Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה כשרוני מאוד (ואני לא כותב בציניות), אבל הלוגו שלך מבולגן מדי,

אולי לחולצה זה סביר, אבל אל תשכח, זה צריך להיות גם באתר למעלה, גם על מדבקה וגם חולצה.

 

בכל אופן רואים שאתה כשרוני.

 

נקווה שגם המנהלים יגיבו...

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, באמת!

 

אבל לדעתי לא כדאי ללכת על זה כי יחשבו שזה פורום שמוקדש לקורבטים.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
אהבתי :-)
גם אני. לפי דעתי זה העיצוב המנצח...
פורסם

suruk - העיצובים שלך מאוד יפים, אבל מבולבלים ולא מתאימים בתור סטיקר או לוגו.

sagiisra - גם זה יפה אבל לא מתאים בתור לוגו כי הטקסט קטן מדי ובניסיון הראשון זה נראה קצת כמו ARS FORUM... עדיף שכל האותיות יהיו באותו הגודל והפונט. צריך להבליט את הטקסט לפחות בשביל הלוגו והסטיקר. על חולצה אפשר לדבר אח"כ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
suruk - העיצובים שלך מאוד יפים, אבל מבולבלים ולא מתאימים בתור סטיקר או לוגו.

sagiisra - גם זה יפה אבל לא מתאים בתור לוגו כי הטקסט קטן מדי ובניסיון הראשון זה נראה קצת כמו ARS FORUM... עדיף שכל האותיות יהיו באותו הגודל והפונט. צריך להבליט את הטקסט לפחות בשביל הלוגו והסטיקר. על חולצה אפשר לדבר אח"כ.

 

רוני

אין לי בעיה להבליט את הטקסט ולהגדיל אותו

הקטע שברגע שזה גדול זה מכער את זה, הכי יפה שזה מופיע כקטן ככה

אבל אם בכל זאת תעדיפו את הלוגו הזה ותרצו לשנות את הטקסט, לא תהיה שום בעיה ואני ישנה מיד

ומה עם הלוגו\סמל עצמו? הוא בסדר? אני מדבר על הג'אנט עם האותיות

פורסם
suruk - העיצובים שלך מאוד יפים, אבל מבולבלים ולא מתאימים בתור סטיקר או לוגו.

sagiisra - גם זה יפה אבל לא מתאים בתור לוגו כי הטקסט קטן מדי ובניסיון הראשון זה נראה קצת כמו ARS FORUM... עדיף שכל האותיות יהיו באותו הגודל והפונט. צריך להבליט את הטקסט לפחות בשביל הלוגו והסטיקר. על חולצה אפשר לדבר אח"כ.

 

רוני

לפעמים הפורום באמת נראה ככה, טוב שיש "צנזורה" בפורום ופיקוח על צורת כתיבת ההודעות.

 

razmel כתב:

הסטיקר אמור להיות קריא, פשוט, ברור וקליט.

עוד הצעה:

 

מישהו היה מדביק את זה על הרכב שלו??

אני לא!

אין לי בעיה להדביק סטיקר קטנטן של קארספורום באוטו, בתנאי שהוא יהיה יפה איכותי ומושקע. ולא מצועצע...

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא מומחה לעיצוב. אני רק יודע איך צריך להיראות לוגו או סטיקר. בשניהם המטרה היא טקסט גדול, קריא וברור. כל השאר זה רק רקע. הכי טוב תעשה אם תתחיל מהטקסט ותמשיך הלאה ממנו. כלומר תעשה עיצוב טקסט יפה וקריא ותוסיף לו דברים הקשורים לרכב.

 

זו דעתי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...