Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוטי - רעיון מעניין, שילוב נחמד של הטקסט עם האוטו, אבל זה מבולבל מדי, קשה להבין, זה לא נקלט במהירות כמו שזה אמור להיקלט כשאתה רואה את זה בחלק האחורי של מכונית. בנוסף צריך את ה-www וה-co.il כדי לתייג את זה ככתובת אינטרנט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מוטי - רעיון מעניין, שילוב נחמד של הטקסט עם האוטו, אבל זה מבולבל מדי, קשה להבין, זה לא נקלט במהירות כמו שזה אמור להיקלט כשאתה רואה את זה בחלק האחורי של מכונית. בנוסף צריך את ה-www וה-co.il כדי לתייג את זה ככתובת אינטרנט.

 

רוני

 

אם אפשר עצה לעיצוב מעליי:

 

מצידי המכונית אפשר לכתוב WWW ו-CO.IL והם יהיו בצבע אדום בולט וגם כך ה"קארספורום" במכונית.

 

או שהמכונית תהיה בצבע אדום וכל הכיתוב בשחור.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לא צריך שכל אחד ירשום הערות.

יש פה 4 תמונות ו-4 דפי תגובות.

יש פה כמה מאות (אלפי?) משתמשים, לא צריך תגובה מכל אחד.

 

תעלו תמונות, רעיונות שונים, המנהלים יגיבו. או מי שצריך.

עם הכמות כבר יסתמן כיוון כללי של כמה תמונות/לוגואים טובים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הצעה משלי, אחרי הכל אני פתחתי את השרשור:

סמלי, פשוט, מופשט, קריא, תואם לצבע הכללי של דפי הפורום.

(כמובן שהמקור שנמצא אצלי בוצע ברזולוציה יותר גבוהה).

תהנו.

cars_forum_logo_reserved.jpg

:puzzled:
פורסם
לא צריך שכל אחד ירשום הערות.

יש פה 4 תמונות ו-4 דפי תגובות.

יש פה כמה מאות (אלפי?) משתמשים, לא צריך תגובה מכל אחד.

 

תעלו תמונות, רעיונות שונים, המנהלים יגיבו. או מי שצריך.

עם הכמות כבר יסתמן כיוון כללי של כמה תמונות/לוגואים טובים.

I actually think it is a good idea that people will reply, I for once, would rather know if I'm going in the right direction or not, you are free not to reply yourself if it bothers you, sorry

 

.Moti

פורסם
הצעה משלי, אחרי הכל אני פתחתי את השרשור:

סמלי, פשוט, מופשט, קריא, תואם לצבע הכללי של דפי הפורום.

(כמובן שהמקור שנמצא אצלי בוצע ברזולוציה יותר גבוהה).

תהנו.

אני אהבתי!

חוץ מדבר אחד, שהשם שלך מתנוסס מאחורה... במקום זה יכלת לכתוב CARSFORUM זה נראה הרבה יותר טוב... אל תדאג לגבי הקרדיט, אני בטוח שתקבל אותו אם הלוגו שלך יבחר.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
אני אהבתי!

חוץ מדבר אחד, שהשם שלך מתנוסס מאחורה... במקום זה יכלת לכתוב CARSFORUM זה נראה הרבה יותר טוב... אל תדאג לגבי הקרדיט, אני בטוח שתקבל אותו אם הלוגו שלך יבחר.

מן הסתם, אם וכאשר יבחר הלוגו שלי, השם יוסר ממנו. זה רק למנוע העתקה.
:puzzled:
פורסם

SuruK - יותר מדי. ג'אנטים מגנזיום, אגזוז, ספויילר ושעונים הם לא הווי הפורום וגם אם כן זה לא אמור ככה.

 

Sagiisra - פשוט מדי, חסר טעם צריך יותר חדשניות.

 

מתן - נראה מצויין אם כי בתור סטיקר זה לא יעבוד. מורכב מדי.

 

מוטי - בתור סטיקר דווקא יכול להיות נהדר, כמובן שצריך לעבוד על המכונית ועל הפרופורציות. הרעיון הכללי טוב.

 

בראבה - כנ"ל Sagiisra.

 

 

*כל הביקורות הם בלשון בונה ולא בשביל לפגוע. זאת דעתי, אני לא הייתי מצליח לעשות משהו יותר טוב מאף אחד מכם.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

I actually think it is a good idea that people will reply, I for once, would rather know if I'm going in the right direction or not, you are free not to reply yourself if it bothers you, sorry

 

 

 

 

 

 

 

 

.Moti

אני מסכים עם מוטי, אחרי הכל אם ייבחר לוגו חדש הוא יהיה "שייך לכלל" ויופיע אצל כולם, למה שלא נביע את דעתנו ונוכל להתערב בבחירה?

 

 

אני מציע, לבחור את 10 הלוגואים הכי יפים ולערוך סקר דביק שמתוכו כולם יבחרו את הלוגו המועדף עליהם והלוגו האהוב על המשתמשים ייבחר "לככב" בפורום ואולי על דברים אחרים כמו חולצות וכובעים למינהם (אם לא הגזמתי..).

 

זה ידידי, נקרא דמוקרטיה :smile:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הרבה לפני עיצוב לוגו חדש לדעתי חייבים למצוא שם טוב לפורום הזה מאשר CARS FORUM המזעזע.

 

שם כל כך חסר מעוף ואפור.

פורסם
הרבה לפני עיצוב לוגו חדש לדעתי חייבים למצוא שם טוב לפורום הזה מאשר CARS FORUM המזעזע.

 

שם כל כך חסר מעוף ואפור.

 

טעות גדולה לעשות כך :idea:

 

 

הפורום, כמו כל עסק צריך לבנות את השם שלו. והשם הוא נבנה במשך השנים.

 

השם קארזפורום בנה את עצמו במשך השנים, כפורום מקצועי ואמין, אם השם ישונה, יקח זמן לאנשים לעכל את השם החדש.

 

אין טעם להרחיב על כך, זהו לא פורום ניהול וכלכלה, או פורום תקשורת.

 

בכל מקרה, לא כדאי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...