך אחר שאני סומך עליו-לא אותו מוסך פורד שבו הורכבו הפלאגים.

מה מסתבר?

פלאג אחד עף ממקומו, שבר את הראש (חלק הפלסטיק שמכסה אותו-קויל?), וגרם לסדק במכסה ראש מנוע.

הפלאג הזה לא הוחלף, כיוון ששלושת הפלאגים האחרים שנבדקו היו של פירמה אחת, והפלאג הזה של פירמה אחרת.

לדברי בעל המוסך, ניתן לראות בברור שהבלאי שונה וגדול משמעותית מהבלאי של שלושת האחרים.

הערכה שלי- הם פחדו לשבור את הפלאג, כנראה שההוצאה שלו לא הלכה חלק, ולכן החליפו רק שלושה.

בכל מקרה, זה לא הפריע להם לחייב על ארבעה.

מחר אגש למוסך פורד עם הקבלה השמורה אצלי, ועם הפלאגים שהוצאו מהרכב.

אם לא יקחו אחריות, אצטרך לפעול בדרכים משפטיות.

זה פחות הכסף,זה עניין של עקרון.מוסך מורשה שמקרין בטחון ואמינות,

ובתכלס ,דפקו לי מחיר מוגזם על הפלאגים, ואפילו לא החליפו את ארבעתם.

נחכה למחר ונראה.

סלע

פורסם
ואני חוזר ואומר: מקצועי ואמין ככל שיהיה, אף מוסכניק לא יעבור על הרכב שלך יותר טוב ממך!

(במגבלות מסויימות)

+1

 

חברה, תתחילו לטפל ברכב שלכם לבד ולא לסמוך על שום מוסך, באיחוד בטיפולים פשוטים כמו החלפת פלאגים ושמו/פילטרים. יש מספיק חומר בפורום וסרטונים ביוטיוב של איך עושים זאת נכון, בהצלחה.

פורסם

קיצוני מאוד לרשום זאת. כמו בכל דבר גם בתחום המוסכים, יש כאלה שעדיף להתרחק ויש גם ממש טובים.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

להחליף 3 פלאגים כי את הרביעי לא הצליחו להוציא, זה הפקרות לשמה. לטיפול לא נכנסים למוסך מרכזי או מורשה, כל מוסך יכול לעשות את העבודה של החלפת שמנים,בדיקת בלמים ופלאגים או שלא:evil:.

מקווה לשמוע עידכונים בנושא.

פורסם

טוב,אז יש עדכון טרי מהיום.

בעל המוסך לקח אחריות על מה שקרה.

הוא לקח על עצמו את עלות ההברזה של הפלאג הסורר, אטם מחזיר שמן ועבודה.

על כל אלו לא חוייבתי.

מיד לאחר שיצאתי ממנו ,קפצתי למוסך אותו אני מכיר שנים, והוא זה שמטפל ברכב השני במשפחה.

בקשתי שיוציא את ארבעת הפלגים כדי לראות מה נעשה.

הפלאג הדפוק הוחלף בחדש, וכל יתר השלושה המשומשים הוחזרו למקומם.

דעתכם?

חג שמח

סלע

פורסם
טוב,אז יש עדכון טרי מהיום.

בעל המוסך לקח אחריות על מה שקרה.

הוא לקח על עצמו את עלות ההברזה של הפלאג הסורר, אטם מחזיר שמן ועבודה.

על כל אלו לא חוייבתי.

מיד לאחר שיצאתי ממנו ,קפצתי למוסך אותו אני מכיר שנים, והוא זה שמטפל ברכב השני במשפחה.

בקשתי שיוציא את ארבעת הפלגים כדי לראות מה נעשה.

הפלאג הדפוק הוחלף בחדש, וכל יתר השלושה המשומשים הוחזרו למקומם.

דעתכם?

חג שמח

 

על מה שלמת סופו של דבר?

פורסם

היום לא שלמתי כלום.

עדיין יש בי טעם מר מהפעם שעברה.

גם שלמתי מחיר מופקע ל 4 פלאגים- 740 שקל, גם לא הוחלפו אז כל ה 4 (רק 3),

וגם לא עדכנו אותי אז שיש בעיה.

סלע

פורסם

גם לי נראה שלא אחזור לשם יותר.

מה יצא להם?

"הרויחו עלי" כ 350-400 שקל על פלגים, והפסידו לקוח שהיה משאיר מאות אם לא אלפי שקלים לאורך השנים.

מסוג העסקים שלא מסוגלים לראות מעבר לקצה האף,העיקר לדפוק לקוח כאן ועכשיו.

פעם שעברה אמר לי המנהל המקצועי שלפוקוס מנוע 2000 צריכים פלאגים מיוחדים.

לא מיוחדים ולא נעליים.

כפי שכתב אבי בתגובה 2, במוסך השני שאני מטפל בו,מוכרים פלגים זהים לפלגים שנמצאו היום ברכב שלי אחרי שיצאתי ממוסך פורד מורשה,

בעלות של 65 שקלים לאחד לפני מע"מ.

אני את המסקנות שלי הסקתי.

בדרך כלל קשה לעבוד עלי, הם הצליחו , אבל זו פעם אחת-ראשונה ואחרונה.

סלע

פורסם
היום לא שלמתי כלום.

עדיין יש בי טעם מר מהפעם שעברה.

גם שלמתי מחיר מופקע ל 4 פלאגים- 740 שקל, גם לא הוחלפו אז כל ה 4 (רק 3),

וגם לא עדכנו אותי אז שיש בעיה.

למה שלוש הרי שמו בסוף עוד פלג חדש?

×
×
  • תוכן חדש...