Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ליד הבולם הקדמי הימני

ישנה בוקסה שחורה סגורה

ממש ליד תיבת הפיוזים.

 

כמו כן משמאל לבוסטר ליד המנוע

ישנה עוד בוקסה שחורה.

 

אשמח לדעת מה שמם

ומה תפקידם.

 

אגב, חשבתי להתקין חיישני רוורס

איך מפרקים את החלק הפלסטיק מאחורה.

ראיתי שיש לו קליפס מוות

ננעל מבפנים ואם מושכים בכוח הוא נשבר.

אבל זה המקום הכי טוב - לשים בו חיישנים.

מה ממליצים?

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

יש לך טלפון עם מצלמה?

 

תצלם את החלקים האלו, תן צילום מקרוב וגם צילום כללי של האיזור.

 

תעלה את התמונות לכאן, ואז תקבל תשובות ודאיות.

 

אחרת יהיו רק ניחושים.

 

 

פורסם (נערך)

1) מנוע מגבים.

3)מגבר בלם (בוסטר) ואבת בלם מרכזית.

בנגוע ל2 לא בטוח במליון אחוז ולכן עונה .

 

בנוגע לחיישני הרוורס, קנה קליפסים חדשים מהחברה.

עריכה אחרונה על ידי אביב29
פורסם

איך אני פותח את הקיימים

יש שם מרווח של שני ס״מ

קשה מאוד לגשת אליהם

אין פה לאף אחד בלנו עם חיישנים ?

אולי יש מקום אחר יותר נגיש

פורסם

אגב, חשבתי להתקין חיישני רוורס

איך מפרקים את החלק הפלסטיק מאחורה.

ראיתי שיש לו קליפס מוות

ננעל מבפנים ואם מושכים בכוח הוא נשבר.

אבל זה המקום הכי טוב - לשים בו חיישנים.

מה ממליצים?

 

ואללה גם אני מתכנן להתקין חיישני רוורס, יש לי אותם רק עדיין לא התפנה לי זמן.

לפי המעט שהצלחתי לברר אין צורך לפרק את הפגוש, וצריך לחפש גישה אליו מכיוו תא המטען.

פורסם
ואללה גם אני מתכנן להתקין חיישני רוורס, יש לי אותם רק עדיין לא התפנה לי זמן.

לפי המעט שהצלחתי לברר אין צורך לפרק את הפגוש, וצריך לחפש גישה אליו מכיוו תא המטען.

 

הגישה היחידה זה לקדוח שם חור מאחורה,

בין הברזל של הבגז לפגוש האחורי

ואיך שהוא תכוון שזה ייכנס לחורים בפגוש

מתוך מרווח של 2 ס"מ

בקיצור להוציא פגוש :cry:

 

חשבתי אולי להתקין על הדלת עצמה,

אבל היא גבוהה אם שמת לב

×
×
  • תוכן חדש...