Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקריאה במגזין הצרכנות האמריקאי consumers report מתברר שבבדיקה השואתית אין קשר בין צמיג טוב ובין היצרן. (כפי שכתב מוטי). לכן ההמלצות שלהם מתיחסות לדגם צמיג מסוים ולא ליצרן איזשהו. לרוב הם גם בודקים את סדרת צמיגי העילית ולא הצמיגים הפשוטים של יצרני הצמיגים הידועים. לכן בסופו של דבר לא ברור מי יותר טוב מהצמיגים הפשוטים ( שאותם אנו קונים). למרות זאת אני מניח שצמיגי אליאנס נחותים במקצת מהצמיגים הפשוטים של היצרנים המפורסמים. האם עדין שווה לרכוש אליאנס?

- Yehuda

 

That is incorrect, all models of tires are checked and reviewed indevidualy, most tire companies make many different models for many different uses that you can't possibly cover by reviewing 2-3 elite model lines

 

.I can see that you're all for "made in israel", but in this case what is made outside israel is simply MUCH better

 

.Moti

פורסם

כמו לכל יצרן גם לקומהו יש צמיגים טובים ופחות טובים ,

SAVA , TIGER , NANKANG , BARUM וכו.... ,כל אלה הם צמיגים מפירמות לא ידועות

שלפי דעתי לא כדאי להתעסק אתם מסיבה פשוטה שהבלאי שלהם מואץ יותר והם לא בהרבה זולים מהמותגים המובילים (חבל שאנשים לא יודעים את זה),

"הצמיגים הינם מחברה שנקראת "אוטסו" או משהו דומה לזה ואמורים להיות תוצרת יפן ב-2000 ש"ח לכל הרביעייה."

תשקיע עוד קצת ותמצא במחיר לא גבוה מזה צמיגים טובים יותר.

פורסם

תודה, אבל כנראה שאבא שלי היה יותר זריז ממני והוא החליף את כל הרביעייה באותו הסכום

ל-KUMHO ECSTA SUPRA, זה עדיף? ועל הדרך הוא החליף גם לקורדובה שלי ארבעה

צמיגים של KUMHO מסדרת POWER MAX II ב-700 ש"ח.

 

תודה,

איציק.

פורסם

BLACK B, הקומו אקסטה סופרה הם צמיגים מצויינים ובהחלט אבא שלך עשה קניה טובה.

 

לגבי שאר הדברים שנאמרו כאן:

המישלין אכן מדורגים גבוה מאוד, אבל מולם יש את הצמיגים הספורטיבים של שלל החברות כגון פירלי, יוקהומה, טויו,בירדג'סטון, גודייר וכו'.....

 

ההשואה נעשית בין ליצרן ליצרן לפי דירוג דגם הצמיג, (ולא לפי שם היצרן שמוטבע על הצמיג)

למשל הטויו פרוקסיס T1 מול ה-A539 של יוקוהומה או ה-SP9000 של דנלופ.

 

אגב אליאנס, אני עד היום שמעתי רק טענות כלפי הצמיגים שלהם..שחיקה מוגברת והתיבשות.:roll:

 

ועוד נ.ב קטן לפני הסוף:

אני זוכר שקראתי ממש מזמן מאמר שבחן צמיגי שטח לרכבי 4X4 והיוקומה היו מדורגים ראשונים עם הפרש ניקר מול המתחרות...

 

אמיר.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים , אני יקפוץ לאוטודיפו לבדוק מבצעים

על יוקוהמה וקומו . אגב למגיב השני המידה היא 185/65 14

אם מישהוא יודע - המחיר שלהם כולל גם הרכבה ? אולי איזון ?

תודה .

פורסם
תודה רבה לכל המגיבים , אני יקפוץ לאוטודיפו לבדוק מבצעים

על יוקוהמה וקומו . אגב למגיב השני המידה היא 185/65 14

אם מישהוא יודע - המחיר שלהם כולל גם הרכבה ? אולי איזון ?

תודה .

 

היוקו אם אני לא טועה זה 600 לזוג (איזון והרכבה על חשבון הבית תמיד, לעולם אל תוסיף פרט למחיר של הצמיג).

×
×
  • תוכן חדש...