Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה סקיצה של לוגו שעשיתי, מה אתם אומרים?

 

הגירסה העליונה זה גירסת "סבבה" עבור הפורום וישומים עתירי גרפיקה :wink:

הגירסה התחתונה היא גירסה מופשטת יותר עבור הדפסות, חולצות, וילונות, Whatever.

 

נ.ב. נחשו איזה מכונית זו (רמז: תסתכלו קצת יותר ימינה בהודעה)

!Hey that's pretty low, you cheating bastard

 

.Moti, the original designer of letters as wheels

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הנה עוד הצעה שלי.

והערה קטנה: כשמישהו יוצר לוגו שנושא את האותיות CF בגדול בתור ראשי תיבות, לי זה תמיד מזכיר "סיסטיק פיברוזיס" יותר מאשר "קארס פורום".תחשבו על זה.

בהזדמנות זו אני מעלה גם את הלוגו שהצעתי מוקדם יותר היום, כדי שתראו את שניהם ביחד.

מתן, הלוגו השמאלי שלך עדיין נראה הכי טוב פה (אל תעלב מוטי, גם שלך נראה טוב, השניים האחרונים לפחות).

אני חושב שלא צריך לשים צורה של מכונית של יצרן שהוא (אמממ... ליאור...) פשוט צורה של מכונית, מופשטת כמו שמתן עשה ! הרי שהפורום מזוהה עם מכוניות על כל סוגיהן ולא בהכרח מכוניות ספורט\ענתיקות\יפנומטיות וכ"ו.

 

הלוגו שלו מזכיר לי כרטיס ביקור של אחד המנכ"לים הגדולים בארץ, הלך על אותו עיצוב, כחול בצבעים עם כיתוב כסוף ! פשוט אבל אצילי משהו.

 

נ.ב. לגבי הלוגו שאפשר לשלוח לאתר סקס... מה לאזעזל אתם רואים שם?! אני יושב כבר שעה ומסתכל ומסתכל ! זה מתחיל להזכיר לי את התמונות התלת ממדיות האלו שאני אף פעם לא מצליח לראות כלום וכולם כן !!!

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
:wink: ?I thought of a T-shirt, using the logo I designed, would you wear one

 

 

 

 

 

 

.Moti

לא יודע לגבי חולצה כזאת...

אבל בהחלט אהבתי את הצורה של הטקסט של Cars Forum שאתה עושה:-P

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אולי שהמנהלים יפתחו כבר אשכול שיהיה אפשר לשים שם במרוכז את כל העבודות והסטיקרים ואז כל אחד יוכל לבחור בצורה מסודרת?

אני מניח שאשכול כזה יפתח עוד כמה ימים - לתת לכולם אפשרות להכין.

זה לא סביר לא הגיוני לתת זמן של יום אחד (ואפילו פחות) לחלק מהאנשים שעסוקים בחיים האמיתיים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הנה סקיצה של לוגו שעשיתי, מה אתם אומרים?

 

הגירסה העליונה זה גירסת "סבבה" עבור הפורום וישומים עתירי גרפיקה :wink:

הגירסה התחתונה היא גירסה מופשטת יותר עבור הדפסות, חולצות, וילונות, Whatever.

 

נ.ב. נחשו איזה מכונית זו (רמז: תסתכלו קצת יותר ימינה בהודעה)

הכי יפה עד עכשיו (הגרסה התחתונה), רק לפי דעתי בכדי לחסוך במקום בסטיקר - במקום לרשום את כתובת האתר למעלה, לרשום WWW ו CO.IL בצידי הCARSFORUM, כמובן קצת בקטן יותר, כך כתובת האתר תהיה ברורה יותר וקריאה גם ממרחק!

בהחלט סטיקר שהייתי שם על האוטו! במיוחד אם הסטיקר היה שקוף!!

פורסם
אני מניח שאשכול כזה יפתח עוד כמה ימים - לתת לכולם אפשרות להכין.

זה לא סביר לא הגיוני לתת זמן של יום אחד (ואפילו פחות) לחלק מהאנשים שעסוקים בחיים האמיתיים.

כן בסדר

לא התכוונתי ללפתוח אשכול להצבעה

אלה אשכול שכל אחד יוכל לשים שם את הלוגו\סטיקר שלו במרוכז

ואז אחרי שכל מי שרוצה להכין שם את שלו, יהיה אפשר לפתוח אשכול הצבעה

פורסם

לדעתי הרבה מהלוגואים שפורסמו פה פסולים.

בלוגו לא שמים תמונות שמוצאים בגוגל, או תמונות בכלל.

לוגו אמור להיות משהו שיצרו 100%.. לא תמונה שנלקחה והוסף לה טקסט.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לדעתי הרבה מהלוגואים שפורסמו פה פסולים.

בלוגו לא שמים תמונות שמוצאים בגוגל, או תמונות בכלל.

לוגו אמור להיות משהו שיצרו 100%.. לא תמונה שנלקחה והוסף לה טקסט.

 

איפה זה רשום?

 

זה לא לוגו של חברה מסחרית עולמית או משהו, סה"כ אתר אינטרנט שמחפש דרך לפרסם את עצמו על הצד הטוב ביותר, ככה שכל האמצעים כשרים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...