Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה בשבילו,אבל מדובר על רכב ישן שידרוש עוד השקעות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אכן' date=' ידרוש.

שעה שלמה חיפשתי איך קוראים לזה

האפוקסי שהיה שם התקלף

צריך להדביק קצת ..

לזה אני לא קורה בעייה

בעייה זה צמיג קרוע, מנוע הלך

:oops:

 

נ.ב.

מצאתי איך קוראים לזה

אפוקסי פלסטי

מורחים עם ידייים רטובות או עם גריז

וזה אוטם כל נזילה וסדק

וזה לא דורש ללכת למוסכניק

רק לקנות שפופרת ב 20 ש"ח :)

פורסם

מאור, ידידי, מנוע נוזל לא סותמים עם אפוקסי פלסטלינה. עם אפוקסי כזה עושים תיקונים זמניים. תיקון כזה עלול להיפרץ באמצע נסיעה ולא תדע בכלל שקרה משהו.

פורסם

אפוקסי זה לא החומר לדברים האלה. מסבירים ואתה לא מקשיב. אתה צריך שם סיליקון לאטימה RTV שיאפשר גמישות ולא יתפוצץ כמו שכבר קרה לאפוקסי ששמו שם פעם. ל"חיבור" הזה קוראים פלאנג' מים.

פורסם

אתה לא נורמלי וצר לי שאני אומר את זה חיפוש קל והייתה מוצא רכב נורמלי שלא צריך להשקיעה בו כל כך. ב 20000 שקל הייתה יכול להביא אחלה רכב הרבה יותר חדיש וחוץ מיישור קו לא היה נדרש לעשות בו כלום . מה גם שלא מובטח לך כלום לא שמנוע לא ילך לא שגיר לא יקרוס , וחס וחלילה תאונה קטנה והרכב הולך לברזל וכל ההשקע שלך ירדה לכלום . כל מי שאומר שזה שווה פשוט וישתלם בעתיד פשוט לא מבין כלום וצר לי שאני כזה פסימי .

אני קניתי כריזמה 99 ב 6000 שקל לפני 3 חודש עשיתי איתה כבר כ 10000K ק"מ כולל יומי עליה לירושלים כרגע כמעט על 240000K

מה שנדרש רק טיימינג משאבת מים החלפת שמנים מלאה כולל שמן גיר נוזל קירור ובלמים איכותיים ומוביל כוייל אחד ב 150 שקל (כולל כוייל) .

הכל כולל הכל עלה לי פחות מ 2000 שקל . אז 8000 שקל להשקיעה ברכב כזה שווה מה גם שעוד שנה אני אזרוק אותו ואקנה 2001 באותו הכסף ועדיין אוציא פחות ממך .

פשוט עבדו עליך לדעתי . פעם הבאה שאתה קונה רכב תבקש ממישהו רציני שיבדוק אותו .

פורסם
אתה לא נורמלי וצר לי שאני אומר את זה חיפוש קל והייתה מוצא רכב נורמלי שלא צריך להשקיעה בו כל כך. ב 20000 שקל הייתה יכול להביא אחלה רכב הרבה יותר חדיש וחוץ מיישור קו לא היה נדרש לעשות בו כלום . מה גם שלא מובטח לך כלום לא שמנוע לא ילך לא שגיר לא יקרוס , וחס וחלילה תאונה קטנה והרכב הולך לברזל וכל ההשקע שלך ירדה לכלום . כל מי שאומר שזה שווה פשוט וישתלם בעתיד פשוט לא מבין כלום וצר לי שאני כזה פסימי .

אני קניתי כריזמה 99 ב 6000 שקל לפני 3 חודש עשיתי איתה כבר כ 10000K ק"מ כולל יומי עליה לירושלים כרגע כמעט על 240000K

מה שנדרש רק טיימינג משאבת מים החלפת שמנים מלאה כולל שמן גיר נוזל קירור ובלמים איכותיים ומוביל כוייל אחד ב 150 שקל (כולל כוייל) .

הכל כולל הכל עלה לי פחות מ 2000 שקל . אז 8000 שקל להשקיעה ברכב כזה שווה מה גם שעוד שנה אני אזרוק אותו ואקנה 2001 באותו הכסף ועדיין אוציא פחות ממך .

פשוט עבדו עליך לדעתי . פעם הבאה שאתה קונה רכב תבקש ממישהו רציני שיבדוק אותו .

 

ההחלטות שלי נובעות משיקולים אישים נטו

למרות שאני מסכים איתך ברמה האישית

פורסם

לגבי מד הדלק שמזייף - יכול להיות שככה הוא פשוט אמור לעבוד. אני מכיר את התופעה שהוא יכול להראות סטייה של 20% - זה תלוי בשיפוע שהרכב עומד ובתאוצות או בבלימות שעשית לפני שהצצת במד.

פורסם (נערך)

הוחלף גאנט ושני צמיגים

מתברר שהקודם שלי שהיה עקום הוחלף ע״י בן עוולה לגאנט של מזדה

טרח לשים לי 2 גאנטים מאזדה מקדימה

פלוס שני צמיגים שאחד מהם 2013 ואחד בלאי 2005

לקחתי את הגאנט מהצמיג ספייר ושמתי מקדימה ( גאנט תקין )

קניתי עוד גאנט משומש תקין

שמתי עליהם שני צמיגים חדשים שנת 2014

ובספייר השתמשתי בגאנט השני ( של המזדה ) עם צמיג משומש שהיה מקדימה ( 2003 )

בגלל שהספייר היה גם ישן

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
×
×
  • תוכן חדש...